Mä haluaisin jonkun paperin pph:lta sen lomista!!
Tänään tajusin, että pph on ensiviikon lomalla. Noin kolme viikkoa sitten oli ohi mennen puhetta, että pph on lomalla viikon 45 eikä siitä ole sen koomin puhuttu. Nyt sitten havahduin siihen, että huomenna on jo perjantai ja sit onkin se loma ja lapsella uusi hoitopaikka. No, onneksi on ollut siellä ennenkin... Mut silti ois kiva saada paperinen ilmoitus sekä sen varahoitopaikan puhelinnumero, kun ei ole vuoden takaiset ilmoitukset ja numerot enää tallessa...
Taidan olla hankala asiakas. :/
Kommentit (7)
sillä hetkellä kun myönsit itse hukanneesi tärkeät paperit jotka olet jo saanut.
Hölmö=D
Ja se varahoitopaikka vaihtelee. Se ei todellakaan aina ole sama, varsinkaan tommosissa pitemmissä jaksoissa.
ap
Jos ylistät miten ihana hoitaja on ja voivottelet miten raskasta se työ on, olet hyvä asiakas.
Mä olen mielelläni hankala, koska haluan lapselleni turvallista ja virikkeellistä päivähoitoa. Hoitajan on ollut pakko järjestää kunnollista ruokaa, askartelua, ulkoilua ja turvallinen ympäristö lapsille. Ja kaikki sopimukset, lomat, hoitoajat ja muut vastaavat tulee puolin ja toisin paperilla.
Sanomattakin lienee selvää, että jonotetaan päiväkotiin...
Jos ylistät miten ihana hoitaja on ja voivottelet miten raskasta se työ on, olet hyvä asiakas.
Mä olen mielelläni hankala, koska haluan lapselleni turvallista ja virikkeellistä päivähoitoa. Hoitajan on ollut pakko järjestää kunnollista ruokaa, askartelua, ulkoilua ja turvallinen ympäristö lapsille. Ja kaikki sopimukset, lomat, hoitoajat ja muut vastaavat tulee puolin ja toisin paperilla.
Nuohan on ihan päivänselviä asioita riippumatta hoitopaikasta.
joten noi tasausvapaat ei koske mua. Mutta en nyt oikein ymmärrä, kuka hoitaja ei järjestäisi lapselle turvallista ja virikkeellistä hoitoa, kunnollista ruokaa, askartelua, ulkoilua tai turvallinen ympäristö lapsille.
Tai no okei, tiedän (kunnallisia) hoitajia, jotka lintsaavat ulkoilusta, koska itseä ei huvita lähteä vesisateeseen.
Mutta noin niin kuin lähtökohtaisesti, kunnollista ruokaa? Haloo? Sipsejäkö siellä syötettiin?
Paperiasiat unohdan aina. Mutta jos vanhemmat pyytäisivät, että saanko paperilla, niin totta kai. Yksityisellä hoitajalla se on hyvin selkeästi niin, että asiakkaat maksaa mun palkan.
Jos lapsi on kunnallisella pph:lla niin eihän se silloin ole pph:n tehtävä huolehtia lapsen lomahoidoista vaan pph-toimiston - ainakin meillä homma toimii näin. Ilmoituksen tulee suoraan perhepäivähoidonohjaajalta.
Hoitajille ilmoitetaan, missä lapset ovat varahoidossa, ja itse annamme vanhemmille varahoitopaikan yhteystiedot. Itselläni on tapana myös laittaa kaikille vanhemmille paperille ylös mun tasausvapaat ja lomat.
sillä hetkellä kun myönsit itse hukanneesi tärkeät paperit jotka olet jo saanut.
Hölmö=D