Mitä leipoisin tänään ideoita?
Kommentit (9)
just jääkaappiin maustumaan jauhottoman ja sokerittoman mansikka kääretortun. Saas nähdä miltä maistuu.
minun on vaikea kuvitella kääretorttua ilman mikäänlaista jauhoa.
just jääkaappiin maustumaan jauhottoman ja sokerittoman mansikka kääretortun. Saas nähdä miltä maistuu.
3 suurta munaa
steviaa tms makeutusjauhetta n.dl
ripaus suolaa
veitsen kärjellinen leivinjauhetta
85g tuorejuustoa (kaitoin philadelfiaa)
Lisäsin ohjeeseen reilun ruokalusikallisen sokeritonta tummaa kaakaojauhetta.
Erottele keltuaiset ja valkuaiset. Vatkaa valkuaiset ja leivinjauhe kovaksi vaahdoksi. Sekoita keltuaisiin muut ainekset ja vatkaa tasaiseksi. Nostele valkuaisvaahto varovasti keltuaisseokseen. Paista 150 asteessa n. 25-30 min.
Täytteeksi vatkasin desin kermaa, pakkasesta sulatin mansikoita jotka soseutin makeutuksen kera. Saas nähdä mitä tuosta tulee :D!
ohje vaikuttaa munakasrullalta ennemmin kuin kääretortulta.
Käyttäisin mantelijauhoa.
3 suurta munaa
steviaa tms makeutusjauhetta n.dl
ripaus suolaa
veitsen kärjellinen leivinjauhetta
85g tuorejuustoa (kaitoin philadelfiaa)
Lisäsin ohjeeseen reilun ruokalusikallisen sokeritonta tummaa kaakaojauhetta.Erottele keltuaiset ja valkuaiset. Vatkaa valkuaiset ja leivinjauhe kovaksi vaahdoksi. Sekoita keltuaisiin muut ainekset ja vatkaa tasaiseksi. Nostele valkuaisvaahto varovasti keltuaisseokseen. Paista 150 asteessa n. 25-30 min.
Täytteeksi vatkasin desin kermaa, pakkasesta sulatin mansikoita jotka soseutin makeutuksen kera. Saas nähdä mitä tuosta tulee :D!
En karppaa, mutta sokerit ollu koholla joten... Leivontavinkit on kyllä tervetulleita mullekin!
joko leipoa pullaa tai paistaa lettuja.
Tuo kääretorttu maistuu voimakkaasti munalta (yäk) ja on hillon ansiosta imelää
pääsee jo lievään joulunalustunnelmaan. Taidan hakea glögitölkin kaupasta.
voitaikinasta leikkaat neliöitä ja päälle paistonkestävä marmeladi-nokare. jäähtyneiden leivosten päälle tomusokeri-mehu-sekoituksesta raidat.