? ELOKUISET 2013 ?
Kommentit (433)
Tieni kävi syyskuisiin.. onnea plussanneille ja tsemppiä vielä piinailijoille (=
Minni*86* kp 3/24 yk9
Joululahja plussa! Testiin yks viiva ja pian toinen.. Ja sitten sekosikin ajatukset, mä olin jo niin luovuttanu!
Onnea plussista muillekkun ja pahoittelun tätien vierailuista!
Onnea uusista plussista!
Tarrasukkia matkaan!
Täällä ei oikeastaan mitään mainittavaa. Piinaavat päivät menossa, mutta jospa vaikka plussa pärähtäis joulun kunniaks :) Hiljaista pitelee toistaiseksi. Odottavan aika on pitkä.
Ti-ti-uuuu kp 29/24-31
Täällä alkaa jo vähä jännittää..ei merkkiäkään tädistä :) en malta edes testata :D jotenki vaan sellanen olo et kyllä ne alkaa,en mä voi olla.. Odottelen huomiseen.. oon kyllä suunnitellut että jos plussa tulee, niin otan kuvan ja teen kauniin kortin testistä ja kirjoitan siihen Hyvää Joulua tulevalla Kummitädille!
Onnea aamunaurinko!! :)
Haaveissa neljäs: Mullakin on huomenna testipäivä. Kait sen pitäis jo sillon näkyä jos on näkyäkseen. Täti saattaa kyllä pahimmassa tapauksessa odotuttaa itseään joulunpyhille asti :/
ON: Päänsärky jatkuu. Uutena oireena unettomuus, mutta ei kai viittaa raskauteen(?) Juilintaa mahassa. Kyllä kohta varmaan jotain tapahtuu. Täti tai baby. Se on jokotai :D
Koko tämä loppukierto on muutenkin ollut normaalia alavireisempi. Mieli maassa monestakin asiasta ja oon herkistyny tv-ohjelmista, musiikista, lemmikistä jne.aika helposti. Kyyneleet noussu silmiin. Tääkin voi toki menkkojakin vaan enteillä.
Alan olla sekoamispisteessä... Heh! Sekoan jo ekassa kierrossa, jos menkat ei ala oletettuun aikaan... lienee hullu olen;)
Eilen jo mietin, että voisinko sittenkin olla raskaana, mutta jotenkin tuntuu, että mahdollisuudet ovat alle 1% luokkaa.
Kuitenkin rupesin eilen tutkailemaan itseäni ja tuntemuksiani viimepäiviltä...
minulla oli niitä menkkajomotuksia hyvin aikaisessa vaiheessa kiertoa. Lisäksi oli sitä pientä vuotoa yhtenä tai kahtenä päivänä. Viikon verran minulla on ollut kauhea jano jatkuvasti ja jatkuvasta juomisesta johtuen joudun tietysti ravaamaan myös vessassa usein. Lisäksi olen palellut ihan vietävästi. Jouduin myös eilen ottamaan päiväunet kuopuksen kanssa sohvalla. Näille kaikille voi kyllä löytyä ihan muunkinlainen selitys, mutta pistää mietityttämään.
Nyt on kolmen päivän ajan tullut ihan vähän rusehtavaa väriä paperiin ja sekin välillä lähes kaivamisen saurauksena, kun olen hysteerisesti koittanut tulkita alkaako ne menkat vai ei xD Joten se on jatkuvasti pitänyt uskoa yllä siitä, että kyllä se täti sieltä kurvaa kylille ihan pian.
Nyt en tiedä, mitä teen! Tälläkin hetkellä selkää jomottaa pikkuisen hyvin menkkamaiseen tapaan. Huoh!
Tulipas tilitys;)
Onnea taas plussaneille ja tsemppiä piinailijoille!
Tellu 30/28-30
Eilen tein testin, ja niinhän siinä kävi, että teksti ”Raskaana 1-2” ilmestyi ruutuun!!! :) Ensimmäinen ajatus olikin sit et ei kai tuo testi ole viallinen ;) Heh… Tosiaan vuos jo yritetty, kyllä tää nyt oli paras joululahja ikinä
Enhän minä malttanut olla testaamatta, mutta niin kävi et negaa näyttää..voisko johtuu siit et oon juonu paljon kahvia ja pissa näytti tosi laimeelta :( Mä niin toivon et olis siit johtuvaa..Testaan aamulla uudestaan!! Minkä muun takia täti odotuttaa itseään..mulla eio sen tuloon vaikuta MIKÄÄN!! Ja kun ei oo ollu niit normaaleja kk alkamis oireitakaan :) Niin kauan on toivoa, kun ei näy punaista! ;)
Onnea plussajonoa jatkaneille!
Itsellä on tänään testipäivä, tässä vaiheessa alkanut "pelottaa" ei halua tietää kumman tuloksen testi antaa. Oon silti ihan täpinöissäni. Ei varmaan tuu ees pissahätää tänää ku pitäis tulla...
rosalieaful kp 28/28
Kp1. Ei tarvii varmaan muuta ees sanoa.
olin näkevinäni testissä toisen haalean viivan mutta mies kyllä sanoi ettei siinä mitään ole. jos ei ala tätiä kuulumaan niin parin päivän päästä uudestaan testaileen.. menkkatuntemuksia ei oo kyl ollu :)
onne atäällä plussanneille ja pahoittelut tippuneille! Osa "tuttuja" tuolta touko- ja heinäkuisista, niin siksi täällä kurkin kuulumisia.
Itse plussasin heinäkuisissa, mutta toissapäivänä np-ultrassa rv 12+1 sikiön todettiin kuolleen. Lääkkeellinen tyhjennys onnistui eilen hyvin ja nyt vaan odotellaan jälkivuodon loppumista ja nega-testiä niin pääsee uuteen yritykseen. Tänen sitten tulen (toivottavasti jo marrakuisiin) kuumeilemaan, mutta todellakin toivon ettei teistä kukaan enää siinä pinossa sitten kirjoittele!!!!
napsunen
Onnea tuulikellolle,Aamunauringolle ja Auringonkukkaselle plussasta! :)
Ja pahoittelut niille joilla uusi kierto lähti käyntiin mut vielä tulee teidänkin vuoro,uskon niin:)
Loiste: Joo mekin kyl esikoisesta haluttiin sukupuoli selvittää.Kunnallisessa ultrassa oli niin nihkeä hutaisu niin käytiin sit yksityisellä jotta saatiin selvyys ja muutenkin enemmän tietoa siitä, mitä rakenneultrassa katsotaan.Tuskin tästä tulevastakaan maltetaan olla ottamatta sukupuolesta selvää, mä kihisen innosta ja jännityksestä jo nyt et kumpihan sieltä tulee:)
Wagner3: Mullakin eka neuvola on vasta rv9 eli ensi vuoden puolella.Täällä paino kans laskussa, mut kerkeehän noita raskauskilojakin alkaa kerryttää jossakin vaiheessa oikein urakalla:D
haaveissa neljäs: Hyvin mahdollista että testi vielä plussaksi muuttuis, eihän ne kaikilla heti meinaa positiivista tulosta antaa raskaudesta huolimatta:) Tsemppiä kovasti jotta sieläkin kaksi viivaa pamahtais tikkuun piakkoin!
rosalieaful: Kannattaa vaan ottaa uusiks testailut jos menkkoja ei näy, säkin oot niin aikaisin kuitenkin ollu liikentees ton testailun kans et ei voi vielä varmuudella sanoa mikä on asian laita.Plussatuulia!:)
*napsunen*: Voih tosi ikäviä uutisia, voimia sinulle ja miehellesi! Muuta mä en osaa sanoa, tuo on varmasti jokaisen odottavan äidin pelko:( Mut paljon tsemppiä sinulle jatkoon, toivottavasti saadaan vielä tulevaisuudessa lukea uudestaan sinunkin plussauutisia!:)
naminami rv 6+6
Napsunen: ei,mä en olis halunnut kuulla, itku pääsi :( paljon voimia teille
niin siis tosiaan, uusin testin ja näyttäis haamulta :) pakko varmistella huomenna jne..
Napsunen, voi miten kurjia uutisia olette saaneet=( Toivottavasti saatte pian sen uuden plussan ja uusi raskaus päättyy onnellisesti vauvan syntymään. Hyvää joulun aikaa kaikesta huolimatta!
Minä kävin eilen sukulaiskierroksen... HUH! Onneksi joulu on vain kerran vuodessa! Lähdin klo 13 ja palasin kotiin klo 20. Arvaatkaapa sisaret olinko poikki. Ja pikkumies nukkui tietysti autossa aina kun lähdimme ajamaan kohti seuraavaa kohdetta, niin illalla poika vain kiljui ilosta kun olisi pitänyt laittaa päätä tyynyyt.
Kävin myös serkullani, jonka kanssa olemma aina olleet todella läheisiä... oikeastaan kuin siskoksia, joten kerroin hänelle kuumeilustani ja kiertoni vaiheesta;) Hänellä sattui olemaan kaapissa yksi r-testi, jonka hän suorastaan pakotti minut tekemään, vaikka sanoin etten voi olla raskaana. No negahan se oli. En ole edes pettynyt, koska oikeasti olisi miehellä jotain megaviriilejä simppoja, jos olisin tullut raskaaksi tästä kierrosta. Nyt vain odottelen, että miten pitkäksi kierto venyy. Minulla on joskus kuopusta kuumeillessa monen vuoden pillereiden syönnin jälkeen kierto venynyt muistaakseni n. 40 vrk:n pituiseksi, joten katsotaan nyt. Syyskuisiin en taida ehtiä, jos ei menkat kohta ala.
Tänään pitää lähteä ruokaostoksille ja aloitella laatikoiden valmistus ja huomenna onkin koululaisten joulujuhlat.
Hyvää viikonloppua koko kuumeilevalle poppoolle ja paljon plussatuulia!
Tellu 31/28-30 voi kun se täti tulisi jo =(
voi hitto sentään, tein taas testin ja apteekin oman..no semmonen haamu siihen taas tuli..miksei jo kunnon punainen viiva :( en siis vielä uskalla sanoa että ollaanko vai eikö :/
mä en ole ikinäkoskaan kuullut että apteekint esti olisi näytätnyt oikeasti yhtään miteään ellei raskaus ole alkanut, ONNEA! Ja anteekis jos jotenkin järkytin sinua kertomuksellani, se ei ollut tarkoitus!
En tarkoittanut että järkytit, vaan tuli paha mieli puolestasi. No kai mun se uskottava on,kyllä se viiva niin silmin huomattava on..näytän viel isännälle ja kysyn näkeekö se :D eli mulle voi laittaa RV 4+1 kylläpä tuntuu hassulta..mutta sanottava on et megasiittiöt, kun ovis oli 6.12 ja touhuilut ollu 1 ja 2.12 eikä sen jälkeen kertaakaan :)
Täältä taidetaan kans tulla kohta perässä lokakuisiin, niin selvät menkkaoireet ollu muutaman päivän ettei epäilystäkään... Nyt turhauttaa!
Onnittelut plussanneille, ihana lukea myös noista ylläriplussista! :)