Tarttuuko miehesi katse sinuun, jos näkee sinut alusvaatteisillaan
esim. tilanteessa, jossa olet vaihtamassa vaatteita...
Kommentit (62)
Ollaan oltu 7v yhdessä, kaksi lasta.
Välillä sipsuttelen oikein tahallaan vähissä vaatteissa että mieheni kiinnostuisi. On mukavaa saada välillä seksuaalista huomiota ja vaikkapa pientä kähmintää, siis omalta ukolta.
kyllä kähmiä, kun olen puhunut että näin kuuluisi tehdä.
Olenko siis kynnysmatto? (rakastellaan tai sekstaillaan kyllä, mutta sekin on varmaan sellaista "kivaa harrastamista")
ap
teillä,jotka sanotte että katse tarttuu, oletteko kaikki hoikkia ja timmejä vai ihan taviksia?
tosin ollaan oltu yhessä vasta 7v.
en häpeä vartaloani, olen laiha, mutta olisi hienoa laihtua 6kg ja selluliittikin saisi hävitä :)
Näytän ihan hyvältä :)
hyvältä? Voiko tämän olettamuksen tulkita niin?ap
Mun mielestä kyse ei ole ulkonäöstäsi, toki se on osa vetovoimaa, mutta osa johtuu ihan teidän kahden suhteesta, miehen libidosta, sinun itsetunnostasi ; jos olet itsevarma, sinut kroppasi kanssa, positiivinen jne, niin olet varmasti haluttava, vaikket ihan bikinimalli oliskaan.
Näytän ihan hyvältä :)
hyvältä? Voiko tämän olettamuksen tulkita niin?ap
Mun mielestä kyse ei ole ulkonäöstäsi, toki se on osa vetovoimaa, mutta osa johtuu ihan teidän kahden suhteesta, miehen libidosta, sinun itsetunnostasi ; jos olet itsevarma, sinut kroppasi kanssa, positiivinen jne, niin olet varmasti haluttava, vaikket ihan bikinimalli oliskaan.
olevan kun näin ei käy. Pidän kropastani (jos näin täällä saa sanoa) ja ajattelen monesti, että jos olisin mies tässä tilanteessa olisi katsonut vähän pidempään (kun oma mies ei edes vilkaise :) ).
Miehen katse kyllä tarttuu televisiossa oleviin naisiin (huom. salaa, koska vaihtaa kanavan kun tajuaa että näen). Ei kyllä etsimällä etsi katseen kohteita... Ei ole voimakas libido.
niin ja mitä tuohon ns. "metsästykseen" (Eli mies "metsästää" naista) tulee, niin se loppu mun miehen osalta siihen kun sai mut ja niin taisi sellainen kiinnostuskin loppua. Seksi on varmaan jotain "harrastustoimintaa".
ap
teillä,jotka sanotte että katse tarttuu, oletteko kaikki hoikkia ja timmejä vai ihan taviksia?
Olen hoikka ja pienirintainen(A-kuppi), vähän vauvamasua vielä tallella. Ei siis ole yleisen mittapuun mukaan täydellinen, mutta omasta mielestä hyvä kroppa, varsinkin kun olen jo 35v. ja kaksi pientä lasta. Mies ei ole joka päivä haluamassa, mutta vaikuttaa siltä että meidät libidot menee kohdilleen.
Exän kanssa oli se ongelma, että hän olis halunnut ihan joka päivä seksiä, mikä taas oli mulle ihan liian usein. Mulle riittää kerran viikossa. Se oli yksi osasyy eroon.
miksi katsoisi sillä silmällä,kun se ei rakasta mua.
ei ole moneen vuoteen katsonut mua sillä silmällä. :( no,eihän mussa mitään katsomista tietenkään ole.
mies ei oikein osoita kiinnostusta muulloin kun haluaa seksiä (eli halu lähtee itsensä pusseista ei teistä)? Eli mies ei kiinnostu teistä seksuaalisesti missään muussa tilanteessa.
ap
kun se ei rakasta mua.
no,eihän mussa mitään katsomista tietenkään ole.
onko mies sanonut ettei rakasta ja katsoisiko hän jos rakastaisi? (katsooko mies joka rakastaa).
Minusta tämä ei ole välttämättä ulkonäöstä kiinni.
ap
Useimmiten kommentoikin jotain uu beiben tapaista. Hyvä mielihän siitä tulee. :)
Olen aika timmissä nyt ja kuulemma pakarat ovat hyvin kiinteät. En vittsisi paljon olla alusvaatteisillaan, koska miehellä on heti "ne hommat" mielessä.
t. nainen 37 v.
kun se ei rakasta mua.
onko mies sanonut ettei rakasta ja katsoisiko hän jos rakastaisi? (katsooko mies joka rakastaa).Minusta tämä ei ole välttämättä ulkonäöstä kiinni.
ap
saatto se joskus kattoo tissejä. ei enää. eipä meillä sitä sänkyelämääkä juur ole vuosiin ollut.
kun se ei rakasta mua.
onko mies sanonut ettei rakasta ja katsoisiko hän jos rakastaisi? (katsooko mies joka rakastaa).Minusta tämä ei ole välttämättä ulkonäöstä kiinni.
ap
saatto se joskus kattoo tissejä. ei enää. eipä meillä sitä sänkyelämääkä juur ole vuosiin ollut.
Mutta sen tiedän kyllä oikein hyvin että vartaloni miellyttää häntä, ja paljon, että ei se siitä ole koskaan kiinni vaan siitä, miten muuten menee. Millainen olen hänelle ollut.
tarttuu katse ja usein saan kuulla kehuja ja jos on kosketusetäisyydellä, niin koskettaa ohimennen esimerkiksi pakaraa.
Olen hoikka, 171cm ja 57kg ja urheilullinen. Pienet ja pystyt tissit ja kiinteä peppu.
Tuntuuhan se hyvältä. Minäkin kehun miestäni hyvännäköiseksi ja seksikkääksi tuon tuosta.
roikkuva löllöperse. Ei paljoa muutosta vaikka liikunkin. Ei ole hyvillä geeneillä paiskattu.
No tottakai saisin kiinteän perseen jos kävisin salilla yhtenään siis suoraan sanottuna asuisin siellä, mutta enpä jaksa niin paljoa. Olen joskus yrittänyt kyykätä ja prässätä yms ohjeiden(pt:n) mukaan mutta eipä tuo paljoa kummennut, sukuvika tuo roikkoperä. Ällöttävä.
Varmasti tämän av:n rumin ikinä.
Mieheni on jaksanut viimeiset 12 vuotta intoilla takapuolestani. Pitää varmaan ruveta piilottelemaan sitä kotioloissa ;)
Oikeasti on vähän rasittavaa, jos satun jossain tilanteessa pyllistämään (vaikkapa etsiessäni jotain keittiön alakaapista) niin mies syöksyy heti paikalle "pökkimään" :D
Hän sanoo niin.