Mieheni taitaa olla narsisti.Haluatko kysyä jotain?
Vastailen hetken, jos jollain jotain kysyttävää.
Kommentit (11)
On aina hetken ihana ja huolehtivainen ja jos jokin ei mene hänen mielensä mukaan,muuttuu käytös totaalisesti.
Harrastaa henkistä väkivaltaa katoamalla,ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin.
Palaa kuitenkin aina ja on tämän jälkeen ihana ja huolehtivainen.Tällöin minä olen myös "Liian kaunis ex-vaimoksi." Suukottelee lähtiäisiksi ja hoitaa lapsiamme.
Kaikki on aina minun syytäni ja hänen käytöksensä johtuu aina siitä,minkälainen minä olen.
Hän on poikkeuksellisen älykäs, mutta sosiaalisesti rajoittunut. Lisäksi hän on hyvin riippuvainen muista, vaikka yrittää esittää muuta. Ei ole käytännön kykyä huolehtia itsestään.
Edellisessä suhteessaan petti kroonisesti. Hänellä on myös alkoholiongelmaa.
Edellisen vaimonsa höykytti rumasti eron jälkeen oikeudessa, vaikka eron syy oli hänessä.Taisteli myös lapset itselleen, vaikka ei oikeasti jaksa heitä hoitaa.
..näin alkuun.
mitä sinä saat suhteesta itsellesi? Jotain saat, koska pysyt siinä.
olin aika heikkona. Juuri eronnut ja hän palvoi minua. Hemmotteli.Sain myös hyvää seksiä ja turvallisuuden tunnetta.Myöhemmin tajusin, että ainut hellyys mitä hän tuntee ja haluaa,on seksi.Sain palvontaa juuri silloin, kun olin heikko.
Sainmyös kauan kaipaamani lapsen.Tulin hyvin nopeasti raskaaksi.Olin tuolloin opiskelija, eikä minulla ollut mahdollisuutta lähteä, vaikka aloin tajuta, että minua käytettiinvain hyväksi...olin hänelle ja ex-vaimolleen lapsenvahti ja kodinhengetär.
miksi siedät häntä?
miksi et arvosta itseäsi?
mitä pitää tapahtua, että jätät hänet?
Olisin niin toivonut, että tämä olisi onnistunut.
Olen jo pitkään valmistellut lähtöä.Säästänyt rahaa,valokuvannut hänen lastensa huoneita.
Arvostan itseäni. Olen itse aika voimakastahtoinen ja olen taistellut koko ajan häntä vastaan.Minua ei ole nujerrettu.
Kävimme myös perheneuvolassa,jossa hän lupasi, että ei aio taistella lapsistamme.Se on kirjattuna ylös.
Pyrin lyömään hänet hänen omilla aseillaan.
Nyt on varattu aika lastenvalvojalle,joten rinki tiivistyy.
tarvitset sitä. Hyvä, että olet systemaattinen. Oletko tutustunut tähän linkkiin:
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/abuse3.html
Voimia sinulle!
Tykkää, mutta samalla varmasti sitä ottaa päähnä eli ei ole onnellnen. Tuo hellyyden osoittaminen ei onnistu monolet naiseltakaan ja jos ei rakasta niin seksi on ainut mikä maistuu. EI tuossa nyt kyllä ole mitään narsismiin viittaavaa mielestäni. Kannattaa aina muistaa, että puolet narskuista on naisia ja niitä on todella todella vähän, 99 %:a taitaa istua linnassa.
...ei kai sitten rakasta lapsiammekaan, eikä myöskään entisen liiton lapsiaan.
Voi olla vain hankala ja lapsellinen luonne.
Laitoinhan otsikkoon, että saattaa olla.
Kannattaa aina muistaa, että puolet narskuista on naisia ja niitä on todella todella vähän, 99 %:a taitaa istua linnassa.
En usko!
Me kaikki olemme narsismin suhteen janalla. Janan toisessa ääripäässä on täydellinen narsisti ja toisessa uhri. Keskellä on terve narsismi. Minusta ap:n mies on kyllä vahvasti siellä narsismin puolella käyttäytymisellään.
Häneen ei järkipuhe tehoa,ei missään asiassa.On myös ulosotossa.
Kehuskelee, että asiat menevät aina hänen haluamallaan tavalla.
Kahdesti ollut väkivaltainen.Ekalla kerralla menin turvakotiin,toisella kerralla annoin takaisin, niin että alkoi itkemään.Sanoin, että nyt tulee takaisin niin kauan kuin henki pihisee.Tämän jälkeen oli muka ottamassa avioeroa,mutta alkoi sitten sovitella.
Hän ei kykene lasten tasapuoliseen kohteluun, nauttii myös lastensa sairaalloisesta huomionkipeydestä häntä kohtaan.Eniten häntä itseäänmuistuttava lapsi on hänen suosikkinsa.
mikä saa sinut ajattelemaan niin?