bb extra nyt
Siis tuo BB-Iida on nyt siellä vieraana.. Voi kauhee tuota sen naamaa, piti nyt vaan johonki tämä nyt sanoa ääneen kun katsoin että miten se näyttää noin kamalalta:D
Kommentit (16)
ihmettelin itsekkin. Miten ihmeessä tuon näköinen.
hitto miten huonossa kunnossa iho :((
Tuon ikäisellä harvemmin on noin hurja iho (raskaana olevat sitten erikseen)
katsoin, ihan horveessä kunnossa iho ja Rennekin noin ryppyinen! Vissiin vähän törpötelty ja syöty roskaruokaa...
Mikä sillä on?Järkyttävä iho,onkohan sillä joku tauti.
Kuitenki Iidan twitter kuvissa ihossa ei näkyny mitään. Onkohan käsiteltyjä?
samaa katsoin, että aivan järkky ja kuinka lyhyessä ajassa!? Reilu tosiaan toi valaistus...
"Mä en oo ikinä nähny niin rumaa itkua!" :( Tekisi mieli sanoa pari valittua hänestä itsestään
se iidan naama, olin itekki tänne tulossa laittamaa ku ei nyt muutakaa kelle ihmetellä :D ja renneki tosiaa ihan ryppyseks menny, vetääköhän ne jotain ku noin nopeesti rupsahtanu ja naama menny finneille.. ku ei oikee pelkästä roskaruuasta ja juomisesta tollai, tai mistä minä tiiän.
meni tosiaan yli ja renne "aikuisena" miehenä nauraa vieressä. On kyllä kovin yksinkertainen pariskunta...
tiedän tasan miltä siitä tuntuu ku ite oon ollu yhtä roikkuva ja paniikissa nuorempana ku poikaystävä suuttunu jostai :D
Iida haukkui Jonnaa, koska Renne seurustellut ilmeisesti Jonnan kanssa.
Iida haukkui Jonnaa, koska Renne seurustellut ilmeisesti Jonnan kanssa.
kui?
http://bbplaza.net/forum/viewtopic.php?f=101&p=581720
Alhaalla joku siitä lyhyesti mainitsee jotain.
...toi Rennenkin naama oli ihan rupsahtanut... Epäilen rankkaa juhlintaa ja rasvaista ruokaa, huh, huh: :/
säätää valoja niin, ettei noin ronskisti näy.. ihan sääliksi käy :( tosi kaamee