Tarttuuko miehesi katse sinuun, jos näkee sinut alusvaatteisillaan
esim. tilanteessa, jossa olet vaihtamassa vaatteita...
Kommentit (62)
Ja yrittää myös kähmiä persiistä siinä(kin) tilanteessa. Sama homma on kyllä jos siivotessa pyllistelen ja ukko sattuu olemaan kopaisuetäisyydellä. Joskus se tuntuu hyvälle, toisinaan taas. ARGH!
en ainakaan huomaa, että kiinnittyisi. Se on vähän surullista :(
Kiusaannun. Tulee heti kyllä mieleen että se tuijottaa mun pömppistä,että onkohan se kasvanut tai selluja.
Yhdessä toistakymmentä vuotta ja ikää yli 40.
Yhdessä 25 vuotta ollaan oltu, ja mies innostuu heti kun näkee vähissä vaatteissa . Näen miehen katseesta , että miettiin saisiko tänään... Ihan kiva olla haluttu, mutta toisaalta joskus ärsyttääkin . Koitan vaihtaa vaatteet niin ettei mies näe.
Ei johdu siitä, että olisin niin kammottava, mutta ei se vaan oo semmonen. Pöh.
Mies paiskaa seinään ja huorittelee. Sanoo minun pettäneen taas, kun käytän alusvaatteita!
Ollaan oltu vuodesta 1976 yhdessä.
Yleensä vielä vislaa tai muuten tekee ison numeron asiasta, tulee kähmimään... Hassua ja imartelevaa!
Neljä lasta, yhdessä 14 vuotta
Jos et ole provo, niin kerropa, miksi olette vielä yhdessä.
en ainakaan huomaa, että kiinnittyisi. Se on vähän surullista :(
eikä näin ole käynyt sitten kun mies sai mut omakseen... Entä sulla... Ja olen ihan "katseltava". En tietenkään yhtä lailla kuin "tehdyt" (eli hirveän laihat + silikonirinnat, harvat oikeasti sen näköisiä) sexy babyt, mutta ei kai sen rakkauselämässä tarvitsekaan.
Kuinkas teillä sitten suhteen ensimmäisinä vuosina?
ap
Ollaan yhdessä, kun ei oikein voi isästä erota.
Ollaan yhdessä, kun ei oikein voi isästä erota.
Välillä sipsuttelen oikein tahallaan vähissä vaatteissa että mieheni kiinnostuisi. On mukavaa saada välillä seksuaalista huomiota ja vaikkapa pientä kähmintää, siis omalta ukolta.
Näytän ihan hyvältä :)
hyvältä? Voiko tämän olettamuksen tulkita niin?
ap
kuinka usein seksiä mies haluaa?
ap