Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko naisellinen nainen vai poikatyttö? Mitä miehesi tykkää?

Vierailija
05.11.2012 |

Naisellisella tarkoitan meikkausta, hiusten laittoa, korkkareita, laukkua yms naisellista. Poikatytöllä lähinnä meikkaamatonta, tukka ponnarilla tai lyhyt, käyttää rentoja vaatteita aina.

Jos olet poikatyttö, niin mitä miehesi tykkää sinusta? Onko mieskin ulkonäöstänsä ei huolehtiva?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatyttö. Harrastan "poikien" urheilulajeja, kuuntelen "poikien" musiikkia, luen ja katson leffoina jne scifiä yms. Pukeudun siististi, mutta maskuliinisesti.

Mutta mulla on pitkät hiukset, meikkaan (en värikkäästi), ja mulla on leveä takamus ja DD rintamus. Ilman vaatteita näytän hyvinkin naiselta :)

En ole kysynyt mitä mieheni on asiasta mieltä, se ei suoranaisesti minua kiinnosta.

Vierailija
42/79 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen poikatyttö.

Vaikea noista on valita jompaa kumpaa. Tykkään rennoista vaatteista, mutta myös siitä toisesta päästä. Jalassa saattaa olla farkut ja sneakerit tai sitten nahkahousut ja korkkarit. Hiukset on pitkät, välillä kiharat, välillä ponnarilla. Meikkinä bb-voide.

On koruja ja on puhtaat hampaat jne. Huolehdin siis ulkonäöstäni.

Mutta minäkin juon mielummin olutta kuin siideriä. Tykkään katsella urheilua, en nalkuta, en juokse manikyyreissä enkä edes paljoa leivo.

Kai tuo mies tykkää, kun edelleen jaksaa minun kanssa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin joskus kun näen oikein naisellisen naisen (ap:n tarkoittamassa mielessä), että miten ne jaksaa. Että miten joku laittaa niin paljon aikaansa johonkin sellaiseen, millä ei ole elämän sisällön kanssa mitään tekemistä. Kaikella sillä itsensä puuhailuun käytetyllä ajalla voisi tehdä jotain hauskaa. Tarkoitan siis sitä, että itsestään huolehtimiseen (perushygienian lisäksi) laitetaan viikottain, jopa päivittäin, tunteja aikaa.

Mietin myös, että juhlat ei tasan tunnu heille juhlilta samalla tavalla kuin esimerkiksi minulle. Juhliin laittaudun viimeisen päälle ja on mukavaa, että juhlalook on selvästi erilainen kuin arkena. Nämä aina viimeisen päälle olevat naiselliset naiset näyttävät juhlissa samalta kuin aina.

Kolmantena asiana olen miettinyt, että miten paljon elämän hauskuudesta menee ohi, kun ulkonäkö on niin tärkeää. Enkä nyt tarkoita menetettyä aikaa. Vaan sitä, että (yli)laitetut naiset vaikuttavat usein epävarmoilta. He eivät heittäydy tilanteeseen, eivät uskalla kokea täysillä kun pitää jotain naisellisuus-kulissia pitää yllä.

Minä olen naisellinen nainen niinä päivinä kun huvittaa, useimmiten en jaksa enkä halua. On niin paljon muuta mielenkiintoisempaa kuin ulkonäkö tai miesten katseet kaupassa.

Vierailija
44/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 10:51"]

Minä mietin joskus kun näen oikein naisellisen naisen (ap:n tarkoittamassa mielessä), että miten ne jaksaa. Että miten joku laittaa niin paljon aikaansa johonkin sellaiseen, millä ei ole elämän sisällön kanssa mitään tekemistä. Kaikella sillä itsensä puuhailuun käytetyllä ajalla voisi tehdä jotain hauskaa. Tarkoitan siis sitä, että itsestään huolehtimiseen (perushygienian lisäksi) laitetaan viikottain, jopa päivittäin, tunteja aikaa.

Mietin myös, että juhlat ei tasan tunnu heille juhlilta samalla tavalla kuin esimerkiksi minulle. Juhliin laittaudun viimeisen päälle ja on mukavaa, että juhlalook on selvästi erilainen kuin arkena. Nämä aina viimeisen päälle olevat naiselliset naiset näyttävät juhlissa samalta kuin aina.

Kolmantena asiana olen miettinyt, että miten paljon elämän hauskuudesta menee ohi, kun ulkonäkö on niin tärkeää. Enkä nyt tarkoita menetettyä aikaa. Vaan sitä, että (yli)laitetut naiset vaikuttavat usein epävarmoilta. He eivät heittäydy tilanteeseen, eivät uskalla kokea täysillä kun pitää jotain naisellisuus-kulissia pitää yllä.

Minä olen naisellinen nainen niinä päivinä kun huvittaa, useimmiten en jaksa enkä halua. On niin paljon muuta mielenkiintoisempaa kuin ulkonäkö tai miesten katseet kaupassa.

[/quote]

Hei,

Minulla ainakin menee "täyteen tällinkiin" laittoon joku 15 min (pukeminen ja meikki). Voin myös ihan hyvin korkkareissa ja silkkihameessa työtää farmariani lumipenkasta, onhan mulla pesukone :)

Mitä tarkoitat "tilanteeseen heittäytymisellä" ?

Terkuin,

66 Ultrafeminiininen

Vierailija
45/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 10:21"]

Mä olen sitten varmaan ultrafeminiininen :)

Mulla on päivittäin mekkoja ja hameita. Tykkään silkistä, villasta ja hyvän maun rajoissa vähän pitseistäkin. Vaatteissa kauniit leikkaukset ja kivoja yksityiskohtia, kirjailuja, pitsiä, helmiä yms. Jalassa korot, matalat tosin. Kengissäkin usein jotkut silkkinauhat, rimpsut tms. Hiukset puoleen selkään, useimmiten kiinni ponnarilla tai jollain nutturahässäkällä. Kynnet laitettu, mutta usein lyhyet ja väri kuultava. Päivittäin meikki, huomaamaton, mutta kaikki linerista huulikiiltoon. Vain vakiokorut, valkoista kultaa ja pienet timantit, välillä safiirit. Kuljen useimmiten kiireellä vähän laput silmillä menossa jonnekin, mutta yleensä ihmiset suhtautuvat hymyillen ja esim. miehet jäävät avaamaan ovia. Olen sellainen naapurintyttö, joka vähän juttelee ja hymyilee kaikille.

En juo lähes lainkaan (ehkä 2 drinkkiä vuodessa) ja en seuraa urheilua. Luistelua ja voimistelua voin jäädä katsomaan ajoittain. Toisaalta, pystyn kyllä tekemään remontit, renkaan vaihdot, viemärin tyhjennykset jne ihan itse, minun ei vain nyt tarvitse kun mieheni hoitaa nuo työt.

Pyrin aina käyttäytymään kauniisti ja kunnioittavasti muiden seurassa. Töissä poistun tilanteesta, jos alkaa toisten parjaaminen, en pidä sellaisesta.

Maailma on minulle kiva ja niin olen minäkin maailmalle :)

[/quote]

Miksi mulla tuli tästä manne mieleen?

Vierailija
46/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen poikatyttö. Käytän paljon mekkoja ja naisellisia värejä, minulla on pitkä tukka ja tykkään kaikesta "söpöstä". Ripisiväriä lukuunottamatta en kuitenkaan juuri meikkaa ja koruja en osaa käyttää. Luonteeltani olen poikatyttö, tykkään esim. rajusta liikkunnasta ja usein jutut passaavat paremmin miesten kanssa yhteen. Minulla pysyy kädessä vasara ja pora ja viihdyn paljon paremmin metsällä kuin shoppailemassa. Mies tykkää!

Vierailija
47/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 10:21"]

Mä olen sitten varmaan ultrafeminiininen :)

Mulla on päivittäin mekkoja ja hameita. Tykkään silkistä, villasta ja hyvän maun rajoissa vähän pitseistäkin. Vaatteissa kauniit leikkaukset ja kivoja yksityiskohtia, kirjailuja, pitsiä, helmiä yms. Jalassa korot, matalat tosin. Kengissäkin usein jotkut silkkinauhat, rimpsut tms. Hiukset puoleen selkään, useimmiten kiinni ponnarilla tai jollain nutturahässäkällä. Kynnet laitettu, mutta usein lyhyet ja väri kuultava. Päivittäin meikki, huomaamaton, mutta kaikki linerista huulikiiltoon. Vain vakiokorut, valkoista kultaa ja pienet timantit, välillä safiirit. Kuljen useimmiten kiireellä vähän laput silmillä menossa jonnekin, mutta yleensä ihmiset suhtautuvat hymyillen ja esim. miehet jäävät avaamaan ovia. Olen sellainen naapurintyttö, joka vähän juttelee ja hymyilee kaikille.

En juo lähes lainkaan (ehkä 2 drinkkiä vuodessa) ja en seuraa urheilua. Luistelua ja voimistelua voin jäädä katsomaan ajoittain. Toisaalta, pystyn kyllä tekemään remontit, renkaan vaihdot, viemärin tyhjennykset jne ihan itse, minun ei vain nyt tarvitse kun mieheni hoitaa nuo työt.

Pyrin aina käyttäytymään kauniisti ja kunnioittavasti muiden seurassa. Töissä poistun tilanteesta, jos alkaa toisten parjaaminen, en pidä sellaisesta.

Maailma on minulle kiva ja niin olen minäkin maailmalle :)

[/quote]

Miksi mulla tuli tästä manne mieleen?

[/quote]

No en tiedä :) Olen oikeasti blondi ruskeilla silmillä, värjään  tilanteen mukaan luonnonvaalean ja kastanjanruskean välillä.

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing%3F.out%3Djpg%26size%3Dl%26tid%3D76859236

Joku tällainen, mutta hihoilla ja vähän pidempänä tuo hame, olisi mun tyyliä :)

Terkuin, 66 Ultrafeminiininen

Vierailija
48/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopiva välimuoto, mutta kallistun ulkoisesti kyllä enemmän naiselliseen puoleen. En kyllä siltikään käytä jotain halkiollista kynähametta ja korkkareita joka päivä, koska työni vaatii "kasuaalin" pukeutumisen. Mutta olen huolilteltu ja laittaudun vähän joka päivä. Samoin mieheni. Mutta huom. minulla on lyhyt tukka, joka kyllä usein on naisellisuuden mitta näissä "yleistyksissä". Leikkaus on kuitenkin naisellinen ja käherrän tukkaani usei, käytän koristeita jne.

Henkisesti olen sitten enemmän poikatyttö, jos näin voi sanoa. Hoidan meidän perheessä "miesten työt" eli käytän porakonetta, nikkaroin, vasaroin, vaihdan autoon öljyt ja polttimot, voitelen sukset, ajan yleensä autoa jne. Mieheni ei ole mikään neiti, mutta häntä eivät esim. nämä kädentaitoa vaativat remppatyöt pahemmin kiinnosta. Hän sitten tekee jotain muuta kotityötä. Tämä ei kyllä liittynyt alkup. kysymykseen mutta tulipa vaan mieleen, ettei ulkokuori kerro kaikkea. Eikä joku satunnainen seinän tapetointi verkkahousuissa vähennä yhtään minun naisellisuuttani.

Vierailija
49/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2012 klo 11:10"]

Mulla nyt tulee mieleen ihmisestä joka ei meikkaa tai laita hiuksiaan niin ulkonäöstään huolehtimaton ihminen. Enkä nyt tarkoita mitään sotamaalausta tai hiusten monien tuntien laittoa. Ihan perusjuttuja.
Tai just sitä että kun kaupassakin käy niin ajattelee miltä näyttää, naisen kuuluisi näyttää naiselta eikä mieheltä.. Tai joltain siitä väliltä.

Ja lähinnä mulla kiinnosti tässä se, että mitä mieltä miehet ovat, tottakai jokaisen oma mies tykkää naisestaan, oli se sit minkä näköinen tahansa, mutta voisko se haluta myös toisenlaista tyyliä..

En mäkään nyt lasten kanssa kun ulkona olen niin korkkareissa siellä ole, mutta meikannut olen aina.
Jotenkin musta on vaan mukava kun on naisen näköinen, katteleehan nuo miehetkin esim siellä kaupassa ;)

[/quote]

Jotkut naiset ovat luonnonkauniita, eivätkä tarvitse meikkiä ;). Olen muutamia kertoja kysynyt mieheltä, pitäisikö hän ulkonäöstäni enemmän meikattuna ja tyyppi vastaa aina, että se on hänelle se ja sama. Olen kaunis aina (hänen mielestään) ja kehuu kasvonpiirteitäni. Kroppa on treenattu, koska harrastan paljon urheilua. Olen naisellinen poikatyttö. En puunaa ja laittaidu arkena, ellei ylimääräistä aikaa ole (sitä ei useinkaan ole), urheilutreeneihin, joita on useita kertoja viikossa, ei ole mitään järkeä mennä meikattuna. Kuljen useinkin ihmisten ilmoilla rennoissa vaatteissa enkä pahemmin välitä, mitä muut minusta ajattelevat. Elämäntilanteeni on tällä hetkellä aika raskas, joten sekin näkyy naamastani ja näkykööt. Ei naisellisuuteni siitä kärsi. Laittudun iltarientoihin ja muihin edustusjuttuihin, joskus arkena muuten vain, omistan korkokenkiä (rakastan niitä) ja tykkään pukeutua hameisiin, mekkoihin, kroppaa kivasti muotoileviin, tyylikkään seksikkäisiin vaatteisiin. Olen ihan sitä mitä minäkin päivänä haluan ja tunnen olevani. Naisellisuuteni ei kärsi meikittömyydestä, tai lökäreistä, eikä itsetuntoni ole kiinni siitä, että saisin miehiltä huomiota 24/7.

Mieheni mielestä olen tajuttoman kaunis ja se riittää minulle :).

Vierailija
50/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen enemmän poikatyttö ollut lapsesta asti. Lapsena leiki "poikien" leikkejä vaikkei niitä tietysti tulisi eritellä. Tykkään vieläkin aikuisena naisena kiipeillä puihin, ottaa käteen liskoja ja hämähäkkejä ja lemmikkinä mulla on mitäs muutakaan kuin matelijoita. Työni on myös ns " miesten" alalla. Mökillä viihdyn, kiipeilen katolle, putkaan savupiipun ja soudun kauppaan.

Mutta tykkään myös laittautua. pidän itseni hoikkana ja hiukset ovat pitkät. Kaupunkioloissa meikkaan lähes joka päivä ja katson tarkkaan mitä päälleni puen. Tyylini on aika kokeileva, vaikutteita alskulttuureista, mutta siisti.

Mies tykkää kaikesta muusta paitsi liiasta meikistä ja piikkikoroista (en yleensä käytäkään). 

Vierailija
51/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että, mies tykkää.

Vierailija
52/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatyttö enkä muuksi muutu. Tosin olen sirorakenteinen ja tyttömäisen näköinen muuten vaikka en meikkaakaan tai kulje hepeneissä.

Mieheni on sanonut että häntä ällöttää ylinaiselliset hutsun oloiset naiset. 

Itse on kyllä hyvännäköinen ja huoliteltukin. 

Vierailija
53/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt tulee mieleen ihmisestä joka ei meikkaa tai laita hiuksiaan niin ulkonäöstään huolehtimaton ihminen. Enkä nyt tarkoita mitään sotamaalausta tai hiusten monien tuntien laittoa. Ihan perusjuttuja.

Tai just sitä että kun kaupassakin käy niin ajattelee miltä näyttää, naisen kuuluisi näyttää naiselta eikä mieheltä.. Tai joltain siitä väliltä.

Ja lähinnä mulla kiinnosti tässä se, että mitä mieltä miehet ovat, tottakai jokaisen oma mies tykkää naisestaan, oli se sit minkä näköinen tahansa, mutta voisko se haluta myös toisenlaista tyyliä..

En mäkään nyt lasten kanssa kun ulkona olen niin korkkareissa siellä ole, mutta meikannut olen aina.

Jotenkin musta on vaan mukava kun on naisen näköinen, katteleehan nuo miehetkin esim siellä kaupassa ;)

Vierailija
54/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin (lue: useimpien suomalanaisten) mielestä ulkonäöstä huolehtimiseksi riittää suihkussakäynti.

käytännössähän suomalaisnaiset ovat vähemmän naisellisia pukeutumisensa ja laittautumisensa suhteen. Ei täällä tykätä korostaa naisellisuutta. Mutta silti varmaan suurin osa suomalaisnaisista katsoo pitävänsä huolta ulkonäöstään, vaikkei korostakaan sillä naisellisuuttaan. Meikin pitää olla vähäistä, hiukset ovat useimmiten lyhyet ja sanalla sanoen epänaiselliset,

Kun menee ulkomaille niin huomaa, että suomalaiset naiset on opetettu suorastaan pelkäämään näyttää naisilta.

Mä olen aina tykännyt pukeutua naisellisesti,

. Meikkaan ja omistan pitkät hiukset, minulle on tärkeää näyttää naiselta..

Kerropa, mitä kaikkea se ulkonäöstä huolehtiminen sitten vaatii, kun kerran voit muiden puolesta päättää, mikä on riittävää :D Ikäänkuin "huolehtiminen" jotenkin vaatisi meikkiä tai kampausten väkertelyä. Eiköhän siihen puhtaus todellakin riitä, oman maun mukaan voi jokainen sitten tehdä muuta.

Ja nuo muutkin kommenttisi ovat aivan pönttöjä, ikäänkuin olisi olemassa jokin tietty "naisellisuus" johon kaikkien pitää pyrkiä. Elä ihan rauhassa rajoituksinesi, mutta yritä ymmärtää se, että muut naiset ovat kauniita, viehättäviä ja ihastuttavia omalla tavallaan, vaikka eivät totetuttaisi sinun käsityksisäsi naisellisuudesta.

Itse onnekseni näytän naiselta ilman, että tarvitsen läjää meikkiä tai korkokengät. Uskallan väittää, että näyttäisin kertakaikkisen upealta naiselta myös lyhythiuksisena ja jopa HOUSUISSA.

Vierailija
55/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin luonteeltani, kaverini ovat aina olleet miehiä, olen miehisellä alalla, ja kaveripohjalta suhde aviomieheenikin alkoi. Mies tykkää siitä etten ole sellainen perinteinen stereotyyppinen nainen vaan "hyvä rento jätkä".

Ulkonäön suhteen, mulla on tosi lyhyt tukka, mutta meikkaan päivittäin ja käytän korkokenkiä. Tyylinen ei ole supernaisellinen tyyliin pastellivärejä ja röyhelöitä vaan dramaattinen ja vahva. Mutta siis selvästi naistenvaatteita käytän enkä mitään unisex-farkku-hupparijuttuja. Pidän itseäni ulkonäöstäni huolehtivana vaikka se kananpersetukka onkin.

Vierailija
56/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa, kyllä mun perään katsellaan ja paljon. Kaikkein eniten silloin, kun en ole laittautunut yhtään, esim. lenkillä huudellaan ja isketään silmää jne. koko ajan. Eli hyvin vahvasti voin kyllä veikata, että viehättävyys on kiinni aivan jostain muusta, kuin meikin määrästä tai korkojen korkeudesta....

PS.. Missä sanotaan, että naisen kuuluu näyttää naiselta eikä mieheltä? Tai että meikitön nainen näyttää mieheltä? Matalakorkoinen nainen näyttää mieheltä? Kuka sen määrittelee, milloin ja millä kommervenkeillä nainen näyttää naiselta, kun kerran naisen vartalo ei siihen riitä?

Vierailija
57/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt tulee mieleen ihmisestä joka ei meikkaa tai laita hiuksiaan niin ulkonäöstään huolehtimaton ihminen. Enkä nyt tarkoita mitään sotamaalausta tai hiusten monien tuntien laittoa. Ihan perusjuttuja. Tai just sitä että kun kaupassakin käy niin ajattelee miltä näyttää, naisen kuuluisi näyttää naiselta eikä mieheltä.. Tai joltain siitä väliltä. Ja lähinnä mulla kiinnosti tässä se, että mitä mieltä miehet ovat, tottakai jokaisen oma mies tykkää naisestaan, oli se sit minkä näköinen tahansa, mutta voisko se haluta myös toisenlaista tyyliä.. En mäkään nyt lasten kanssa kun ulkona olen niin korkkareissa siellä ole, mutta meikannut olen aina. Jotenkin musta on vaan mukava kun on naisen näköinen, katteleehan nuo miehetkin esim siellä kaupassa ;)

Todellakaan meikkaamattomuus tai varsinkaan hiusten pituus ei kerro mitään ulkonäöstä huolehtimisen tärkeydestä. Tiedoksesi, että lyhyt tukka vaatii paljon enemmän kampaajakäyntejä, pesua ja muotoilua kuin pitkä.

Onko sun vaikea tajuta, että toisille ei ventovieraiden miesten katseet kaupassa ole lainkaan tärkeitä? Mä en edes huomaa enkä ajattele sellaista, mulle on aivan yhdentekevää huomataanko minut naisena. Katseet ei merkitse mitään. Kun juttelen ihmisten kanssa, tykkään että minua pidetään kiinnostavana ihmisenä, ei viehättävänä naisena. Naiseus ja miehekkyys on ihan ulkokuorta, mitäänsanomatonta, ei tärkeää.

Ja oma mies on taatusti sellainen, jolle se ulkoinen kliseinen naisellisuus ei ole ykkösjuttu. Hän arvostaa vahvoja, persoonallisia ihmisiä, tukan ja kynsien pituus tulee siinä sivussa.

Vierailija
58/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt jotenki teiltä pois jos mä olen tätä mieltä??

Saakait mullakin olla omat mielipiteet? :D

Arvasin et tästä tulee taas joku kiihko aihe, kiitos vaan teidänkin yksinkertaisuuden.

Turha on mua mollata ja samantien ruveta laukoon omia mielipiteitä...

-ap

Vierailija
59/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin poikatyttö, iltaisin naisellinen. Poikaystävä rakastaa rentoa sporttista luonnollista tyyliäni ja myös kun laittaudun naiselliseksi mekkoon ja korkkareihin ja meikkaan.

Vierailija
60/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha on mua mollata ja samantien ruveta laukoon omia mielipiteitä... -ap

tämä on keskustelupalsta. Täällä on tarkoituskin vaihtaa mielipiteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi