zalando lasku
Yritän valita tilausta tehdessäni maksutavaksi laskun, mutta kyseistä vaihtoehtoa ei edes tule. Ainoastaa luottokortti ja paypal vaikka laitoin omissa tiedoissa oletusmaksutavaksi laskun?
Kommentit (44)
Miksi ette avaa paypal tiliä ja liitä teidän visa-electron korttia sinne. Maksu onnistuu tosi helposti! Juuri sain rahat takaisin, kesti n. 2 vko siitä kun palautuin kengät
mun zalandolta tilaamien kenkien toimitus kesti 2 kuukautta, olin usein heihin yhteydessä ja aina joku huonosuomi-nainen lupasi asian hoitaa... eräänä päivänä paketti tuli ja zalando hyvitti 10%
Mä sain laskun valittua, kun tiputtelin tuotteita ostoskorista niin että summa jäi alle 500euron. Eli jos ootte isoa tilausta tekemässä niin kannattaa tsekata tuo vaihtoehto myös. :D
Ahhhahahha xDDD
Mulla oli kaikki oikein.. mutta.. sitten vaihoin yhen ison pieneks.. eli ns. 'rappu' vaikkei ookin kun yks rappu talossa.. eli sen kun laitoin pienellä niin johan sain laskun vaihtoehdoks.. jiiiiiiizh
Sama ongelma täällä. Ei anna tilata laskulla. Ja joo, todellakin kaikki laskut maksettu ja nimikin oikein kirjoitettu ;) Omituista, luulis että haittaa vähän liiketoimintaa, jos tilaaminen on noin hankalaa...
vanhaa ketjua ylöspäin... eli laskulla maksu ei onnistu (ei tule edes sitä vaihtoehtoa) Pari kertaa olen tilannut tuolta verkkomaksulla, luotot ok eikä noi edes sitä tiedä, kun en pääse mihinkään syöttämään hlötunnusta. Veikkaan että osoitteessa on joku virhe... miten te olette kirjoittaneet esim Rivitalotie 4 as 6? Tuota osoitetta se yrittää korjailla, mutta ei hyväksy korjattuakaan versiota... ja ihan on virallinen osoite
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:09"]
vanhaa ketjua ylöspäin... eli laskulla maksu ei onnistu (ei tule edes sitä vaihtoehtoa) Pari kertaa olen tilannut tuolta verkkomaksulla, luotot ok eikä noi edes sitä tiedä, kun en pääse mihinkään syöttämään hlötunnusta. Veikkaan että osoitteessa on joku virhe... miten te olette kirjoittaneet esim Rivitalotie 4 as 6? Tuota osoitetta se yrittää korjailla, mutta ei hyväksy korjattuakaan versiota... ja ihan on virallinen osoite
[/quote]
Jep täälläkin herjaa osoitteesta. Mikähän siinä muka mättää?
Olen monet kerrat tilanut zalandolta ja aina laskulla, ei kertaakaan ollu mitään ongelmaa
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:11"]
Olen monet kerrat tilanut zalandolta ja aina laskulla, ei kertaakaan ollu mitään ongelmaa
[/quote]
Miten oot laittanu osoittees? Mulla ei meinaa millään hyväksyä, yrittää vaan ehottaa automaattisena korjauksena pelkkää kadunnimeä :/
No laittakaa noottia sinne Zalandoon jos "lomakkeiden" täyttämisessä on jotain ongelmaa. Korjaavat kyllä jos joku vaan viitsii viasta mainita. Tääkin monta vuotta vanha ketju ja samaa valitatte edelleen kuin aloittaja.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:36"]
No laittakaa noottia sinne Zalandoon jos "lomakkeiden" täyttämisessä on jotain ongelmaa. Korjaavat kyllä jos joku vaan viitsii viasta mainita. Tääkin monta vuotta vanha ketju ja samaa valitatte edelleen kuin aloittaja.
[/quote]
Laitettu on, mutta ei sieltä tähän aikaan kukaan vastaile niin aattelimpa kysäistä täältä jos vaikka saisi apua jo tänään :)
tosi perberistä tää, kun ei lasku toimi edes alle 100€ ostossa. kaikki tiedot on oikein, luottotiedot ok, aiemmat laskut maksettu ja kaikin puolin muutenkin olen ollut kohtuu säännöllinen asiakas. koskaan en ole zalandolla laskua saanut. muissa verkkokaupoissa saan aina ja ovat jopa pyytämättä nostaneet luottorajoja tilausmäärien kasvettua. jää kyllä ostot nyt ja jatkossa tekemättä, kun en halua taas kerran jäädä odottamaan rahojani mahdollisten palautusten vuoksi. Ja siitäkään ei voi johtua, että olisin palauttanut paljon. Olen palauttanut 4 tilauksestani yhtenä kertana ja silloinkin 1/5 tuotetta, kun tuote oli viallinen.
Zalandon laskuvaihtoehto toimii satunnaisesti! Itsellä luottotiedot kunnossa, mutta välillä laskuvaihtoehto maksutapana on silti harmaana, seuraavana päivänä saattaa olla että ei ole ja laskulla maksaminen onnistuukin. Jos ei siis hirveä kiire ole jotain tuotetta saada, niin katsoisin joku toinen päivä uudestaan. En maksa Zalandon tilauksia koskaan etukäteen, koska olen täältä lukenut, että rahojen palauttamisessa kestää todella pitkään, jos jokin tuote ei miellytäkään.
Laskulla maksaminen ei onnistu, jos sinulla on liian iso kokonaissumma tai samalta laskuttajalta maksamattomia laskuja. :) Ainakin minun kokemukseni mukaan.
Joo itelläkin sama ongelma... Mikähän tässä on ? 120e tilaus ja lasku vaihtoehto harmaalla. Ärsyttääää!!
Kunyritin.tilata sieltä ja ottaa laskun, niin luki jotain että laskua ei saa koska liian iso summa (90€)
Niinpä en ole ees yrittänyt sen jälkeen tilata sieltä
Tämä ongelma on edelleen. Laitoin viestiä asiakaspalveluun ja kuulemma joka kerta tekee tarkistuksen voiko antaa laskulla, ei johdu asiakaskohtaisista syistä. Pyysivät yrittämään myöhemmin uudelleen. Noh olen yrittänyt monena päivänä ja eri summilla ja koskaan ei anna laskua! Siinäpähän menettävät rahaa koska en suostu maksamaan isoa tilausta heti kaikkea suoraan, aina jotain joutuu palauttamaan ja rahojen palautuminen tilille kestää aina liian kauan.
Mä olen saanut aina laskulla tilattua sieltä, vaikka edellisestä tilauksesta olisi vain vähän aikaa ja siis edellinen lasku vielä maksamatta. Osoitetieto mulla näkyy olevan niin, että kadun numero on heti kadun nimen perässä ja asuntonumero seuraavalla rivillä ilman as-merkintää. Joku tuota asiaa näkyy jo vuosi sitten kysyneen, mutta jos jotakuta vielä kiinnostaa.
joo ei täälläkään enään toimi :s