MAALAUKSEN HINTA, SEINÄT?
Heippa vauvapalstalaiset,
Vaihdan tässä kuussa asuntoa ja uudessa asunnossa olisi hyvä maalata vähän seiniä (ja paikata reiät). Olen peukalo keskellä kämmentä näissä jutuissa ja mietinkin, paljonkohan tulisi maksamaan, jos ottaisin ammattilaisen maalaamaan? Tuleva asunto on Vantaalla, 50 neliötä. En halua mitään koristeluja, maalaus ehkä kahdella värillä yhteensä.
Olen ihan alkutekijöissä tässä asiassa, yritin etsiä Tikkurilan sivuilta urakoitsijoiden hintoja, mutta eivät ole niitä nettisivuilleen laittaneet (ymmärrän kyllä, että hintaan vaikuttaa monet asiat...). Olisko teillä kokemusta näistä asioista, jotta osaisitte antaa jonkunlaista hinta-arviota työn hinnasta..?
Kommentit (23)
Omalla kohdalla seinät, katot, uudet listat ja vähän muuta pientä oli hieman alle 3000€. Olin itse odottanut, että maksaisi ehkä sen 1500€ ja hieman ihmettelin, kun projektipäällikkö tuon hinta-arvion löi tiskiin. Ei siinä, hyvää jälkeä tuli eikä kyllä itseä kiinnostaisi ruveta teippailemaan ja pläästimään.
Kannattaa kurkata: https://siivousmaalaus.fi/seinien-maalaus-hinta/
Sivuilla voi laskea tarkan hinnan sisämaalaukselle. Tai vaikka sisäkaton maalaukselle. Järkevät hinnat!
Sain maalauksesta tarjouksia, jotka olivat 25-45 euroa per tunti sis alv. Helsingissä. Maalit ja materiaalit erikseen.
Aloittivat nuo 25 euron kaverit, suomalaisia ja kokeneita. Ollut hyvää työtä. Kattoon ja smyygeihin kangastukset jne.