Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletteko yhteiskunnan elättejä vai pärjäättekö itse?

Vierailija
03.11.2012 |

Voi myös perustella miksi kuuluu valitsemaansa ryhmään.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäämme itse siinä mielessä, että emme saa mitään tukia, joita eivät kaikki lapsiperheet saa. Tulisimme toimeen myös ilman lapsilisiä ja kotihoidontukea palkoillame. Mutta toisaalta kukaan ei pärjää itse niin, ettei tarvitsisi muita ihmisiä ja järjestäytynyttä yhteiskuntaa. Tarvitsemme opettajia, lääkäreitä, kirjastoa, teitä...

Vierailija
62/67 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni tosin kummallakin bruttopalkka noin 3000 euroa, lapsia kaksi. Mutta itse olen paperinpyörittelijänä jukisella sektorilla eli veronmaksajat maksavat palkkani. Ja toinen lapsistamme on sairas, eli yhteiskunnalta kuluu tähän varoja.

Meitä pummeja on moneksi ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko ajan töissä siitä lähtien kun täytin 15v. "työllistyttyä

no" olen vastannut itse suurimmasta osasta ruokamenojani, vaatteet, kännykkälaskut, lemmikkini kulut ym olen maksanut tienaamillani rahoilla, vaikka asuin äitini luona. Vuokraa en hänelle maksanut mutta muuten hoidin omat kuluni. Ajokortti ym luonnollisesti tuli hankittua omakustanteisesti. En ole vielä kertaakaan ollut työttömänä, työni ohessa olen opiskellut ylioppilaaksi, haluamani ammatin sekä samaan alaan liittyvän erikoisammattitutkinnon. En saanut tulojeni vuoksi opinto-, tai muutakaan tukea. Kaikki työpaikkani olen hankkinut itse, menemällä paikan päälle kysymään töitä, en siis sukulaisen tms avustuksella tai suhteilla. Olen ylpeä tästä kaikesta ja säälin uusavuttomia sossupummi-tuttaviani. Tuntuu hyvältä olla oman itsensä herra. Kaikki mitä minulla on, on kovalla työllä ansaitsemaani :)

Vierailija
64/67 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aamulla niin pitkään kuin haluan. Joskus vietän aamulla sängyssä puoliunessa parikin tuntia, raukeassa hiljaisessa ihanuudessa. Hajotkaa oravanpyöriinne. Mitään en kadu.

Vierailija
65/67 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätän itse itseni. En saa mitään yhteiskunnan tukia, olen kokopäiväisesti töissä ja opiskelen samalla. Pidän työstäni ja tykkään mennä sinne melkein joka aamu. Jos voittaisin lotossa, kävisin varmaan silti töissä, mutta en kokopäiväisesti. Jokainen tyylillään.

Vierailija
66/67 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelu: Hullu paljon töitä tekee, VIISAS PÄRJÄÄ VÄHEMMÄLLÄKIN !!!!!

Vierailija
67/67 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä ollaan molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän