Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mua tarvitse pelastaa. Mulla on kaikki ihan hyvin.

Vierailija
30.10.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautteenne on rekisteröity. Hyvää illanjatkoa.

Vierailija
2/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelinpa tuossa yhtä ketjua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kirjoittaja ei koskaan jätä itseään korostavaa pronominia käyttämättä.

Vierailija
4/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakottava tarve kertoa se kaikille. Jännittävää. Kerro, miltä se pakottava tarve tuntuu!

Vierailija
5/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelinpa tuossa yhtä ketjua.

ap

Vierailija
6/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niilläkään, jotka analyysejaan kirjoittavat. Varmaan olemme ihan samoista syistä täällä: hetki ilman muuta puuhaa.

ap

oli pakottava tarve kertoa se kaikille. Jännittävää. Kerro, miltä se pakottava tarve tuntuu!

Vierailija
7/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita sä hyvittelet ilman syytä.

Vierailija
8/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pakottava tarve sen enempää kuin niilläkään, jotka analyysejaan kirjoittavat. Varmaan olemme ihan samoista syistä täällä: hetki ilman muuta puuhaa.

ap

mutta en mä koskaan kirjoittele tänne yksityiskohtaisia ja erittäin yksityisiä asioita omasta elämästäni enkä tee myöskään tunnistevia avauksia, jotka voisi yhdistää toinen toisiinsa.

Vierailija
9/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan oma ketju aloittaa tätä varten :D

(joo, ja mun piti tähän kommentoida...)

Vierailija
10/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit purkautua tässä ketjussa, niin olet sitten miehellesi kiltimpi.

ap

Piti ihan oma ketju aloittaa tätä varten :D (joo, ja mun piti tähän kommentoida...)

Vierailija
12/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoile 8 aloituksen lauseet ilman pronominia.

Mutta aika suppea kielitaito ja sanavarasto sullakin on jos et tuota toisin osaa sanoa. Vaihtoehtoisesti esim. "En tarvitse pelastamista. Voin hyvin." Mahdollisuuksia on kymmeniä.

Vierailija
13/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä tarkoita, että niitä pitäisi yhdistellä. ap

sä kirjoitat asioistasi niin paljon, että ei sulla oikein enää ole sananvaltaa siihen, mitä ihmiset niillä kirjoituksilla tekee. Ne alkaa elää omaa elämäänsä.

Vierailija
14/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ymmärrä, miksi joku tekee tiivistelmiä viesteistäni. Eikö voisi ottaa asian kerrallaan?

ap

sä kirjoitat asioistasi niin paljon, että ei sulla oikein enää ole sananvaltaa siihen, mitä ihmiset niillä kirjoituksilla tekee. Ne alkaa elää omaa elämäänsä.

Vierailija
15/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt tulit tänne?

Vierailija
16/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Miksi nyt tulit tänne?

Vierailija
17/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla. En mä ymmärrä, miksi joku tekee tiivistelmiä viesteistäni. Eikö voisi ottaa asian kerrallaan?

ap

Sä kirjoitat tänne viestejä tuhansien ihmisten luettavaksi, ethän sä hyvä ihminen voi kontrolloida sitä, mitä ne ihmiset niistä viesteistä ajattelevat.

Jos et halunnut palstajulkkikseksi, olisit voinut lopettaa urasi lyhyeen, antaa ketjujen painua ja lakata vastaamasta niihin. Olisit voinut tehdä seuraavat avaukset käyttäen vähempiä yksityiskohtia ja muunnellen faktoja, niin kuin kaikki muut tänne arkaluontoisia asioita kirjoittelevat tekevät. Sä haluat, että ihmiset tunnistavat sut. Sä haluat jakaa salaisuutesi tuhansille tuntemattomille ihmisille.

Vierailija
18/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit purkautua tässä ketjussa, niin olet sitten miehellesi kiltimpi.

ap

Piti ihan oma ketju aloittaa tätä varten :D (joo, ja mun piti tähän kommentoida...)

Mille miehelle? :D. Kaikkia ei miehet kiinnosta, eikä naisetkaan.

Olen muuten vain kerran aikaisemmin kommentoinut ketjuun, joka koskee sinua, ja se oli ymmärtävä eikä moittiva mielipide.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
19/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän "vieraalla" tyylillä, mutta sitten en enää jaksanut miettiä. Mukavia vastauksia samoilta vastaajilta on ollut kiva lukea, ilkeitä tietysti ei. Pointtihan tässä on nimenomaan, että ihmiset ovat tuntemattomia. En hetkeäkään epäillyt tunnistamista, nyt joskus vähän, mutta mitään vihjettäkään siitä ei ole ollut. En ole siis huolissani.

ap

Pitäisi olla. En mä ymmärrä, miksi joku tekee tiivistelmiä viesteistäni. Eikö voisi ottaa asian kerrallaan? ap

Sä kirjoitat tänne viestejä tuhansien ihmisten luettavaksi, ethän sä hyvä ihminen voi kontrolloida sitä, mitä ne ihmiset niistä viesteistä ajattelevat. Jos et halunnut palstajulkkikseksi, olisit voinut lopettaa urasi lyhyeen, antaa ketjujen painua ja lakata vastaamasta niihin. Olisit voinut tehdä seuraavat avaukset käyttäen vähempiä yksityiskohtia ja muunnellen faktoja, niin kuin kaikki muut tänne arkaluontoisia asioita kirjoittelevat tekevät. Sä haluat, että ihmiset tunnistavat sut. Sä haluat jakaa salaisuutesi tuhansille tuntemattomille ihmisille.

Vierailija
20/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän huonolla tuulella ja kirjoittelin siksi tylysti. Ei ollut tarkoitus loukata.

ap

Sä voit purkautua tässä ketjussa, niin olet sitten miehellesi kiltimpi. ap

Mille miehelle? :D. Kaikkia ei miehet kiinnosta, eikä naisetkaan. Olen muuten vain kerran aikaisemmin kommentoinut ketjuun, joka koskee sinua, ja se oli ymmärtävä eikä moittiva mielipide. Tsemppiä sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän