Meillä on jo jouluverhot ikkunoissa ja tonttulakit odottaa pikkujouluja.Mitä jouluista teillä jo on?
Kommentit (11)
Me harjoittelemme vasta pikkujouluja. Vedetään pärsseet viikonloppuisin, että kestetään sitten virallisissa pikkujouluissa isommat määrät ilmaista viinaa.
Syön ja juon kuin sika firman piikkiin. Kaikki hyöty irti saiturin lompakosta.
Inhottaa kaikki tää jouluhössötys.
Jouluverhot? WTF? Vaihtaako joku oikeasti jouluksi jotkut erityiset verhot? Meillä ei ole verhoja ollenkaan.
Tossa vieressä näkyis olevan penkillä joulukuusen valosarja ja kylppärissä kuusenjalka, ei ole mies niitä joutanut viedä varastoon tässä vuoden aikana. Olkoot siinä, kohtahan niitä jo tarvitaan.
Mutta ne saakin sitten olla kevääseen saakka, kun vaihdetaan. Eivät siis varsinaisesti ole jouluverhot, mutta tuovat jouluista fiilistä. Kynttilöitä olen poltellut pitkin syksyä, koska yksinkertaisesti rakastan niitä! Lapset ovat kyselleet milloin laitetaan jouluvalot parvekkeelle. Ne laitetaan sitten kun ostan uudet eli ehkä muutaman viikon päästä.
on ikkunassa kynttilävalot ja kirjastosta haettuna jouluaiheisia kirjoja. Olen myös kerännyt askartelumateriaalia jouluaskarteluja varten. Piparitaikinaa on tullut jo tehtyä ja joulumusaa kuunneltu. Joo, joulu on mieluisin juhla heti lasten syntymäpäivien jälkeen.
koska en jaksanut viime joulun jälkeen vaihtaa niitä pois (oikeesti!!!)
Pitäisköhän ne vaik imuroida ennen joulua....
Eilen ostin ystävän kanssa Led-kynttilöitä ja nyt niitä jo asettelin verannan ikkunalle:) Pikkuhiljaa...
äläpäs höpsi mulla on mopo joka on joulunpunainen