Voiko 40-vuotias nainen olla enää seksikäs?
Millainen nainen on seksikäs? Miesten kommentteja?
Kommentit (39)
aika päivää sitten, kun olet jo nyt tuollainen kurppa :)
mielestään :) näin se menee.
Ihme putkinäköistä jengiä täällä :). Kun niitä lyhyitä hiuksia on kuulkaa moneen lähtöön...
Mutta kun ei nää kuin oman mielipiteensä, niin.
Ei muuta :D
Sanoisin että itsensä kanssa sinut ole 40v pesee kaikki puolta nuoremmat kanssa siskot seksikkyydessä!
Nuoret on yleensä epävarmoja ja se jos mikä syö seksikkyyden! Seksikkyys ei ole ulkoisia asioita, se on asenne ja mielentila
T: M41
No kyllä voi, asia on paremminkin niin että 20v ei vielä voi olla seksikäs. :)
T Mies
he ovat Naisia eikä mitään tyttösiä.
mul on 40 v. naisope vitun seksikäs. seisoo joka tunnin jälkeen
Kyllä voi olla! Katsoppas Janina Frostellia, joka todella on 40v, ja edelleen yksi Suomen kauneimpia ja seksikkäimpiä mimmejä!
Ei tietenkään voi kuten ei yli 25 vuotias mieskään voi olla :)
40-v naiset on seksikkäitä jos viihtyvät kropassaan&aivoissaan.
Moni nainen muuten valitsee partnerin ihan muun ominaisuuden kuin seksikkyyden (tai ulkonäön) perusteella. Ja siitä moni mies saa olla kiitollinen!!
Voi olla milffisti. Vähän samanlaista kokemattomuutta kuin teineissä jos on ollut pitkään avioliitossa ja keskittynyt perhe-elämään.
catherine deneuve... yli 70.. ja hot.
kaunis on aina kaunis. vanhanakin. elämä tuo vain enemmän kerroksia.
Olen 36-vuotias, enkä näe enää oman ikäisissäkään mitään seksikästä. En osaa kuvitella edes harrastavani seksiä mitenkään muuten kuin perusjyystöllä yli 40-vuotiaana, en vain usko, että se olisi enää kiihottavaaa. Tai siis, en usko että minä voisin enää olla kiihottava. (olen nainen)
On sellaisia iättömiä hauskoja älykkäitä ihmisiä, jotka on tosi haluttavia, seksikkyys on oikeesti korvien välissä.
Riittää, että nainen on hoikka. Nuorempana harrastettu tupakointi ja runsas viina tekevät epäviehkeäksi myöhemmällä iällä, tosin. Tämän näkee aika monen naamasta. Hyvännäköiset ovat yleensä eläneet terveellisesti.
Itse olen alle 30v, ja voin rehellisesti sanoa tässä ja ylipäänsä IRL, että 40-v nainen voi olla seksikäs ja haluttava.
Tottakai voi olla. Oma vaimoni esimerkiksi. Itse olen 46-vuotias mies ja vaimo on mua pari vuotta nuorempi ja hän on kyllä kaunis ja seksikäs daami ainakin omasta mielest. Ja tunnen mä paljonkin yli nelikymppisiä kauniita naisia.
Yksi kollegani on 43-v ja todella hyväkroppainen treenaamisen seurauksena. Äijien kanssa aina kuolataan sen perään. On kolmen lapsen äiti.
Nelikymppiset mammat taas kehumassa itseään. Joo, kyllä munkin mielestä voi olla sexy 40 tai 50 iässä, mutta ei se mistään hoikkuudesta/treenatusta kropasta ja hienoista vaatteista ja meikeistä lähde. Sisäinen tasapaino ja luottamus itseensä on sexyimmät ominaisuudet.
mielestään :) näin se menee.