Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaisi muuttaa meille mutta äitinsä ei anna lupaa

Vierailija
05.11.2012 |

Mies on 40 vuotias ja haluaisi asua meillä mutta hänen äitinsä pistää vastaan. Asun omakotitalossa joten tilaa olisi ja mies olisi minun puolestani tervetullut meille.

Äiti on jo nyt raivoissaan minulle siitä että mies tulee meille työn jälkeen ja minä ruokin hänet ja lähetän sitten kotiin. Äitinsä on puoli viiden aikaan vasta kotona.

Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä? Odottaa vaiko toimia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo! Jäit kiinni! Ei jumppahetki nelikymppisellä kestä varttia!

Yritä ensi kerralla laadukkaammalla tarinalla.

Vierailija
22/30 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi muuttaa luoksesi, kun äiti on vielä elossa? Asia olisi erilainen, jos äitiä ei enää olisi ja mies tarvitsisi uuden huoltajan.

Tässä se taas nähdään, miten itsekkäitä nykyajan lapsettomat ovat! Yrittää viedä lasta äidiltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei muka tiedä että Lapsensa käy netissä...

buahahahhahaaha ei mee läpi!!

Vierailija
24/30 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi narsissi? Hän selvästi hyväksikäyttää teitä molempia.

Vierailija
25/30 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ollessa talossasi?

Tämä voi nyt olla jo hätävarjelun liioittelua,

mutta eihän sitä koskaan tiedä!

T:Hitshcock

Vierailija
26/30 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi muuttaa luoksesi, kun äiti on vielä elossa? Asia olisi erilainen, jos äitiä ei enää olisi ja mies tarvitsisi uuden huoltajan.

Tässä se taas nähdään, miten itsekkäitä nykyajan lapsettomat ovat! Yrittää viedä lasta äidiltään.

Ap ymmärtää ehkä vasta sitten, kun hänellä itsellään on lapsia, miten tärkeitä he ovat äidille. Sitä paitsi vaikuttaa siltä, ettei hän edes ole yrittänyt tutustua miehen äitiin ja kuulla tämän perusteluita. Ap on siinä mielessä tyypillinen nainen, että hän kuvittelee tuntevansa miehen, vaikka äiti taatusti tuntee tämän paremmin.

Vierailija
27/30 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pisti ihan itkettämään tää juttu. Te vaan täällä naureskelette provoa, kun mulle tää on täyttä todellisuutta...

Mies haluaisi todella muuttaa luokseni, mutta olen varma, että äitinsä pistäisi vastaan. Tosin tässä tapauksessa minäkään en häntä aio ottaa.

Vierailija
28/30 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottua, äitinsä mukaan luoksesi asumaan niin kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
29/30 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytkö ihan tosissasi?

oikeastikko?

Minulla on 34 vuotias poika. Hän on perustanut perheen hiukka yli 20v. en käsitä miten joku roikkuu äitinsä helmoissa vielä 40 vuotiaana!!

Ellei äiti ite tajua , hänestä vain täytyy ottaa ero ja hän voi hommata itelleen oman miehen, tai jos se on jo olemassa, alkaa pitään huolta miehestään.

Miehesi pitää jo katkaista napanuora äitiinsä ja alkaa pitämän huolta teistä, omasta perheestään.

Tietenkin hän voi vierailla ja avittaa tarvittaessä äitiään, mutta vain jos se ei haittaa perhe-elämää!

alkakoot anoppisi vain elämään kuten isoäidiltä odotetaankin. Samoin pojan täytyy valita perhe!

Aamen!

olen puhunut. :)

Vierailija
30/30 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytkö ihan tosissasi?

oikeastikko?

Minulla on 34 vuotias poika. Hän on perustanut perheen hiukka yli 20v. en käsitä miten joku roikkuu äitinsä helmoissa vielä 40 vuotiaana!!

Ellei äiti ite tajua , hänestä vain täytyy ottaa ero ja hän voi hommata itelleen oman miehen, tai jos se on jo olemassa, alkaa pitään huolta miehestään.

Miehesi pitää jo katkaista napanuora äitiinsä ja alkaa pitämän huolta teistä, omasta perheestään.

Tietenkin hän voi vierailla ja avittaa tarvittaessä äitiään, mutta vain jos se ei haittaa perhe-elämää!

alkakoot anoppisi vain elämään kuten isoäidiltä odotetaankin. Samoin pojan täytyy valita perhe!

Aamen!

olen puhunut. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä