Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääh. En jaksa yhden lapsen äitejä puistossa.

Vierailija
30.10.2012 |

Jostain syystä täällä puistossa käy nyt vain yhden lapsen äitejä, esikoisineen käyvät siis leikkipuistossa.

En millään enää jaksa keskustella näistä vauva-asioista "uutena", kun on jo neljäs lapsi olemassa. Olin itse ihan samanlainen ja opin paljon, kun en mitään mistään tiennyt. Mutta nyt ei enää jaksaisi tuollaista esikoisäitien tietämättömyyttä.

On vähän sellainen olo, että olisin itse lukiolainen ja joutuisin keskustelemaan ala-asteikäisten kanssa. Samassa koulussa ollaan, mutta oppia on tullut jo vähän eri määrä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jotka ette enää jaksa olla kiinnostuneita lapsistane, kun heitä on LIIKAA

Vierailija
2/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella harvoin. Ei luojan kiitos tarvinnut alkaa kaveeraamaan kenenkään ventovieraan kanssa. Nyt lapsi onneksi 3 v ja päikkärissä, joten puistoon tarvii mennä entistä harvemmin.

Onneksi pidin lapsen ekoina vuosina osittain kiinni omista harrastuksista, joista löytyi omanhenkistä juttuseuraa ja tekemistä. Ei ollut pakko jauhaa mitään lapseen liittyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajusi, ettei ketään kiinnosta sun rakkausrusinannaurunakin pikku umppelipummepi mössykkäpössykän ulosteen keltaiset rannut ja vasemman käden heilautus alasuuntaan pyöritellen.

Jotkut ovat niin täynnä itseään tai vauvaansa, ettei saa edes suunvuoroa tai korvat jo särisee siitä puhetulvasta kun meidän minttu kakkasi aamulla ja meidän iskä se vaihtoi meisän mintun vaipan ja meidän minttu käänsi kylkeä ja meidän minttu...

Arghhhh

Ja tähän kun vielä lisätään se MEIDÄN NEITI...uuuuuuuuuuu

Olisitko itse mielummin sellaisen äidin vauva joka jaksaa hössöttää ja ihastella vauvansa "erinomaisuutta" vai sen joka puistoilun ja siivoamisen välissä pyöräyttää maalaisjärjellä neljännen pennun joka saa kaatuilla ja olla joukon jatkopala kunnes tulee taas se viides ja kuudes ?

Se, että on omasta lapsestaan kiinnostunut ei edellytä sitä, että selittää lapsensa mahan toimintaa muille kuin itse keksimänään neronleimauksena.

Jokainen hössöttää ekan lapsensa taaperovaiheessa, mutta ei onneksi kamalan pitkään. Kun vähän hormonihuurut laimenee, ymmärtää, että muutkin ovat eläneet ja saaneet lapsia, eikä heitä välttämättä kiinnosta kuulla, miten sinun pilttisi on aloittanut kiinteät...

-40-

Vierailija
4/61 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jaksanut mammoja, joiden elämässä ei ole kuin se "meidän neiti"

Se lapsi kyllä kasvaa, vaikka ette selittäisi jokaista anusreiästä valunutta ulostekokkaretta jokaiselle puistotutulle.

todella harvoin. Ei luojan kiitos tarvinnut alkaa kaveeraamaan kenenkään ventovieraan kanssa. Nyt lapsi onneksi 3 v ja päikkärissä, joten puistoon tarvii mennä entistä harvemmin.

Onneksi pidin lapsen ekoina vuosina osittain kiinni omista harrastuksista, joista löytyi omanhenkistä juttuseuraa ja tekemistä. Ei ollut pakko jauhaa mitään lapseen liittyvää.

Vierailija
5/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jotka ette enää jaksa olla kiinnostuneita lapsistane, kun heitä on LIIKAA

Kun kerran kärjistellään niin näin.

Aloin ymmärtämään miten yhden kanssa voi olla väsynyt kun nro 2 oli sellainen, että jos olisi syntynyt ensin niin olisi jäänyt ainoaksi.

Vierailija
6/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen kotona, en puistossa.

Vierailija
7/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole koskaan puistoillut.

Vierailija
8/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun esikoisäidit haluaisi tutustua sinuun, on niin hirrrveä asia että lähestyvät sinua niin.

Älä käy puistoissa, sillähän niistä pääset.

Vierailija
9/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja se lapsen kannoilla kulkeminen ja hullun tarkka kyttääminen ettei nyt kukaan vaan yritäkään tulla liian lähelle tahikka havittele lapsellani äsken käytössä olleita leluja... Enkä nyt tarkoita mitään taaperoikäisiä, joita on syytä toki tarkemmin vahtiakin.

Tähän hössäämiseen kun yhdistyy vielä selkeä puolueellisuus, toisten lapsia komennetaan pienemmästäkin samalla kun omalta nupulta sallitaan kaikki... Puuh. Tämä on muuten nykyisin suhteellisen yleistä?

Vierailija
10/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta oma leikkipuisto, jossa saa käydä vain 4 lapsen äidit.

Vierailija
11/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä juttelen muutenkin mieluiten muustakin kuin lapsista enkä ehkä siksi tunne mitään suuren kokemuksen tuomaa ylemmyyttä. Puistoissa on mukavaa rupatella.

Vierailija
12/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa mitään äitejä puistossa. Hirveää vertailua lasten ominaisuuksista ja eroista, oman täydellisyyden korostamista. tietämättömiä stressaajia ja vastakohtana kaiken tietäviä tyranneja..parempi olla vaan kotipihalla.

Vierailija
13/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että painuvat helvettiin siitä yksine lapsineen. Vaikka kotiin tekemään lisää, niin saavat taas tulla puistoon.

Vierailija
14/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hössötys milloin mistäkin lapsiin liittyvästä muoti-ilmiöstä tai opista. Tehdään yksinkertaisista asioista vaikeampia kuin onkaan. Ja tehdään isoja numeroita jostain normaalista kehitysvaiheesta jossa nähdään ongelmia tyyliin hössötys jostain uhmasta tai potalle oppimisesta. Kun on kuusi lasta josta isoimmat aikuisia niin kyllä se vähän huvittaa välillä ja välillä ärsyttää. Kyllä keskustelen mielellään, mutta ne on välilä sellaista turhaa hössötystä pikkuasioista enkä viiti sitten loukata ketään niin olen hiljaa.

Mutta ymmärrän siis ap:ta hyvin.

Vierailija
15/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on puistossa se pienin yhteinen nimittäjä, eli niistä on helppo keksiä jutun juurta aikansa kuluksi. Mielelläni keskustelen miltei aiheesta kuin aiheesta. Aloitat vaan vaikka, että "Ihan toiseen aiheeseen liittyen..."

Vierailija
16/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sillä toisen lapsen kokemuksella tietävät neuvoa esikoisen äidille kaiken.

se hössötys milloin mistäkin lapsiin liittyvästä muoti-ilmiöstä tai opista. Tehdään yksinkertaisista asioista vaikeampia kuin onkaan. Ja tehdään isoja numeroita jostain normaalista kehitysvaiheesta jossa nähdään ongelmia tyyliin hössötys jostain uhmasta tai potalle oppimisesta. Kun on kuusi lasta josta isoimmat aikuisia niin kyllä se vähän huvittaa välillä ja välillä ärsyttää. Kyllä keskustelen mielellään, mutta ne on välilä sellaista turhaa hössötystä pikkuasioista enkä viiti sitten loukata ketään niin olen hiljaa.

Mutta ymmärrän siis ap:ta hyvin.

Vierailija
17/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on puistossa se pienin yhteinen nimittäjä, eli niistä on helppo keksiä jutun juurta aikansa kuluksi. Mielelläni keskustelen miltei aiheesta kuin aiheesta. Aloitat vaan vaikka, että "Ihan toiseen aiheeseen liittyen..."

tee puistosta sellainen paikka jossa itse viihdyt. Ei me yhden lapsen äitit olla mitään pöljäkkeitä ja ihan voit vaikka suoraan sanoa että et jaksa puhua lapsista enää. hieman pisti silmään tämä "kun en mitään mistään tiennyt" ... :-D

Onneksi sinussa asuu nyt The Viisaus

Vierailija
18/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitten on mennä puistoon? Tai jospa jossain toisessa puistossa olisi valistuneempaa väkeä? :)

Itse käyn puistossa etupäässä siksi että se on lapsille mielekästä, ja jutteluseura itselle on sitten vaan plussaa. Aika samapa se on mistä puhutaan.

Vierailija
19/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei puistossa ollut juuri koskaan ketään :(

Paljon mieluummin olisin nitkunut siellä vähän tyhmienkin kanssa.

Vierailija
20/61 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitten on mennä puistoon? Tai jospa jossain toisessa puistossa olisi valistuneempaa väkeä? :)

Itse käyn puistossa etupäässä siksi että se on lapsille mielekästä, ja jutteluseura itselle on sitten vaan plussaa. Aika samapa se on mistä puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan