G: Parisuhteessa elävät, saatko käydä yksin baarissa ja firman pikkujouluissa?
Kommentit (27)
Meillä ollaan 1-2 kertaa vuodessa työporukan kanssa yön yli kokouksessa ja lisäksi on juhlia. Kokouksiin on pakko osallistua ellei halua potkuja, ja useimmat tulevat myös juhliin. Mukana ovat niin lapselliset kuin lapsettomatkin (meistä useimmilla ei ole kotona asuvia lapsia), eikä kekenään todellakaan nussita. Juodaan kyllä jonkin verran, ja monet järjestävät niin, että puoliso tulee noutamaan juhlista tai kokouksesta kotiin.
Tietysti onnistuu, mutta kyllä sinne firman pikkujouluihin tulee koko osasto, ei siellä tarvitse yksin värjötellä. Olisi muuten aika kolhot pikkikset.
Harvemmin firman bileet on sellaisia, joihin puolison edes voisi (tai edes haluaisi) ottaa mukaan.
Mitä mun ukkoni tekisi tyttöjen baari-illassa? Keskustelisi henkeviä vai?
mutta emme silti käy. Ei kumpaakaan kiinnosta moiset.
Mutta suhde kaatuu siihen. Eikä sellainen ihminen joka jättää lapsensa päästäkseen johonkin pikkujouluihin ole kunnollinen huoltaja. Suurin osa ihmisistä pettää pikkujouluissa. Itse asiassa se niitten juhlien koko tarkoitus on. Monet miehet menevät sinne vain ryyppäämään ja nussimaan. Eikä todellakaan nussi oman vaimon kanssa.
en ole kyllä koskaan ollut tuollaisissa pikkujouluissa!! tahtoo!
Ja millä se mies sinne firman pikkujouluihin mukaan tulee vahtimaan, jos sitä ei ole kutsuttu.
Perustakaa nyt hyvät ihmiset ne perheet AIKUISTEN ihmisten kanssa.
Eilisen jälkeen loppui sekin lysti.Minä saisin, jos en olisi äitiyslomalla.
Ei hyvää päivää.