Miten pääsisin eroon voimakkaasta vihan tunteesta?
Kommentit (9)
Meditoimalla. Mua auttoi tietoinen läsnäolo. Lainaa kirjastosta esim. kirja Tietoinen läsnäolo, löydä rauha kiireen keskellä. Siinä on mukana cd, jonka avulla pääsee alkuun. Auttaa ihan oikeesti, mikään muu ei ole mua auttanut voimakkaiden tunteiden kanssa. :) Ja se ei liity uskontoihin mitenkään...
se suojelee sinua siltä oikealta tunteelta. Löydä se ja kas, viha loppuu. Sieltä voi löytyä toki musertavampi tunne kuten häpeä tai syyllisyys tai jotain mitä et tunnista vielä
ja ryhmätunneilla. Auttaa ja paljon. Vuoroin tanssia ja esim bodypump-tyyppistä rehkintää. Parissa vkossa huomaa jo helpottavan ja plussana saa kropan kuntoon ja nukkuukin paremmin. Varmana muuten toimii!
siis jos ei ole liikuntarajoitteinen.
mutta se ei auta tunteidenhallintaa.
erästä henkilöä kohtaan, toivoit hänen kuolemaansa, jos kyse on samasta jutusta, et saa rauhaa ennenkuin, otat kyseiseen ihmiseen yhteyttä ja puhut suusi puhtaaksi. Sitten olet kuin uusi ihminen, uskoisin näin, toivottavasti kyseinen henkilö elää vielä, että välien selvittely olisi mahdollinen.
se suojelee sinua siltä oikealta tunteelta. Löydä se ja kas, viha loppuu. Sieltä voi löytyä toki musertavampi tunne kuten häpeä tai syyllisyys tai jotain mitä et tunnista vielä
*Miehen ex pitäisi laittaa terapiaan, niin ehkä sieltä vihan alta löytyisi se syy siihen vihaankin. Luulen, että sieltä nimenomaan löytyisi häpeää, syyllisyyttä, ja jotain lapsuusjuttuja. On vaadittu ja dominoitu ym.
erästä henkilöä kohtaan, toivoit hänen kuolemaansa, jos kyse on samasta jutusta, et saa rauhaa ennenkuin, otat kyseiseen ihmiseen yhteyttä ja puhut suusi puhtaaksi. Sitten olet kuin uusi ihminen, uskoisin näin, toivottavasti kyseinen henkilö elää vielä, että välien selvittely olisi mahdollinen.
ap
Miten ihmeessä ryhmäliikuntatunnit vihaan auttaisivat?
ryhmässä tulee tehtyä ihan eri meiningillä kuin yksin. Fyysinen rasitus poistaa vihaa ym muita neg.tunteita.
Mitäpä sitä täällä selittelemään. Testaamaan vaan. Toimii varmasti.
Mua ei auttanut mitkään "kohtaa tunteesi ja käsittele vihasi" kun tiesin mitä vihaan ja miksi. en jaksanut sitä ja vinkistä ajauduin kuntosalille. Vihat hikoiltu jo moneen kertaan. Niin siis ja ihan tieteellistähän tuo urheilun vaikutus psyykkeeseen.
Pst. tunteeko joku jonkun aktiiviliikkujan, jolla kauheesti viha-fiiliksiä? Tuskin.
kun ei tiedä minkälaiseen asiaan vihasi liittyy.