Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala krapula ja plussasin juuri. Olen hirveä ihminen.

Vierailija
04.11.2012 |

Nyt on todella syyllinen olo. Voi minua :(

Meneekö se lapsi nyt pilalle?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkio ravinteet saa äidistään ihan alusta asti. Mistäs muualta ne saisikaan. Eikä se mahdollinen vaurio välttämättä vielä päiväkoti-iässä näy. Ei siinä mitään jeesustelua ole, että sanoo tosiasian. Kukaan ei voi tietää, onko ap aiheuttanut vahinkoa tulevalle lapselleen. Hyvin mahdollista, että ei ole, mutta mistäpä sitä kukaan voi tietää.

Vierailija
2/53 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onnea raskaudestasi ja hyvää loppuodotusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ekaa kertaa pitkästä aikaa rimpsalla viime kesänä, ja ihan laattasin. Sitten vajaa viikko siitä plussasin. Vaan ihan normaalisti kehittynyt lapsi on. Korkki kiinni nyt vaan!

Vierailija
4/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli vain yksi juomiskerta ja ihan alkuraskaus, ei todennäköisesti satu mitään. Varmasta ei voi kukaan sanoa.

Vierailija
5/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään alkoholisti, eikä lapsi ollut nyt suunnitelmissa, mutta kuukautiset eivät vain alkaneet ja tein varmuuden vuoksi testin. Olin eilen syntymäpäiväjuhlissa ja otin melko reippaasti.

ap

Vierailija
6/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska krapula juhannuksen jälkeen ei mennyt ohi moneen päivään. No ei niin, oksensin seuraavat 4 kuukautta ja loppujen lopuksi syntyi kaunis, pieni tyttövauva. Täydellinen ja terve. :)

Vierailija
7/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tehnyt sitä testiä jo eilen? Oliko niin kova hinku saada viinaa? Ja mikä voi minua ? Voi sitä vauvaa eikä sinua. Ihan saatkin itseäsi syyttää kun kerran olet tarkoituksella riskin ottanut.

Vierailija
8/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on epätodellinen olo saada raskaustestistä plussa ja olla krapulassa. Ei jotenkin osaa yhtään iloita, kamala huoli vain.

Vierailija
9/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ääliö. Jos ehkäisy on pettänyt, etkä edes ole arvellut että voisit olla raskaana, niin se on sitten eri juttu.

Yleensähän kyllä kuukautiset ovat ainakin jonkun verran myöhässä siinä vaiheessa kun testi tehdään, että jo sen takia tietäisi olla kännäämättä.

Vierailija
10/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti-ap

Vierailija
11/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään alkoholisti, eikä lapsi ollut nyt suunnitelmissa, mutta kuukautiset eivät vain alkaneet ja tein varmuuden vuoksi testin. Olin eilen syntymäpäiväjuhlissa ja otin melko reippaasti.

ap

eilisellä kännillä ei ole mitään vaikutusta vauvan kehitykseen. Toivttavasti sinulla oli hauskaa,sillä nyt kun raskaus on tiedossa, niin korkki kannattaa pitää kiinni :-)

t. ihan oikea lekuri

Vierailija
12/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinan vaikuttavat vasta solumöykkynä olevaan alkioon

Vierailija
13/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
14/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuukaustisesi vasta olisi pitänyt alkaa, et ole vahingoittanut tulevaa lastasi! Olet nyt raskaana viikolla 4 ja alkio kiinnittyy kohtuun viikolla 5-6 ja napanuora kehittyy vasta sitten. Ja vasta napanuoran kehittymmisen myötä alkio saa aineet äidin verestä!

Täällä nyt vaan on näitä tärkeilijöitä aina..

Vierailija
15/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkio kiinnittyy kohtuun jo ennen viikkoja 5-6.

Vierailija
16/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuukaustisesi vasta olisi pitänyt alkaa, et ole vahingoittanut tulevaa lastasi! Olet nyt raskaana viikolla 4 ja alkio kiinnittyy kohtuun viikolla 5-6 ja napanuora kehittyy vasta sitten. Ja vasta napanuoran kehittymmisen myötä alkio saa aineet äidin verestä!

Alkio kiinnittyy kohtuun 5-8 päivän kuluttua hedelmöityksestä. Jos et edelleenkään usko niin ihan

KVG!

Vierailija
17/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Todennäköisesti ei ole, mutta mitään takuita ei voi kukaan antaa. Voi olla kamala vastaus, mutta muuta ei ole.

Vierailija
18/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kertaisit ihan perusasiat ja palaisit sitten asiaan.

Vierailija
19/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii olla huolissaan, jos on ihan alussa. Olin itsekin äitini mahassa juuri jakautumassa olevana soluna, kun äitini minusta tietämättömänä veti elämänsä vodka-kännit. Olen ihan tosi fine.

Vierailija
20/53 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ravinteet ja muita aineita äidistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi