Voiko 40-vuotias nainen olla enää seksikäs?
Millainen nainen on seksikäs? Miesten kommentteja?
Kommentit (39)
No ei tietenkään:
https://twitter.com/SofiaVergara
http://www.imdb.com/name/nm0000161/
http://www.jenniferlopezonline.com/
On 54v
Ja on seksikäs. Todella seksikäs.
sensuellilla tavalla. En tarvitse siihen minihametta enkä pantterikuosia:)
No voi. Meidän työpaikalla on yksi niin hottis 42 v. ettei mitään määrää. Avokonttorissa aina kun tuo uljas ilmestys nousee työtuolistaan niin väkisin silmät siihen kääntyy.
Se nainen on pitkä, hoikka mutta kurvikas, käyttää naisellisia vaatteita, näyttää jotenkin rajulla tapaa seksikkäältä lyhyessä mustassa tukassaan. Luulin kyllä 10 vuotta nuoremmaksi kun hän tänne tuli.
No voi. Meidän työpaikalla on yksi niin hottis 42 v. ettei mitään määrää. Avokonttorissa aina kun tuo uljas ilmestys nousee työtuolistaan niin väkisin silmät siihen kääntyy. Se nainen on pitkä, hoikka mutta kurvikas, käyttää naisellisia vaatteita, näyttää jotenkin rajulla tapaa seksikkäältä lyhyessä mustassa tukassaan. Luulin kyllä 10 vuotta nuoremmaksi kun hän tänne tuli.
No voi. Meidän työpaikalla on yksi niin hottis 42 v. ettei mitään määrää. Avokonttorissa aina kun tuo uljas ilmestys nousee työtuolistaan niin väkisin silmät siihen kääntyy.
Se nainen on pitkä, hoikka mutta kurvikas, käyttää naisellisia vaatteita, näyttää jotenkin rajulla tapaa seksikkäältä lyhyessä mustassa tukassaan. Luulin kyllä 10 vuotta nuoremmaksi kun hän tänne tuli.
Meillä myös töissä sellainen 45-vuotias (tarkistin facebookista) pinkeä Demi Mooren näköinen naikkonen, joka on about 100 kertaa paremman näköinen kuin puolta nuoremmat kanssasisarensa! Voi veljet! Tosin kastanjanruskeat hiuksensa on pitänyt onneksi pitkinä.
No voi. Meidän työpaikalla on yksi niin hottis 42 v. ettei mitään määrää. Avokonttorissa aina kun tuo uljas ilmestys nousee työtuolistaan niin väkisin silmät siihen kääntyy. Se nainen on pitkä, hoikka mutta kurvikas, käyttää naisellisia vaatteita, näyttää jotenkin rajulla tapaa seksikkäältä lyhyessä mustassa tukassaan. Luulin kyllä 10 vuotta nuoremmaksi kun hän tänne tuli.
Eikö nelikymppiset tunnista just tosta kynitystä kananperseestä
vaan tuolla naisella se näyttää juuri upealta. Hänellä on voimakkaat kasvonpiirteet jotka tulee esiin hyvin siitä vähän rajusta lyhyestä leikkauksesta. Jos ei olisi niin kurvikas nainen ja ei meikkaisi niin voisi kyllä jopa näyttää hieman miehekkäältä.
Olen 3-kymppinen ja mitä nyt toisia naisia katselee niin kyllä voi olla!
Minusta olemus on seksikkäintä. Jos ihminen on itsevarma (ei kuitenkaan muita parempi) ja on oma itsensä niin se on seksikästä.
Ei väliä onko hiukan pyöreyttä tai liian laiha, jos on sinut itsensä kanssa ja hehkuu lämpöä niin kaunis on. Mutta se tulee sieltä sisältä. Aidosti kaunis nainen on aina sosiaalinen ja pupliva persoona jonka lähellä viihtyy.
puhua kastanjanruskeista hiuksista :)
Miehet eivät osaa kyllä puhua kastanjanruskeista hiuksista :)
Näinpä :D
Oma vastaukseni:
voivat olla seksikkäitä mutta harvemmin ovat.
T: Nelikymppinen haahka, liian pitkä huonokuntoinen tukka, mauttomat vaatteet ja sellua
9. ihan kiva, mutta miehet ei osaa kyllä puhua kastanjanruskeista hiuksista :)
Noh, tummanruskeat sitten.
puhua kastanjanruskeista hiuksista :)
Miehet tunnistaa tasan blondin, bruneten ja punapään :)
No ei ehkä ulkoisesti, mutta muuten! seksissä aivan mahtavia :) en vaihtais nuorempaan...nam, kohta saan nelikymppisen naisen parhaimpia puolia ;)
t. hieman alle 40 wee mies ja elämä hymyilee
ps.nyt naiset selkä suoraksi ja ne hyvät puolet esiin!
Miehet eivät osaa kyllä puhua kastanjanruskeista hiuksista :)
Näinpä :D Oma vastaukseni: voivat olla seksikkäitä mutta harvemmin ovat. T: Nelikymppinen haahka, liian pitkä huonokuntoinen tukka, mauttomat vaatteet ja sellua
Olisittepa päässeet lukemaan mun rakkaani kuvauksia mun pitkistä ja runsaista hiuksista. Vieläkin pöksyt kostuu kun luen niitä, joillain on sana hallussa:D
Ei sama brunette mutta kypsä kaunotar täälläkin
Se on hirveetä kun lähemmäs 40-kymppiset naiset leikkaa poikatukan...ällöä!! Ei ole miehen mielestä seksikästä! Näyttää takaapäin pantessa mieheltä!!! kasvattakaa ja hoitakaa naiset hiuksianne! Hiukset ovat naisen kruunu!!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2012 klo 21:42"]
Olen 3-kymppinen ja mitä nyt toisia naisia katselee niin kyllä voi olla!
Minusta olemus on seksikkäintä. Jos ihminen on itsevarma (ei kuitenkaan muita parempi) ja on oma itsensä niin se on seksikästä.
Ei väliä onko hiukan pyöreyttä tai liian laiha, jos on sinut itsensä kanssa ja hehkuu lämpöä niin kaunis on. Mutta se tulee sieltä sisältä. Aidosti kaunis nainen on aina sosiaalinen ja pupliva persoona jonka lähellä viihtyy.
[/quote]
Tähän täydellinen sama!
Miehenä täytyy todeta, että te naiset ette vaan edes katso tuota(kaan) asiaa samasta kulmasta kuin miehet.
Miesten joukossa on toki osuus sellaisia tyyppejä, joille on jostain syystä jäänyt päälle joku puusilmäinen Barbie-vaihe, tosin samat tyypit ovat aika yksioikoisia juntteja muutenkin.
Muuten normaalit miehet eivät arvota naisen kauneutta tai seksikkyyttä sen perusteella, että nainen on nuori, laiha, isotissinen, pitkähiuksinen blondi.
Eivätkä myöskään sitten näiden naisten kriteerien perusteella, jotka taas koostuvat yksityiskohdista, eli siitä minkälainen iho on, onko kulmakarvat oikein nypitty, onko kampaus huoliteltu, minkälainen meikki on, miten on pukeutunut, jne, jne...
Suurin osa miehistä näkee naisen kokonaisuutena. Silloin seksikkyyteen ei vaikuta ikä tai paino tai hiusten pituus tai kynsilakan värisävy.
Kun nainen on sinut itsensä kanssa ja osaa "kantaa" itsensä itsevarmasti ja omaa jonkinlaista tyylitajua ja on myönteinen ja silmäkulmissa vilkkuu pilkettä, ollaan lähellä sitä tilannetta, jossa jokainen pää kääntyy Naisen tullessa huoneeseen.
Itse tunnen yhden lähes 60-vuotiaan naisen, joka on pyöreistä muodoistaan huolimatta ihan järjettömän seksikäs. Tyylikäs, mutta naisellinen pukeutuminen ja joku käsittämätön säteily, joka kyseisestä naisesta lähtee, saa monet nuoremmat naiset kalpenemaan ihan täysin hänen rinnallaan.
Mä olen 47 ja ainakin miehelleni kelpaan vielä mainiosti. Enhän mä enää teinityltä näytä mutta kroppa on yhä hyvässä mallissa.
Ei KENENKÄÄN MIEHEN mielestä. Ja KAIKKI miehet vaihtavat nelikymppisenä naisensa nuorempaan. NIIN SE VAAN MENEE. t. palstatotuus
Mutta kuulen hyvin usein olevani todella kaunis nainen..siis miehet ovat niin todenneet...omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen 40 kymppinen, neljän lapsen äiti...