Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TYLSÄÄ! 1,5 tuntia työaikaa takana, enkä ole tehnyt yhtään mitään.

Vierailija
06.11.2012 |

En siis todellakaan ole laittanut tikkuakaan ristiin. Ei ole ollut mitään työtä tehtäväksi. Olen vain katsellut uutisia netistä ja ollut Facebookissa ja lukenut tätä palstaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi vastaisuudessa ottaa mukaan töihin jotakin tekemistä? Kuso villasukkia vaikka.

Vierailija
2/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä välillä tosi kiire, välillä ei yhtään mitään. Olispa joskus silleen tasaiseen tahtiin töitä... tää tylsyys on todella puuduttavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä välillä tosi kiire, välillä ei yhtään mitään. Olispa joskus silleen tasaiseen tahtiin töitä... tää tylsyys on todella puuduttavaa!

Jos sulla ei ole töitä niin piotkut vaan. Vai onko kyse siitä että et tee mitään, mitä sulle ei tulla erikseen määräämään?

Aikuinen ihminen osaa itse mennä kysymään töitä. Jos pomo ei ole paikalla niin ajattelee itse mitä voi tehdä. Aina on tekemistä. Koskaan en ole kuullutkaan työpaikasta missä ei olisi mitään tekemistä. Vähintään siivousta ja vastaavaa

Vierailija
4/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paperityöt on tehty ja autokin tankattu?

Vierailija
5/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole töitä niin piotkut vaan. Vai onko kyse siitä että et tee mitään, mitä sulle ei tulla erikseen määräämään?

Aikuinen ihminen osaa itse mennä kysymään töitä. Jos pomo ei ole paikalla niin ajattelee itse mitä voi tehdä. Aina on tekemistä. Koskaan en ole kuullutkaan työpaikasta missä ei olisi mitään tekemistä. Vähintään siivousta ja vastaavaa

Välillä on tällaista ja välillä taas juostaan. Eikä sille oikein mitään voi.

Alkuperäisen viestin jälkeen tulikin tällainen kiirevaihe yllättäen ja nyt taas istutaan koneella.

ap

Vierailija
6/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole töitä niin piotkut vaan. Vai onko kyse siitä että et tee mitään, mitä sulle ei tulla erikseen määräämään? Aikuinen ihminen osaa itse mennä kysymään töitä. Jos pomo ei ole paikalla niin ajattelee itse mitä voi tehdä. Aina on tekemistä. Koskaan en ole kuullutkaan työpaikasta missä ei olisi mitään tekemistä. Vähintään siivousta ja vastaavaa

Pomokin näyttää tuolla Facebookissa surffailevan. Me olemme täysin sidottuja muiden tahojen aikatauluihin, ja välillä yksinkertaisesti ei vaan ole mitään. Siivousta? Oma työhuoneeni on ihan siisti, paperikasat yms. tulee käytyä läpi ja siivottua aina kiireisten aikojen loputtua. En tiedä miksi menisin muiden huoneita siivoamaan, tai yleisiä tiloja, siivoojat on täällä sitä varten. Jos saisin potkut, kuka olisi täällä tekemässä töitä niinä kiireisinä aikoina, jolloin paahdamme kaikki ylitöitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi