Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko naisellinen nainen vai poikatyttö? Mitä miehesi tykkää?

Vierailija
05.11.2012 |

Naisellisella tarkoitan meikkausta, hiusten laittoa, korkkareita, laukkua yms naisellista. Poikatytöllä lähinnä meikkaamatonta, tukka ponnarilla tai lyhyt, käyttää rentoja vaatteita aina.

Jos olet poikatyttö, niin mitä miehesi tykkää sinusta? Onko mieskin ulkonäöstänsä ei huolehtiva?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mieskään mikään kova laittautuja ole, paitsi ehkä jos johonkin juhliin ollaan menossa (silloin mäkin laitan hiukset ja meikkaan). Positiivista kommenttia tulee kyllä niinä kertoina kun on laittautunut, mutta tiedän kyllä, että mies tykkää muun "maanläheisestä" asennoitumisesta ja siitä, etten ole pinnallinen. Muuten olis varmaan valinnut puolisokseen jonkun toisen.

Maskuliiniset piirteet on ihan käytännöllisiäkin, meillä mä hoidan suurimman osan remppahommista ja muista tyypillisistä "miesten jutuista" ja luulen, että mieskin on siitä ihan iloinen :)

Vierailija
62/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniista vaatteista, kengistä ja meikkaamisesta, mutten silti jaksa panostaa niihin tavallisina arkipäivinä. Olen lasten kanssa hoitovapaalla, joten yleisimmät paikat josta minut lasten kanssa löytää, on oma piha, puisto, kerho, kirjasto tai lähikauppa... Sinne tulee harvemmin laittauduttua, välillä tosin meikkaan ihan kevyesti.

Puiston kaunein nainen on mielestäni eräs äiti, joka ei meikkaa koskaan, tai sitten niin huomaamattomasti ettei sitä huomaa. Hänellä on pitkät hiukset ja jotenkin niin raikas ja terveen näköinen ihminen, että tekisi mieli kysyä salaisuuttaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että miehelle on oikeastaan ihan sama millasia vaatteita pidän jne. Olen aika tavis tyyliltäni. Joskus on sellasia päiviä että viettää enemmän aikaa pyntäten, yleensä kuitenkin vähemmän. Joskus kun mieheltä kysyin että pitäskö alkaa panostaa enemmän, kulkea hienommissa kamppeissa ja puunattuna, mies vaan totesi että vähän pinnallista sellanen. Ja jos ollaan jonnekin lähössä yhessä, mies ei yleensä jaksa oottaa että meikkaan ja laitan tukkaa, on vaan silleen että mennään jo. :)

Vierailija
64/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt jotenki teiltä pois jos mä olen tätä mieltä??

Saakait mullakin olla omat mielipiteet? :D

Arvasin et tästä tulee taas joku kiihko aihe, kiitos vaan teidänkin yksinkertaisuuden.

Turha on mua mollata ja samantien ruveta laukoon omia mielipiteitä...

-ap

Totta kai sä saat olla sitä mieltä että meikkaamaton nainen ei ole naisellinen (minkälainen tällainen ihminen sitten on, miehekäskö?). Katsos kun tässä elämässä ihmiset arvostavat erilaisia asioita. Mä olen suoraan sanottuna niin laiska että arvostan niitä 10-15 minuuttia pidempiä yöunia enemmän kuin meikattua naamaani. Hienoa, että joku saa mielelleen rauhan sillä että punaa aamulla huuliaan.

Musta on ihan ok että sä olet tyytyväinen elämääsi naisellisena ja korkkareissa, pitkä huoliteltu tukka hulmuten. En mä ala tuomitsemaan tai heittämään kommenttiä että "meikatut naiset näyttää meikkipäiltä" kuten sä teit heittämällä ettei meikkaamaton nainen huolehdi itsestään.

Nainen voi hyvikin olla terveen näköinen ja mikä-se-käyttämäsi-sana-olikaan? huoliteltu?, vaikkei meikkaisikaan. Jopa tennareissa kauppaan tuleva nainen on kaikesta huolimatta nainen, vaikkei välttämättä mielikuvaasi vastaisikaan.

Sulla on oikeus mielipiteisiis ja niin on mullakin. Hyvää päivänjatkoa :)

Vierailija
65/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä kuuden millin siili, en meikkaa, kuljen nahkatakilla, reisitaskuhousuilla ja maihareilla. Yleisessä vessassa tädit kääntyvät katsomaan että tulivatko ehkä väärään vessaan.

Kai mä sitten olen ulkonäöstäni piittaamaton ja ei-huolehtiva. Käyn suihkussa ja käytän puhtaita vaatteita, jos joku vetää siitä herneen nenään niin se on kurjaa :(

Mies on vimpan päälle huoliteltu. Ei se taida erityisemmin pitää siitä että näytän sen teinipoikarakastajalta, mutta se tykkääkin mussa jostain ihan muusta kun mun maihareista :D

Vierailija
66/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellinen nainen. Mutta

-olen kilpailuhenkinen

-pidän kuitenkin usein rentoja/rähjäisiä vaatteita

-pelaan tietokonepelejä

-urheilen paljon

-harrastan ns. äijälajia

Eli jos kaikki ominaisuudet otetaan huomioon niin en tiedä mille puolelle sijoitun. Mies kuitenkin vaikuttaa tykkäävän.

Vierailija
67/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olen poikatyttö. Korkkareita en käytä enkä naisellisia vaatteita taikka merkkilaukkuja. Meikkaan hyvin vähän/en lainkaan, hiukset laitan aina, ei ole lyhyet.

Aika typerää sanoa, ettei huolehdi ulkonäöstään jos ei ole kokoajan tällingissä :D

Kyllä mä huolehdin itsestäni ja ulkonäöstäni ja koen olevani erittäin naisellinen ja mies rakastaa minua ja meillä on loistava seksielämä. Pukeudun siististi ja puhtaasti vaikka en jakkupukuja käytäkään! Ja mies huolehtii itsestään erittäin hyvin.

Vierailija
68/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni käy minuun kuumana :)

Aina jaksaa kehua minua, vaikka yhdessä ollaan oltu 13 vuotta.

Minulla on pitkät vaaleat hiukset, tosin aina ponnarilla. Käytän päivittäin silmämeikkiä. En huulipunaa tai meikkivoidetta.

Ei pitkiä kynsiä tai kynsilakkaa.

Olen urheilullinen ja harrastan aktiivisesti liikuntaa. Toisaalta olen "miehekäs" sillä esim. vatsalihakseni erottuvat selvästi.

Pukeudun miten milloinkin; farkkuja, korkosaappaita, matalia kenkiä, tuulipuku, t-paitaa jne, jne ei välttämättä kovin naisellisesti. Jumppavaatteissa olen erittäin naisellisen näköinen, vaikkakin rintani ovat pienet.

Juhliin pukeudun hyvin naisellisesti ja laittaudun muutenkin huolellisesti.

Mielestäni naisia ei voi jakaa joko naisellisiin tai poikatyttöihin. Siinä välissä on paljon muutakin.

Vierailija
69/79 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähinnä mulla kiinnosti tässä se, että mitä mieltä miehet ovat, tottakai jokaisen oma mies tykkää naisestaan, oli se sit minkä näköinen tahansa, mutta voisko se haluta myös toisenlaista tyyliä..

Mun emäntä on monsteri, eikä se multa kysy mitä haluan.

Vierailija
70/79 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi gissus mitä porukkaa! Provoaako täällä nämä "minä tiedän mistä mieHET tykkää" hyökkäämään, vai onko joku todella tehnyt tutkimusta kaikista miehistä.. 

No ihan miten vaan. Itse en kyllä ala itseäni muuttamaan naiselliseksi naiseksi sen takia, että joku löyhä-pulttinen täällä on kertonut kaikkien miesten niitä haluavan, ja me "poikatytöt" ollaan vaan säälipaloja. Oma itseluottamukseni ei vaadi meikkiä, ei korkkareita, ei naisellisia vaatteita .. noh, hääpäivänäni olin oikeasti kaunis, eli menköön se kertaluontoisista naamiaisista. 

Vierailija
71/79 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, kait varmaan kumpaakin.

En käytä koruja ja nykyään meikkaankin tosi harvoin. Töissä meikki olisi pitkin naamaa enkä kotona ollessani jaksa laittaa mitään pakkelia naamaan. Hiuksetkin meni juuri pätkäisemään lyhyiksi. Ulottuivat melkein ristiselkään, nyt ne ulottuvat hieman korvien alapuolelle.

Kynnet on syöty lyhyiksi ja tosi harvoin jaksan niihin mitään lakkaa laittaa. 

Vaatetyyliltäni olen gootti mutta nykyään minut näkee joko työvaatteissa (ne seksikkään haalarit...:D) tai verkkareissa. Eli vaatekaapissa on jos jonkinlaista korsettia mekkoa jne. mutta ne verkkarit nyt vain ovat mukavimmat päällä. Korkkareitakin on varmaan 10 paria mutta kummallisesti nuo lenkkarit silti aina jalasta löytyvät.

Muutoin olen aika "äijämäinen". Minua ei kiinnosta mikään sellainen, joista naisten oletetaan pitävän (shoppailu, sisustus, kaunistautuminen, blogit jne.). No tästä ainakin oma mieheni on hyvillään :D Kaveripiiri noin muutoinkin koostuu lähinnä miehistä koska en vain kestä muiden naisten seuraa.

Mitä mieltä mieheni on ulkonäöstäni? Täytyy sanoa, ettei ole hajuakaan. Ei ole koskaan sanonut mitään enkä ole kysynyt.

Vierailija
72/79 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei juurikaan kommentoi ulkonäköäni, mutta välillä kuulen olevani "suloinen" ja "tosi kaunis". Eli hänen mieleensä olen. Tällä tarkoitan vartalotyyppiäni ja silmiäni, jotka ovat miehelleni ne kiinnostuksen kohteet fyysisessä mielessä. Kun olen yöpaidassa tukka harottaen, saatan olla suloisempi kuin vimpan päälle laitettuna, hänen mielestään.

Mutta pukeudun enimmäkseen tunikoihin, housuihin ja mekkoihin. Meikkaan aina työpäivinä ja jos lähdemme ulos, vaikka ostoksille. Kotioloissa en meikkaa, ellei ole mihinkään lähtöä. Hiukseni ovat pitkät ja vaaleat, ja niissä on aina jokin "kampaus". Välillä pukeudun nuorekkaan sporttisesti, mutta työssäni täytyy näyttää klassisen naiselliselta, joten tyylini on yhdistelmä näitä kahta.

Se, mikä minulla on pukeutumisen pointti, on tämä: värien täytyy natsata yhteen, vaatteiden on oltava puhtaita ja farkkuja en käytä. Tykkään laittautua, mutten käytä siihen tuhottomasti aikaa. Fiksut meikkivalinnat ja kauniisti laitettu tukka sekä luottohajuvesi toimivat. Tosin, vilkaisen aina peiliin ennen kuin esim. mieheni tulee kotiin töistä, jos olen kotona.. en halua näyttää kulahtaneelta vaikka kotiasussa olisinkin.

Vierailija
73/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen rehellisesti äijjämäinen. Kuljen verkkareissa, tukka ponnarilla, ilman meikkiä ja silti mua tsiigaillaan kaupungilla, mulle huudellaan ja kehutaan hyvä näköseksi.

Aivan sama mitä naisellisuus teidän mielestä tarkottaa, mutta hyvältä voi näyttää näinkin ja miehet tykkää.

Mä en tarvitse kiloa meikkiä ja korkkareita, mä kelpaan tälläsenä.

Vierailija
74/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitten varmaan ultrafeminiininen :)

Mulla on päivittäin mekkoja ja hameita. Tykkään silkistä, villasta ja hyvän maun rajoissa vähän pitseistäkin. Vaatteissa kauniit leikkaukset ja kivoja yksityiskohtia, kirjailuja, pitsiä, helmiä yms. Jalassa korot, matalat tosin. Kengissäkin usein jotkut silkkinauhat, rimpsut tms. Hiukset puoleen selkään, useimmiten kiinni ponnarilla tai jollain nutturahässäkällä. Kynnet laitettu, mutta usein lyhyet ja väri kuultava. Päivittäin meikki, huomaamaton, mutta kaikki linerista huulikiiltoon. Vain vakiokorut, valkoista kultaa ja pienet timantit, välillä safiirit. Kuljen useimmiten kiireellä vähän laput silmillä menossa jonnekin, mutta yleensä ihmiset suhtautuvat hymyillen ja esim. miehet jäävät avaamaan ovia. Olen sellainen naapurintyttö, joka vähän juttelee ja hymyilee kaikille.

En juo lähes lainkaan (ehkä 2 drinkkiä vuodessa) ja en seuraa urheilua. Luistelua ja voimistelua voin jäädä katsomaan ajoittain. Toisaalta, pystyn kyllä tekemään remontit, renkaan vaihdot, viemärin tyhjennykset jne ihan itse, minun ei vain nyt tarvitse kun mieheni hoitaa nuo työt.

Pyrin aina käyttäytymään kauniisti ja kunnioittavasti muiden seurassa. Töissä poistun tilanteesta, jos alkaa toisten parjaaminen, en pidä sellaisesta.

Maailma on minulle kiva ja niin olen minäkin maailmalle :)

Vierailija
75/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen nainen. Laittaudun joka päivä, meikkaan, laitan hajuvettä, laitan hiukset nätisti, käytän korkokenkiä, käytän hameita ja mekkoja jne.

Vierailija
76/79 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä miehesi tykkää?" :D No ei varmasti ollenkaan, pyytää suorastaan pistämään paperipussin päähän kotona, ei saanut raukka yhtään vaikuttaa siihen, kenen kanssa pisti hynttyyt yhteen.

Vierailija
77/79 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, näinkö tää olikin! Voi jukupätkä. Hyvä että tuli selväksi tääkin fakta.

Ihanko koko Suomen miesväestön puolesta vaakut siellä? :D Idiootti.

Vierailija
78/79 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2012 klo 16:58"]Mä olen naisellinen poikamiestyttöpoika, ihminen. Lyhyttukkainen, hoikka, meikkaava, rento, koruileva, urheileva, reipas, tunteellinen olento. Mieheni rakastaa minua. Mieheni on myös miehellinen feministipoikatyttömies ja huolehtii itsestään.

Todella ärsyttävää luokittelua.

[/quote]

Yök.

Vierailija
79/79 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä