Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten viedä mieheni lapsen äidiltä bio-oikeudet jota hän EI ansaitse??!

Vierailija
04.11.2012 |

aluperinkin hankkiutui salaa raskaaksi miehelleni vain siksi, koska halusi "pitää" hänet ( tämä on totta, on itse kertonut, jo ennen kuin aloin miehen kans seurustella)

Mulla lapsettomuusongelmaa. siis biologisista syostä eri tod näk bioloasta saada. Oltais valmis ottaa tää mihen lapsi meille, äitinsä ei ole hälle yhtään hyvä äiti. On alkkis ja epävakaa muutenkin. MIten toimisitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on puolueettomat ihmiset arvioimassa kuka on hyvä äiti

Vierailija
2/6 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mustamaalaatte bioäitiä minkä ehditte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mikä olisi. Jos miehesi taas haluaa huoltajuuden, niin siihen mennään virallista reittiä, ei mitenkään muuten.

Vierailija
4/6 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivopesisin sen ämmän antamaan lapsensa pois! Hokisin sille ettei susta oo äidiksi yms ja häiriköisin elämää niin että se lopulta kyllästyis ja suostuis mun pyyntöön. Ja tämä on tehtävä siten ettei mistään kotirauhanhäiriköinnistä vois syyttää tai toisen kunniaa loukkais.

Nim. tehty on ja miehen lapsi on mun oma. (Bioäiti oli niin epävakaa että lopulta teki itsemurhan, eli hyvä ratkaisu oli hankkia oikeudet itselle koska muuten lapsi olisi voinut traumatisoitua.)

Vierailija
5/6 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivopesisin sen ämmän antamaan lapsensa pois! Hokisin sille ettei susta oo äidiksi yms ja häiriköisin elämää niin että se lopulta kyllästyis ja suostuis mun pyyntöön. Ja tämä on tehtävä siten ettei mistään kotirauhanhäiriköinnistä vois syyttää tai toisen kunniaa loukkais.

Nim. tehty on ja miehen lapsi on mun oma. (Bioäiti oli niin epävakaa että lopulta teki itsemurhan, eli hyvä ratkaisu oli hankkia oikeudet itselle koska muuten lapsi olisi voinut traumatisoitua.)

Ootko ajatellut, että sä ehkä aiheutit sen naisen itsemurhan murskaamalla sen elämän??

Vierailija
6/6 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten viime provon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan