Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALAUKSEN HINTA, SEINÄT?

Vierailija
04.11.2012 |

Heippa vauvapalstalaiset,

Vaihdan tässä kuussa asuntoa ja uudessa asunnossa olisi hyvä maalata vähän seiniä (ja paikata reiät). Olen peukalo keskellä kämmentä näissä jutuissa ja mietinkin, paljonkohan tulisi maksamaan, jos ottaisin ammattilaisen maalaamaan? Tuleva asunto on Vantaalla, 50 neliötä. En halua mitään koristeluja, maalaus ehkä kahdella värillä yhteensä.

Olen ihan alkutekijöissä tässä asiassa, yritin etsiä Tikkurilan sivuilta urakoitsijoiden hintoja, mutta eivät ole niitä nettisivuilleen laittaneet (ymmärrän kyllä, että hintaan vaikuttaa monet asiat...). Olisko teillä kokemusta näistä asioista, jotta osaisitte antaa jonkunlaista hinta-arviota työn hinnasta..?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain maalauksesta tarjouksia, jotka olivat 25-45 euroa per tunti sis alv. Helsingissä. Maalit ja materiaalit erikseen. 

Aloittivat nuo 25 euron kaverit, suomalaisia ja kokeneita. Ollut hyvää työtä. Kattoon ja smyygeihin kangastukset jne. 

Vierailija
22/23 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla seinät, katot, uudet listat ja vähän muuta pientä oli hieman alle 3000€. Olin itse odottanut, että maksaisi ehkä sen 1500€ ja hieman ihmettelin, kun projektipäällikkö tuon hinta-arvion löi tiskiin. Ei siinä, hyvää jälkeä tuli eikä kyllä itseä kiinnostaisi ruveta teippailemaan ja pläästimään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kurkata: https://siivousmaalaus.fi/seinien-maalaus-hinta/

Sivuilla voi laskea tarkan hinnan sisämaalaukselle. Tai vaikka sisäkaton maalaukselle. Järkevät hinnat! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi