Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apple ja Audi - täyttä paskaa. Käytän silti

Vierailija
01.11.2012 |

Apple ja Audi - molemmat aivan täyttä bullshittiä. Käytän vain, koska ulkomuodolta ovat kauniita ja "sivistyneitä".

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari Applen tuotetta (iPhone 4S ja iPad 2) ja olen ostanut ne ihan siksi että tykkään eniten niiden käytettävyydestä tuoteryhmässään. Designistä tykkään kyllä myös eli kauneuskin vähän vaikuttaa. SIitä taas en välitä hevonpaskaakaan onko ne sivistyneitä ja mitä muut minusta niiden takia ajattelee.

Vierailija
2/3 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iPhone 4. Toimivat hyvin vaikka molemmilla kohta ikää melkein 2v. Tietotekniikka maailmassa se on jo jotain. Entinen läppäri oli Fujitsu, mikään ei toiminut. Nokian kännykän vaihtoin pois kun silti irtosi aina akku ja puhelin oli aina kiinni... Audista en tiedä, autoni on Volkswagen. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple ja Audi - molemmat aivan täyttä bullshittiä. Käytän vain, koska ulkomuodolta ovat kauniita ja "sivistyneitä".

Audi on tosi hieno ja hyvä ajaa. Samaa voi sanoa Applen laitteista. Vaihdoin aikanaan Vistan Mac OS:ään ja parani aivan omalle tasolle. Sen jälkeen vaihdoin E7:n iphoneen, kun kyllästyin e7:n ongelmiin ja olin huomannut kuinka Mac OS paransi jo windowsiin verrattuna. Kun tuo iphonekin toimi, on kertynyt kaikkea muutakin apple juttua.

Audeja ei vielä ole kertynyt sitä yhtä enempää. Se korvasi työautoni, Seat Toledon ja Audi TT on siihen nähden tosissaan mukava ajaa. Lisäksi meillä on hyvä Ford.