Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tarttuuko miehesi katse sinuun, jos näkee sinut alusvaatteisillaan
31.10.2012 |
esim. tilanteessa, jossa olet vaihtamassa vaatteita...
Kommentit (62)
ja yleensä viheltelee tai kohottelee kulmiaan merkitsevästi ;D Jos kumarrun niin on myös aina "pökkimässä". Siitä olen usein sanonutkin, että se ärsyttää, mutta mies jatkaa silti. JOs kävelee takana niin läpsii takapuoleen jne. Olen harrastanut ikäni liikuntaa, juoksua, salia jne. mutta neljän lapsen imetyksen jälkeen rinnat ovat roikkuvat a-kupit, muuten kroppa on timmi ja hoikka. Ei tunnu miestä rumat tissit haittaavan, varmaan olisi syytä mennä optikolle hänenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu, ap, sympatiat. Ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta, eipä tarttunut silloin kun olin nuori, nätti ja hoikka, nyt usean lapsen ja vaikeiden aikojen jälkeen olen 20 kg painavampi. Minustakin on kiva joskus katsella, miehen en ole huomannut tekevän sitä koskaan. (paitsi nuorempana tietokoneelta, siis muita, se oli loukkaava myös) Siitä olen ehkä kaikkein eniten loukkaantunut, että miehellä on tapana astua kauemmas, jos vaikka hississä joutuu painautumaan vasten, elokuvateatterin katsomossa tms. jalka hipaisee, tai ahtaassa paikassa joutuu menemään liki. Tuntuu tosi pahalta. On ollut vaikeita aikoja, mies ei ole kovin seksuaalinen (minä olisin aktiivisempi, mutta en viitsi olla aloitteellinen, aikani olen odottanut ja toivonut) eikä osoita positiivisia tunteita kovinkaan hyvin, välillä tuntuu, että negatiiviset paremminkin, on myös todella tulistuva välillä. Huoh. On siinä hyviäkin puolia , huumorintaju esim.