Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko naisellinen nainen vai poikatyttö? Mitä miehesi tykkää?

Vierailija
05.11.2012 |

Naisellisella tarkoitan meikkausta, hiusten laittoa, korkkareita, laukkua yms naisellista. Poikatytöllä lähinnä meikkaamatonta, tukka ponnarilla tai lyhyt, käyttää rentoja vaatteita aina.

Jos olet poikatyttö, niin mitä miehesi tykkää sinusta? Onko mieskin ulkonäöstänsä ei huolehtiva?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mieluummin olutta kuin siideriä tms., tykkään seurata urheilua. Luonteeltani olen kai aika miehinen, mutta silti huolehdin ulkonäöstäni.

Mieheni tykkää kovastikin, samoin tulee usein positiivista palautetta muiltakin miehiltä.

Älä nyt pahastu, mutta suurin osa tuosta on todellakin kohteliaisuuksia. Miehet pitävät yleensä "äijäileviä" naisia lähinnä säälittävinä ja naurettavina, mutta kotikasvatus estää sanomasta tätä naiselle suoraan. Näistä kohteliaisuuksista saattaa syntyä vaikutelma, että nainen on "yksi jätkistä", mutta koskaan tämä ei oikeasti pidä paikkaansa.

Miehet nimittäin suhtautuvat käytännössä aina naisiin eri tavalla kuin toisiin miehiin. Naiselle sanotaan asiat paljon pehmeämmin, naiselta siedetään huomattavan paljon huonompaa ja tyhmempää käytöstä kuin toisilta miehiltä. Naista pitää miehisen koodiston mukaan kohdella naisena, ei jätkänä. Jätkä on ihan jotain muuta.

Eli äijäilevät naiset, miesten mielestä ette kyllä koskaan ole äijiä. Lähinnä herätätte hämmennystä, sääliä ja huvittuneisuutta. Olkaa mieluummin ihan reilusti vaan naisia, niin saatte osaksenne arvostusta ja ihailua.

Ja nyt asetun palstalaisten lynkattavaksi. :)

Jotenkin viestistäsi tulee sellainen kuva, että kuvittelet tietäväsi jonkun lopullisen totuuden siitä, mitä miehet ajattelevat naisista ja myös siitä, millainen naisen pitäisi olla, sekä miellyttääkseen miehiä että muuten. Oikeasti kuitenkin sekä miehet että naiset ovat yksilöitä, ja kuka tahansa voi pitää ketä tahansa säälittävänä tai vaihtoehtoisesti ässänä tyyppinä.

En ole tuo kirjoittaja, jonka viestiä lainasit, mutta mulla on aika paljon kokemusta hyvin erilaisista porukoista ja harrastuspiireistä, sekä miesvoittoisista, naisvoittoisista että sukupuolijakaumaltaan tasaisista.

Älä nyt pahastu, mutta kuulostat aika rajoittuneelta.

Ps. En ole äijäilevä tai muijaileva nainen, vaan ihan tavallinen

Vierailija
22/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta halusinpa vain kertoa totuuden siitä, millaisena miehet yleensä miehisesti käyttäytyviä naisia pitävät. Ja mullakin on aika laaja elämänkokemus ja kokemusta monista erilaisista ihmisporukoista, sekä mies- että sekasellaisista.

Miehet todellakin miettivät aina paljon tarkemmin, mitä sanovat naisille. Vanha totuushan on se, että naiselle ei ainakaan totta kannata puhua, aina pitää kaunistaa ja vähän keventää sanomaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä arkena olen pääasiassa tukka ponnarilla, kollege housut jalassa, meikitön ja "poikamainen". Mutta kun lähdemme juhlimaan, illanistujaisiin jne, niin olen kyllä yleinsä paikan naisellisin nainen. Tykkään laittautua syystä. Ja sitten laitankin itseni aina tosi nätiksi ja vimpan päälle. Mutta kotona, työpaikalla, kaupassa minua ei kiinnosta miltä näytän :)

Mieheni kait tykkää juurikin näin. Sillä jos joskus arkena erehdyn meikkaamaan, laittamalla vaikka ripsaria. niin mies kummastelee, että miksi ihmeessä? Ja mitä mä nyt kuppaan vessassa :) ja sit toisaalta kun ollaaniltaa yhdessä viettämässä ei mieheni saa silmiään irti minusta :) on varmasti piristävää nähdä minut tosi nättinä.

Vierailija
24/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä koen itseni aivan naiseksi, mutta en työssäni voi pukeutua naisellisesti. Sä et ilmeisesti edes ymmärrä, että työ voi asettaa jonkinlaisia rajoitteta "naisellisuuden" osoittamiseen...

Miksi ihmeessä miesten täytyisi sanoa mulle yhtään mitään positiivista, jos pitäisivät mua säälittävänä ja naurettavana? MIksi he ylipäätään ottaisivat mitään kontaktia muuten kuin pakkotilanteissa? Enhän mä odota heiltä mitään. :D

Jos olen miehisellä alalla töissä, tykkään oluesta ja penkkiurheilusta, se ei mun mielestä tee musta mitenkään äijäilevää (mitä se sitten tarkoittaakaan?!) En ole yhtään kanamainen tai turhamainen ja siksi kirjoitinkin, että olen luonteeltani miehinen. Mä kyllä näytän aivan naiselta joka päivä, myös kotona :D

Ja sä ilmeisesti tunnet aika kattavan otannan miehiä, kun tiedät yleisesti miesten mielipiteen asiaan? Sä varmaan myöskin uskot, että kaikki miehet tykkäävät naisella pitkistä hiuksista? ;)

Juon mieluummin olutta kuin siideriä tms., tykkään seurata urheilua. Luonteeltani olen kai aika miehinen, mutta silti huolehdin ulkonäöstäni. Mieheni tykkää kovastikin, samoin tulee usein positiivista palautetta muiltakin miehiltä.

Älä nyt pahastu, mutta suurin osa tuosta on todellakin kohteliaisuuksia. Miehet pitävät yleensä "äijäileviä" naisia lähinnä säälittävinä ja naurettavina, mutta kotikasvatus estää sanomasta tätä naiselle suoraan. Näistä kohteliaisuuksista saattaa syntyä vaikutelma, että nainen on "yksi jätkistä", mutta koskaan tämä ei oikeasti pidä paikkaansa. Miehet nimittäin suhtautuvat käytännössä aina naisiin eri tavalla kuin toisiin miehiin. Naiselle sanotaan asiat paljon pehmeämmin, naiselta siedetään huomattavan paljon huonompaa ja tyhmempää käytöstä kuin toisilta miehiltä. Naista pitää miehisen koodiston mukaan kohdella naisena, ei jätkänä. Jätkä on ihan jotain muuta. Eli äijäilevät naiset, miesten mielestä ette kyllä koskaan ole äijiä. Lähinnä herätätte hämmennystä, sääliä ja huvittuneisuutta. Olkaa mieluummin ihan reilusti vaan naisia, niin saatte osaksenne arvostusta ja ihailua. Ja nyt asetun palstalaisten lynkattavaksi. :)

Vierailija
25/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmasti mukava ajatella, että jokainen mies pitää vain tietyn tyyppisistä naisista ja ne poikatytöt ovat vain hätävaralle.

Mutta ikävä kyllä se ei niin mene. Miehiä ja naisia on sen verran paljon, että niitä nais/miesmakujakin on todella paljon :)

Jotkut miehet nyt vain haluavat juosta karkuun näitä "naisellisia naisia". Raaka totuus, minkäs teet :)

Vierailija
26/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan, laitan hiuksia, käytän hajuvettä ja välillä mekkoja, inhoan korkokenkiä ja rakastan tennareita, kotona pukeudun rumasti ja rennosti.

Mies ei koskaan valita, sanoo että olen kaunis ilman meikkiäkin, mutta laitettuna saan kehuja.

Joskus on ehdottanut että käyttäisin hopparityylisiä vaatteita, katsoin pitkään ja totesin "en". Pillifarkut, jakku ja printtiteepparit on hyvä yhdistelmä.

Vierailija
27/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta halusinpa vain kertoa totuuden siitä, millaisena miehet yleensä miehisesti käyttäytyviä naisia pitävät. Ja mullakin on aika laaja elämänkokemus ja kokemusta monista erilaisista ihmisporukoista, sekä mies- että sekasellaisista.

Miehet todellakin miettivät aina paljon tarkemmin, mitä sanovat naisille. Vanha totuushan on se, että naiselle ei ainakaan totta kannata puhua, aina pitää kaunistaa ja vähän keventää sanomaansa.

totuus, vaan sinun mielipiteesi. Oikeasti sekä miehet että naiset suhtautuvat erilaisiin ihmisiin eri lailla. Yleensä aitous on ihmisessä se, joka viehättää muita ihmisiä.

Vierailija
28/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on pitkät hiukset ja nätti naama. Näytän naisellisemmalta kuin olen. Vaatetus on siltä väliltä.

Vierailija
29/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäinen nainen, välillä meikkaan, välillä en. Jos naisellisuus tarkoittaa korkkareita, niin sitten olen enimmäkseen jotain muuta. Mukavuus on tärkeää, ja kirkkarit ei sitä mielestäni ole!!! Mieheni tykkää minusta ihan tällaisena kuin olen, en ole kuurikaan muuttunut siitä kun tavattiin, joten tällaisena hän mut ottikin!

Vierailija
30/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteellisen naisellinen nainen, mutta en esimerkiksi koskaan käytä korkeita korkoja ja tyylini on aika maanläheinen, siis maaseututyyliä: neuleita, farkkuja, matalakantaisia saappaita. Meikkaan harvoin ja hiukset ovat aina ponnarilla. Hyvältä ja huolitetulta pyrin näyttämään siitä huolimatta, että olen vähän arkisempi pukeutuja.

Esim. korkeat korot ja kynsilakka ovat asioita, joita minulta ei löydy.

Mies ei suhtaudu mitenkään, ei kehu, ei hauku.

Vierailija
31/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, etten enää koskaan leikkaa lyhyitä hiuksia. 15-22 -vuotiaana minulla on ollut ihan lyhyet hiukset, nyt päätin, etten ikinä leikkaa niitä enää. Lyhyeksi leikkaamalla ajttelin olevani jotenkin pärjäävämpi, kovempi.

mielestä ulkonäöstä huolehtimiseksi riittää suihkussakäynti.

Tuo on sikäli vähän monimutkainen asia, että käytännössähän suomalaisnaiset ovat vähemmän naisellisia pukeutumisensa ja laittautumisensa suhteen. Ei täällä tykätä korostaa naisellisuutta. Mutta silti varmaan suurin osa suomalaisnaisista katsoo pitävänsä huolta ulkonäöstään, vaikkei korostakaan sillä naisellisuuttaan. Meikin pitää olla vähäistä, hiukset ovat useimmiten lyhyet ja sanalla sanoen epänaiselliset, jos katsoo katukuvaa. Kyllähän sitä aina haluaa että omat hiukset näyttävät naisellisilta olivatpa miten lyhyet tahansa, mutta todellisuus on sitä mitä näkyy ympäristössämme kaikkialla. Kun menee ulkomaille niin huomaa, että suomalaiset naiset on opetettu suorastaan pelkäämään näyttää naisilta.

Mä olen aina tykännyt pukeutua naisellisesti, mutta käytäntö sanelee esim. lasten kanssa liikkuessa, että ei tule laitettua korkkareita jalkaan ym. Meikkaan ja omistan pitkät hiukset, minulle on tärkeää näyttää naiselta. Oma mies tykkää ja ilmeisesti muutkin.

Vierailija
32/79 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en halua miesten ajattelevan, etten voi ymmärtää autoista, tekniikasta tai vaikka työkaluista mitään koska olen nainen. Haluan myös näyttää, että jaksan kantaa painavia tavaroita tai pystyn vaihtamaan auton sytytystulpat ilman miehen apua.

Mieheni tykkää naisellisista naisista,ainakin noin ulkonäöllisesti. Pitkät hiukset, seksikkäät alusvaatteet, korkeat korot, pitkät lakatut kynnet, etc. ovat meidän molempien mielestä ihanan naisellisia asioita.

Vierailija
33/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkonäöstään tosi tarkasti huolehtiva poikatyttö. Tukka on aina hyvin, vaatteet ja asusteet loppuun asti mietitty ja kengät aina tip top. Käytän ulkonäköni hoitamiseen vaivaa, aikaa ja rahaa enkä lähde edes roskia viemään katsomatta peiliin. Toisaalta mullla on lyhyehkö tukka, minimaalisesti meikkiä ja rennot vaatteet.

On olemassa naisellisia naisia, jotka ovat homssuisia ja epäsiistin näköisiä (nähty on) ja poikatyttöjä, jotka eivät huolehdi ulkonäöstään (nähty näitäkin). Sitten on ihmisiä, jotka näkevät vaivaa näyttääkseen hyvältä. Joillekin "hyvä" tarkoittaa irokeesiä ja hakaneuloja, toisille punaista huulipunaa ja korkkareita ja kolmannelle hammasharjalla putsattuja tennareita ja oikeaa lippiksen kulmaa. Ulkonäöstään huolehtivien naisten ryhmään kuuluu muitakin kuin niitä stereotyyppisen naisellisia ja - kuten todettu - se "naisellinen" voi meikata huolimattomasti, jättää kenkänsä lankkaamatta, käyttää nuhruista hametta tai rumaa laukkua tai olla yleisesti ottaen tyyliasioissa peukalo keskellä kämmentä. Tai vaikka kaikkia samaan aikaan.

Mun mieheni naismaku on niin kuin kaikkien miesten naismaut ja kaikkien muiden ihmisten kaikki muut maut eli henkilökohtainen. Eiköhän mieheni juuri minusta tykkää. Tuossa se on ainakin vuosikymmenen pyörinyt ja sanoo yhä tykkäävänsä ja muuta mukavaa ihan patistelematta säännöllisin väliajoin. Mies on sanonut pitävänsä tyylistäni - ulkonäköni/tyylini oli aikanaan se asia, josta mies ensimmäisenä viehättyi. En osaa kuvitella miehelle perinteistä superfemmeä naista, enkä usko, että se osaa itsekään. Ne eksät, jotka olen nänyt joko kuvassa tai livenä ja ne naiset, joita mies on tunnustanut ihailevansa, ovat joko hippejä, hoppareita tai über-fashionistoja. Mies pitää itse ulkonäöstään tarkkaa huolta (en mä muunlaista olisi ottanut), siksi varmaan naisessakin hyvä tyyli kiehtoo.

Vierailija
34/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikatyttö. Eli on pitkät hiukset ja naiselliset muodot yms. Mutta en juurikaan meikkaa ja harvoin korkkareissa tai hameessa. Harrastukset ja kiinnostuksen aiheet miesmäisiä esim metsästys. Mutta en kyllä ole poika- tai miesmäinen. Niin ja huolehdin kyllä ulkonäöstäni eli poistan karvat sääristä ja kainaloista,nypin kulmat, puhdistän ihoa,käytän anti-ageing voiteita yms.Korvikset korvissa.

Eihän nämä asiat ole toisiaan poissulkevia.

Vierailija
35/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy korkkaria ja saapasta, laukkuja ja mekkoja, meikkaan ja laitan hiuksia. En silti koe olevani mikään supernaisellinen.

Mies varmaan tykkää ihan. Ehkä tykkäisi vielä naisellisemmasta, tykkää esimerkiksi laitetuista kynsistä (ei silti liian pitkistä) ja hepeneistä. Mies huolehtii joo ulkonäöstään, mutta ei ole mikään supermiehekäs tai ylettömän kiinnostunut ulkonäöstään.

Vierailija
36/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikatyttö. Eli on pitkät hiukset ja naiselliset muodot yms. Mutta en juurikaan meikkaa ja harvoin korkkareissa tai hameessa. Harrastukset ja kiinnostuksen aiheet miesmäisiä esim metsästys. Mutta en kyllä ole poika- tai miesmäinen. Niin ja huolehdin kyllä ulkonäöstäni eli poistan karvat sääristä ja kainaloista,nypin kulmat, puhdistän ihoa,käytän anti-ageing voiteita yms.Korvikset korvissa. Eihän nämä asiat ole toisiaan poissulkevia.

se että mies tykkää tyylistäni,sanoo että on hyvä näin. Joskus minulla on ollut pitkät rakennekynnet ja hiustenpidennykset ja olen pukeutunutkin naisellisemmin mutta se ei ole minua, olen silloin ollut teennäinen.Näin on ihan hyvä,pääasia on olla oma itsensä ja sellaisissa vetimissä missä on hyvä ja luonteva olla.

Vierailija
37/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen aika laillakin perusvaatteissa, mutta halutessani pukeudun erittäin tyylikkäästi ja naisellisesti. Se vaan, että jos tekee esim. remppaa, niin ei vain kannata pukeutua kauhean naisellisesti ja tyylikkäästi, kun vaatteet repeytyvät ja likaantuvat. Vaikka mieheni on varsin miehinen mies, niin meillä minä olen muutenkin se, joka tyhjentää tukkeutuneen viemärin esimerkiksi, ja toisaalta mieheni on minua kovempi shoppailemaan.

Mielestäni mieheys tai naiseus ei varsinaisesti ole kiinni tuon tyyppisistä asioista.

Vierailija
38/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisella tarkoitan meikkausta, hiusten laittoa, korkkareita, laukkua yms naisellista. Poikatytöllä lähinnä meikkaamatonta, tukka ponnarilla tai lyhyt, käyttää rentoja vaatteita aina.

Jos olet poikatyttö, niin mitä miehesi tykkää sinusta? Onko mieskin ulkonäöstänsä ei huolehtiva?

en juuri laita hiuksia tai meikkaa, laukku on välttämätön, korkkarit jalassa silloin tällöin. Vaatteeni ovat rentoja, mutta siistejä ja kauniita.

Samoin kroppa (hoikka & treenattu) ja naama on nättejä.

Poikatyttö en todellakaan ole. En tajua, miten ihmeessä se liittyy "ulkonäöstä ei huolehtimiseen"?? Näytän hyvältä, mutta en tarvitse siihen meikkiä tai hiusten puunausta. Mulla on pitkät hiukset, mutta en tajua myöskään sitä, miten muka lyhyet hiukset tarkoittavat sitä, ettei huolehdi ulkonäöstään? Enemmän laittoa ne lyhyet hiukset vaatii!

Totta kai mieheni tykkää minusta, eihän hän nyt muuten olisi kanssani :O

Älytön avaus ap.

Vierailija
39/79 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika huoleton hiusten suhteen. Eli käyn kyllä kampaajalle ja leikkaan ja värjään hiukseni säännöllisesti, mutta en ole mitenkään innokas hiusten laittaja. Suihkun jälkeen en siis yleensä föönäile tms. vaan saavat kuivaa vapaasti. Meikkiä käytän todella vähän ja harvoin. Vain ripsiväri, kulmakynä ja huulikiilto. Tykkään kyllä mekoista ja korkkareista ja niitä pidänkin, mutta mieheni toivoisi minun niitä käyttävän vielä enemmän. Meikkaavista naisista hän ei niin tykkää.

Vierailija
40/79 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olen sitten naisellinen, kun aina löytyy korot jalasta, koruja, jakkuja, hameita, neuleita, meikkiä ja muuta humpuukia. Hiukset on rintoihin asti ja vaaleat, sekä vartalo on treenattu linjakkaaksi. Kyllä tuo tietääkseni tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi