Ehdotan, että vain ruotsin kieltä taitaville annetaan oikeus lisääntyä
Näin Suomesta tulee elävästi kaksikielinen ja RKP on tyytyväinen!
Kommentit (14)
Mä osaan suomea, englantia, saksaa, italiaa, ranskaa ja espanjaa mutta en ruåtsia (oon kyllä suorittanut silti virkamiesruotsin yliopistossa muuten sitä oikeesti osaa). Täytyy nyt sitten jättää nämä iltatähtihaaveet kun ei ruoåtsin taitoa ole... Kahdesti olen päässyt kyllä jo lisääntymään koska säädökset ruotsin osaamisvaatimuksista eivät olleet ajan tasalla.
Mä osaan suomea, englantia, saksaa, italiaa, ranskaa ja espanjaa mutta en ruåtsia (oon kyllä suorittanut silti virkamiesruotsin yliopistossa muuten sitä oikeesti osaa). Täytyy nyt sitten jättää nämä iltatähtihaaveet kun ei ruoåtsin taitoa ole... Kahdesti olen päässyt kyllä jo lisääntymään koska säädökset ruotsin osaamisvaatimuksista eivät olleet ajan tasalla.
Olet tyhmä, laiska ja rasisti (varmaan persu), etkä oppisi mitään kieltä.
t. RKP
Olen nimittäin kaksikielisestä perheestä-
Mutta ei kait haittaa, ettei koulutuksena ole muuta kuin peruskoulu? Amis jäi aikoinaan kesken ja painuin suoraan töihin.
Olen nimittäin kaksikielisestä perheestä-
Mutta ei kait haittaa, ettei koulutuksena ole muuta kuin peruskoulu? Amis jäi aikoinaan kesken ja painuin suoraan töihin.
Ruotsin kieli on ainoa ja tärkein kriteeri.
arjalaiset, vain sinisilmäiset ja vaaleetukkaset saa luvan hengittää.
T: Aatu setä
Mitä jos osaa vain tyydyttävästi ruotsia?
Mitä jos osaa vain tyydyttävästi ruotsia?
Silloin varmaan saisi tehdä vain yhden lapsen.
että vain yliopistossa opiskelleet saavat lisääntyä.
että vain yliopistossa opiskelleet saavat lisääntyä.
että on päässyt sisään, ja näin todistanut osaavansa edes jotain.
Näin Suomesta tulee elävästi kaksikielinen ja RKP on tyytyväinen!
Näin Suomesta tulisi yksikielinen. Ja sitähän meistä ei kukaan tahdo.
Laitetaan samalla että arjalaiset, vain sinisilmäiset ja vaaleetukkaset saa luvan hengittää.
T: Aatu setä
joten äkkiä lisääntymään lisää.. ;)
lisääntyä? Siellä on sellaisia jotka osaavat tosi huonosti suomea. Kuin myös Pohjanmaalla.
Kannatan ajatusta siitä, että kielitaidolliset saavat lisääntyä, ellei muita rajoitteita heillä yksilötasolla ole. Sitä en taas kannata, että kielitaito rajataan vain ruotsinkieleen.
Voisin puhua paljonkin siitä, mitkä kielet ovat ylivertaisia. Kieletkään eivät ole tasa-arvoisia, riippuen mitä kieleltä halutaan. Joissain kielissä on paljon sanoja, toiset kielet on hankala oppia. Runsas sanavarasto antaa välineet tarkkaan kommunikointiin, kun taas vaikealla kielellä on sotilaallisia sovelluksia ja yleensäkin tietoturvallisuuteen liittyviä sovelluksia.