Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarttuuko miehesi katse sinuun, jos näkee sinut alusvaatteisillaan

Vierailija
31.10.2012 |

esim. tilanteessa, jossa olet vaihtamassa vaatteita...

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä,jotka sanotte että katse tarttuu, oletteko kaikki hoikkia ja timmejä vai ihan taviksia?

Olen normaalipainoinen, MUTTA kolmen raskauden ja imetyksen jälkeen todella rupsahtanut: rinnat roikkuu tyhjinä nahkapusseina ja vatsanahka roikkuu ja on aivan täynnä raskausarpia. Vaatteet päällä näytän kai ihan mukiinmenevältä, ilman vaatteita totuus paljastuu. Ollaan aika nuoria ja mieheni on tosi timmi, joten kyllä sitä tulee mietittyä kuinka kauan se jaksaa tälläistä loppuunajettua akkaa katsella.

Vierailija
42/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä,jotka sanotte että katse tarttuu, oletteko kaikki hoikkia ja timmejä vai ihan taviksia?

Olen normaalipainoinen, MUTTA kolmen raskauden ja imetyksen jälkeen todella rupsahtanut: rinnat roikkuu tyhjinä nahkapusseina ja vatsanahka roikkuu ja on aivan täynnä raskausarpia. Vaatteet päällä näytän kai ihan mukiinmenevältä, ilman vaatteita totuus paljastuu. Ollaan aika nuoria ja mieheni on tosi timmi, joten kyllä sitä tulee mietittyä kuinka kauan se jaksaa tälläistä loppuunajettua akkaa katsella.

sitten jotkut suotimet silmillä vai miks ne jaksaa "kyylätä" meidän alastomia vartaloita? Minunkin mieheni varmaan näkee ihan erilailla ahterini kuin minä, ja taitaa nähdä minut muutenkin erilailla. Itse en viitsisi itseäni katella jos olisin mies. Oma mieheni myös pientä outokumpua lukuunottamatta hyvässä kunnossa.

t löllöperä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkuva löllöperse. Ei paljoa muutosta vaikka liikunkin. Ei ole hyvillä geeneillä paiskattu.

No tottakai saisin kiinteän perseen jos kävisin salilla yhtenään siis suoraan sanottuna asuisin siellä, mutta enpä jaksa niin paljoa. Olen joskus yrittänyt kyykätä ja prässätä yms ohjeiden(pt:n) mukaan mutta eipä tuo paljoa kummennut, sukuvika tuo roikkoperä. Ällöttävä.

Varmasti tämän av:n rumin ikinä.

minulla on lattaperse,ihan niin kuin hevosen lautaset ja jenkkakahvat siinä perseen yläpuolella.

Vierailija
44/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen hän katsoo minua...

koskee ja ihailee.

Naimisissa 10vuotta, kolma lasta.

Vierailija
45/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole välttämättä vaan niin ilahtunut näkemästään. harvoin näkee kyllä, käännän vaikka selän jos on pakko riisua hänen edessään.

Vierailija
46/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyy yleensä, miksi minulla on vielä vaatteet päällä :) ja kehuu vartaloani, jota kuulemma varmasti kaikki naiset kadehtii. Ja myönnettäköön, että säännöllinen urheilu on tehnyt tehtävänsä: vaikka olen kahden lapsen äiti, olen todella hyvässä kunnossa, hoikka ja jäntevä, lihasta sopivasti eli minua kyllä kelpaakin katsoa.

Vierailija
47/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda vaatteita koskaan miehen näköpiirissä, kun inhottaa se kuolaava tuijotus.

Vierailija
48/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten katse ei tartu (kun ulkonäössä ei ole pahempaa vikaa)? Kun se ei edes näytä olevan siitä kiinni.

ap

Vierailija
49/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten jotkut suotimet silmillä vai miks ne jaksaa "kyylätä" meidän alastomia vartaloita? Minunkin mieheni varmaan näkee ihan erilailla ahterini kuin minä, ja taitaa nähdä minut muutenkin erilailla. Itse en viitsisi itseäni katella jos olisin mies. Oma mieheni myös pientä outokumpua lukuunottamatta hyvässä kunnossa.

t löllöperä

Meillä on aika vilkas ja monipuolinen seksielämä ja olenkin miettinyt, että mieheni yhdistää rupsahtaneen kroppani ja nautinnon toisiinsa ja katselee minua, koska tietää, että multa irtoaa melkein aina. Tai sitten se vaan pitäis viedä optikolle...

t rupsahtanut

Vierailija
50/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsiakin. Näinkö tämä menee? ap

Vierailija
51/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osaa auttaa. Miehesi on ehkä pikkuisen ääliö.

Meillähän tämä on juurikin päin vastoin,en välittäisi olla katseltavana, meillä sitten minä olen vissiin ääliö.

Miten minä oppisin sietämään katsetta? Makkarin pitää olla pimeä kun pujahdan peiton alle.....mies haluaisi katsella,mutta minä vain en voi olla siinä, se on niin noloa, jotenkin. Vaihtaisin sun kanssa paikkoja ap.

t löllöperä

Vierailija
52/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä oltu 11v ja olen 35kg ylipainoinen.

Vierailija
53/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä oltu 11v ja olen 35kg ylipainoinen.

Vierailija
54/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osaa auttaa. Miehesi on ehkä pikkuisen ääliö.

Meillähän tämä on juurikin päin vastoin,en välittäisi olla katseltavana, meillä sitten minä olen vissiin ääliö.

Miten minä oppisin sietämään katsetta? Makkarin pitää olla pimeä kun pujahdan peiton alle.....mies haluaisi katsella,mutta minä vain en voi olla siinä, se on niin noloa, jotenkin. Vaihtaisin sun kanssa paikkoja ap.

t löllöperä

jos olet sanonut miehellesi, että sua haittaa katselut niin ehkä hän voisi sen lopettaa tai tehdä saman salaa...

Minun tilanteessani en oikein voi mitään tehdä, koska ei se vaikuta luonnolliselta, jos mies alkaa katselemaan kun kerron "tällaisen tuntuvan pahalta".

Mies väittää, että hänestä se olisi epäkohteliasta...mutta minusta se menee niin että kiinnostuksen vuoksi ihminen katsoo (jopa minä katson miestäni, vaikka miehen pitäsi olla visuaalisempi). Sitten jos toinen ei siitä tykkää ja sanoo siitä, mutta toinen siltikin tuijottelee, niin se on epäkohteliasta. Kuinkahan moni nainen tässäkään ketjussa miehen katseita epäkohtelijaana pitää. Vähän tekosyyltä vaikuttaa.

ap

Vierailija
55/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kerran. ap

Vierailija
56/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tisseihin saattaa yrittää tarttua myös. Yhdessä 12 vuotta, 2 lasta ja kroppa ihan peruspersjalkainen ja ylipainoakin löytyy...

Vierailija
57/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta yhdessä, kaksi lasta, joiden imettämiseen katosi tissit lopullisesti. Mies arvostaa sitä, että teen töitä kroppani eteen ja pyöreä peppu jaksaa kiinnostaa edelleen. Mies on aika seksuaalinen muutenkin.

Vierailija
58/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarttuu mies itsekin. Yleensä silittää, sivelee, halaa tms. Yhdessä 15v, 2 lasta.

Vierailija
59/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaatteiden vaihto on yhtä ähinää ja puhinaa. Laskettuun aikaan pari päivää aikaa, joten todellakin mieheni katse tarttuu minuun. Täytän masuni kanssa lähes koko olohuoneen, joten pakkohan se on tarttua minuun.. se katse:)

Vierailija
60/62 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoo.

Yhdessä ollaan oltu 18v. eli taidan olla onnekas? :)