Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko upeampaa miestä kuin Queenin Brian May?
03.11.2012 |
Täydellinen miesihanteeni: Älykäs, rock ja pitkäkoipinen :)
Lääh....
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oliko tämä joku vitsi :D. Kamalan näköinen ukko. joko aloittaja on mies, jota kyseinen muusikko muistuttaa ja sellaisella arjen narsismilla palvoo itsensä näköistä tyyppiä tai ap on nainen ja artisti joko hänen tai hänen isänsä näköinen ja sama arjen narsismi taustalla. Mitään muuta järkevää syytä tälle "komeus"(NOT) ihanteelle ei ole.