Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla töissä!! Olen tässä kuussa ostanut

Vierailija
30.10.2012 |

330 euron talvitakin, 150 euron talvikengät ITSELLENI. Ja lapsille kaikille talvikenkiä, juhlakenkiä, vaatteita, leluja..

Ollaan käyty koko perhe teatterissa ja ravintolassa ja HopLopissa.

Ostettiin uusi kamera ja viikonloppumatka kahdestaan miehen kanssa.

Tilillä on vieläkin 2500 euroa, vaikka puolet kuukaudesta (palkkapäivästä palkkapäivään) on mennyt. Ihan tajutonta.

Hehkutan ja olen onnellinen, koska olen vihdoinkin työelämässä ja tuon rahaa tähän perheeseen. 15 vuotta ollaan eletty miehen tuloilla. Selvitty, mutta kaikesta tingitty.

Huusin tänään ilosta kotona, kun maksoin laskuja. Laskut voi maksaa heti, tilillä on koko ajan rahaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait noin hyväpalkkasen työn 15 vuoden kotona oleiluun jälkeen

ja olin alkuvuodesta lähtien hakenut töitä. En muista enää tarkkaan kuinka moneen työpaikkaan hain, lähemmäs viiteenkymmeneen. En päässyt edes haastatteluun suurimpaan osaan. Eihän minulla ollut työkokemusta lainkaan.

Sitten otin toisenlaisen lähestymistavan. Päätin "markkinoida" itseni niin, että keskityn kerralla yhteen asiaan ja teen sen täysillä. Eli kotona olemiseni oli täysillä kotona olemista lasten kanssa, opiskelu täysipainoista opiskelua ja nyt työ tulee olemaan kaiken tarmoni ja energiani kohde. Täytin yhden mahdottomalta tuntuvan työnhakuilmoituksen, laitoin aika härskinkin palkkatoiveen ja sain työpaikan. Vahvalla itsetunnolla pääsee aika pitkälle. Tiedän olevani todella hyvä siinä, mitä teen, vaikkei työkokemusta ollutkaan opiskeluaikaisia projekteja enempää. Näistä projekteista sain kuitenkin hyvät suositukset ja tässä sitä nyt ollaan.

ap

Vierailija
2/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että miehesikin huusi ilosta, kun 15 vuoden jälkeen ei ole enää yksin vastuussa elatuksesta.

Ei sekään meinaa uskoa, että voi ostaa noin vaan uuden takin itselleen. Ettei tarvitse laskea ja neuvotella ja katsoa, missä kuussa ostaa vai ostaako tänä vuonna ollenkaan.

Kyllä on pitkään saanut yksin olla vastuussa perheen elättämisestä. Olin ensin 8 vuotta kotiäitinä ja sen jälkeen opiskelin 7 vuotta.

ap

Vai muuten vain hidas opiskelija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että miehesikin huusi ilosta, kun 15 vuoden jälkeen ei ole enää yksin vastuussa elatuksesta.

Ei sekään meinaa uskoa, että voi ostaa noin vaan uuden takin itselleen. Ettei tarvitse laskea ja neuvotella ja katsoa, missä kuussa ostaa vai ostaako tänä vuonna ollenkaan.

Kyllä on pitkään saanut yksin olla vastuussa perheen elättämisestä. Olin ensin 8 vuotta kotiäitinä ja sen jälkeen opiskelin 7 vuotta.

ap

Vai muuten vain hidas opiskelija?

Aika normi, jos meinaa maisteriksi nykyään.

Vierailija
4/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo.

Vierailija
5/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken lounastunnilla poikkesin vähän heräteostamaan jotain kivaa viikonlopun juhliin, samalla kun hain lahjan juhlittaville.

Vierailija
6/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan tyyliin kuuluu keksiä äkkiä jotain negatiivista ja piikitellä jokaista, jolla on asiat hyvin.

Siitä huolimatta onnittelen ja toivotan mukavaa syksyä! Kiva kuulla iloisia juttuja välillä.

Vierailija
7/13 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno provo.

molemmat vanhemmat voi olla töissä! Haloo!

Vierailija
8/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva kun on vuosia elellyt yhdellä palkalla.

Mitä teet työksesi?

Vierailija
9/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 15 vuoden jälkeen ei ole enää yksin vastuussa elatuksesta.

Vierailija
10/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sitten aika iso bruttopalkka vai, lähes 5000 euroa?

ap

Vierailija
11/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuoden kotona oleiluun jälkeen

Vierailija
13/13 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! On se kiva kun on vuosia elellyt yhdellä palkalla.

Mitä teet työksesi?

Ja todella uskomattomalta tuntuu se, että täysin vailla työkokemusta sain vielä vakituisen työpaikan heti valmistuttuani. En edes kuvitellut, että niin voi käydä minulle. Olin varautunut vuosikausien pätkätöihin, jopa työttömyyteen.

En sen tarkemmin halua eritellä työtäni.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän