Salilla/jumpissa kävijät! Paljonko teidän kk-maksu on?
Harkitsen liittymistä kuntosalille. Kuukausimaksu (sisältäen salin ja ryhmäliikunnan) on 62e/4 viikkoa, eli 67e/kk. Pelkkä kuntosalilla käynti olisi 52e/4 viikkoa. Minulla ei ole mitään käsitystä hinnoista, eli onko tuo kallis/halpa/normaalihintainen? Millaisia summia te maksatte.
Ko. sali kuuluu isoon ketjuun. Itsenäisiä saleja, joissa olisi myös jumppamahdollisuus ei täällä meidän kaupungissa oikein ole. Jumppia olisi naisvoimistelijoilla tms. mutta ne eivät kiinnosta.
Kommentit (26)
ja siihen kuulu kuntosali ja ryhmäliikunnat. Käytän 4-5 kertaa viikossa. Tällä paikkakunnalla on muitakin kuntosaleja, joissa hiukan alhaisemmat hinnat mutta niissä ei ole niin monipuolista ja kattavaa valikoimaa ryhmäliikuntatunteja.
Se hyväpuoli tuossa maksussa on, että nyt tulee käytyä useammin. Ei niin helposti jää pois, kun tietää että kuun alussa on maksu jo mennyt.
Tytär liittyi juuri avattuun uuteen kuntosaliketjuun, jossa 29€/kk ja kuukauden irtisanomisaika. Hintaan kuuluu kuntosali ja ryhmäliikunnat mutta niissä oli melko paljon virtuaalitunteja. Toisaalta siellä voi laittaa virtuaalitunnin pyörimään vaikka aamukuudelta.
Käyn salilla, jonka kk-maksu on 65e. Sisältää kuntosalin ja ryhmäliikunnan. Olen maksanut käytön vuoden loppuun saakka (tuolla saa maksaa isomman summan kerralla ja käytin siihen liikuntaseteleitä) ja vuoden loppuun päättyy myös mun jäsenyyteni.
Paikka on ihan ok, sali hyvä ja ryhmäliikunta monipuolista, MUTTA ryhmäliikunta on aina ihan täynnä! Esim. nyt ei ole ensi viikolle oikeastaan yhtään tyhjää paikkaa jumpissa/spinningissä iltapäivällä tai illalla. Sali on haalinut asiakkaita kaiken maailman kampanjoilla ja nyt on tullut minun rajani vastaan: en halua varata jumppaa 1,5-2 viikkoa etukäteen. Pari-kolme päivää on ihan ok, mutta ei yli viikko. Tämän syyn aion myös kertoa irtisanoutuessani.
Vuoden alusta taidan siirtyä toiselle salille, jossa on vain kuntosali. Hinta on 40e/kk. Käyn sitten lisäksi lenkillä ja uimassa.
oon välillä miettinyt jollekin jäsenyyssalille menoa, mutta ei noilla hinnoilla voi kuvitellakaan :(
Elixia, kaverini maksaa sinne 39 e/kk, työpaikka sponssaa osan
Sisältää jumpat ja salin kolmessa eri toimipisteessä ja päälle vielä pelkät salit kolmessa toimipisteessä.
En pidä pahana hintana, etenkin kun käyn vähintään kolme kertaa viikossa. Kertamaksu on jotain kolme ja puoli euroa!
Hinta sisältää kaikki jumpat, kuntosalin, kuntosaliohjelman, solariumin jne.