Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä taitaisin tarvita jotakin terapiaa av-kauhuun.

Vierailija
06.11.2012 |

Hirveän paha olo täällä tulee, en ikinä kuvitellut, että ihan tavalliset äiti-ihmiset hautovat noin murhanhimoisia ajatuksia. Iso prosentti esim. kannattaa

- pakkosterilointeja

- eriarvoisuutta

- vahvimman oikeuksia

- rotuerottelua

Onko tämä jokin laajempikin trendi vai onko tästä tullut jokin äärimmäisen ideologian foorumi... nyt menen pois. Enkä enää palaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän kuuluu suurin osa täälläkin palstailevista. Moni on vedetty verotuksellisesti niin tiukille ja työtä on niin hankala saada, että ns. vapaamatkustajia, joita verorahoilla tuetaan vastikkeetta, ei tahdota enää sietää. Ei ideologioiden voimistuminen tai muuttuminen ole mitenkään kummallista, päinvastoin ne kuuluvat normaaliin historian kulkuun.

Vierailija
2/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana on ihan kourallinen ihmisiä, ei jokainen tämän palstan tai Suomen äiti-ihminen?

Mutta samapa tuo, kun et enää ikinä palaa. Hyvää loppuvuotta ja iloisia jouluvalmisteluja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana on ihan kourallinen ihmisiä, ei jokainen tämän palstan tai Suomen äiti-ihminen?

Mutta samapa tuo, kun et enää ikinä palaa. Hyvää loppuvuotta ja iloisia jouluvalmisteluja!

useampi kuin vain muutama ihminen. Olen hämmentynyt ja ihan suoraan sanottuna peloissani. En minä ainakaan tahdo maastani näin ahdistavaa, synkkää ja ahdasmielistä!

Vierailija
4/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää yli provosoivat avaukset, ei niitä tarvitse edes lukea.

Vierailija
5/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä palsta edustaisi jotenkin suomalaisten keskimääräisä asenteita. Pieni porukka täällä on kaikkein äänekkäintä.

Vierailija
6/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmentynyt ja ihan suoraan sanottuna peloissani. En minä ainakaan tahdo maastani näin ahdistavaa, synkkää ja ahdasmielistä!

Se on viime aikoina päästetty Suomessa estotta valloilleen.

Vierailija
7/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jaan ap kanssasi tuon kauhun. Aikamoisia kusipäitä on aika paljon nykyään, ja nimenomaan ihan yhtä lailla äideissäkin, ei se ole ollenkaan siitä kiinni. Ehkä he just ja just suhtautuvat niihin omiin jälkeläisiinsä jotenkin lempeästi (???) ja ymmärtäväisesti, siis jopa heikkouksiakin omaavina ihan vaan ihmisinä, mutta muut ovat paskaa, heitä itseään ja heidän lapsiaan huonompaa paskaa, jota ei edes tarvitse kohdella ihmisarvoisen kauniisti. Paitsi ehkä niitä sellaisia kohdellaankin mukavasti, persettä nuoleskellen, kenestä voi olla hyötyä seuraavassa nousukiidossa ja kenellä on riittävän korkea kiillotettu status tässä yhteiskunnassa ja vaikkapa trendikäs itsensäesittely-blogi sekä tietenkin sata oikein todella hyvää luottosydänystävää. Joopa joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi