Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Maaleista tietäville
03.11.2012 |
Millä maalityypillä kannattaisi maalata mökin sisäseinät (joita ei ole aiemmin maalattu), kun kyseessä on talvella lämmittämätön mökki. Joku joka olisi hengittävä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä soitin myös kerran maaliasioissa Tikkurilan maalilinjalle. Sain oikeasti todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Jos ei halua ostaa ko puljun maaleja, voi mennä maalikauppaan, ja kysyä mikä ois vastaava kuin se Tikkurilan suosittelema. Rautakaupoissa maalinmyyjät ei oo samalla lailla ammattilaisia kuin maalikaupoissa (Värisilmä ja mitä niitä nyt on), joten mene maalikauppaan suosiolla. Maalit maksaa kuitenkin aika paljon ja seinien puhdistus ennen maalausta ja maalauskin on sen verran iso homma, ettei kannata tehdä sitä sinne päin. Me saatiin Värisilmästä hyviä vinkkejä maalaukseen. Vaikka vois kuvitella, että senkun vaan jollain sudilla sen maalin vetää seiniin, niin vartsinkin ihan silloin tällöin maalavan hommaa kunnon välineet helpottaa kummasti. Saa siis amatöörikin kunnon jälkeä. Mies ei ois raaskinut ostaa markettitelaa kalliimpaa välinettä, ja vähän moitti mua, kun olin "haksahtanut" maalikaupan myyjän suosittelemaan kalliiseen telaan, mutta perui kyllä heti puheensa kun kokeili sitä mun ostostani. Ja katonrajan maalaamiseen kannattaa ehdottomasti ostaa semmoinen kulmatela (?)