Auttakaa naiset miten toimia miehen kanssa!
Mulla on 40 v mies joka mitä luultavammin kärsii jostain ikäkriisistä vaikka väittää että ei kärsi.
Mies on muutamassa vuodessa vuodessa muuttunut. Ensin hänelle tuli kuntoilubuumi, kilot karisi ja lihaksia tuli.
Kotona olisi vaikka puuhasteltavaa (vanha talo jota remontoitu), mutta mihinkään tällaiseen ei miehen mielenkiinto riitä.
Vaatteisiin kuluu rahaa ja entinen verkkareilla kulkenut ukko ei mene enää edes ruokakauppaan verkkareilla vaan pitää olla farkut...
Työpaikka muuttui ja siellä miehellä on 20-30 vuotiaita sinkkutyökavereita jotka mielestäni osaltaan selittävät miehen käytöstä. Mies on työnsä puolesta paljon pois päiviä, öitä... ja usein kuulenkin kuinka hän työntekokaupungissaan istuu illalla työkavereidensa (miestyöyhteisö) kanssa jossain kahvilassa (ennen miehen mielestä kahvilassa istuminen oli äärimmäisen tylsää hommaa). Kotiin ei juuri soittele ja kysele vaikka mikä tilanne olisi päällä (meillä huolta aiheuttava krooninen sairaus toisella lapsella päällä ym..)
Facebookissa mies on alkanut kommentoimaan muutaman naispuolisen kuviin kaikenlaista kuten WAU ja GRRRRR (Jos naisista on hyviä kuvia).
Välillä tuntuu että en tunne miestä jotenkaan ollenkaan.
Hänen elämänsä tuntuu pyörivän vain oman navan ympärillä samaan aikaan kun minä pyöritän kotia. Lapsia on kaksi 11v ja 13v.
Joku nyt tietenkin sanoo että miehellä on toinen. Mutta en minä sitä mistään saa tietää vaikka olisikin, enkä pelkän olettamuksen vuoksi voisi heivata menemään. Kotona ollessaan on tiiviisti kotona joten jos se toinen on, niin se on siellä missä mies joutuu noin 100 päivää vuodesta..
Mutta miten minun kannattaa tässä tilanteessa käyttäytyä? Nyt olen ollut aikamoinen marttyyri ja valittanut miehelle koko ajan kuinka vituttaa kun on niin oman napansa ympärillä pyörivä.
Pitäisikö tässä muuttua houkuttelevaksi vampiksi vaikka kuinka miehen käytös vituttaa... Vai olenko vain normaali itseni.
Kommentit (4)
olen liian monta kertaa nähnyt sen että tuollaiset neljän- tai viidenkympin villitykset johtaa siihen että mies lopulta löytää nuoremman muijan ja häipyy. Aina ei toki onneksi niin käy sentään, osa sitten tasoittuu ja rauhoittuu ajan kanssa.
Mutta onhan tuo mieheltä itsekästä, ettei osallistu kotiasioihin vaan elää kuin huoleton poikamies. Ja nuo Facebook-kommentoinnit on todella loukkaavia sinulle, siinäkin mies käyttäytyy kuin joku sinkku nuorukainen.
Minusta sinun kannattaa olla normaali itsesi enemmin kuin ruveta epätoivoisesti kerjäämään huomiota mieheltä vampiksi muuttumalla. Voit myös muistutella noista remontointi- yms hommista että ne pitäisi joskus hoitaa, mutta koko ajan ei kannata nalkuttaa tai työntö kotoa poispäin senkun lisääntyy.
Onneksi mun ukko ei ole fb:ssä :D
Jotain vaikutusta varmasti on kavereilla mitä itsekkin jo tiesit..sitä mukaa naiset tulee kuvioon mukaan. Ollaan iskemässä "yhdessä".
Jos ei ole pettänyt vielä, ei se varmaan enää kaukana ole.
kuinka loukkaavana tunnen nuo facebook-viestit ja mies ei muka ymmärrä minua. Sanoo että sehän on ihan normaalia ja mitä pahaa niissä näen.
Hän on kertakaikkiaan tavoittamattomissa kun yritän puhua siitä kuinka tunnen että hän lipuu koko ajan kauemmas perheestään.
AP
vaan yhden yön juttuja. Ainakin haluaisi. Olen 100% varma.
Itse olen samanlaisen ikäkriisin läpikäynyt nainen.