Sain puhelinsoiton
Nyt pitäisi olla valmis menemään kahvitusvuoroon ry:lle ensi viikonloppuna, kun muut on sairaana tai lapset sairaana. Täytyy sanmoa että turhauttaa. Tämä uskovaisena olo on kyllä kallis asia mutta pakkoko on kaikki vapaa aika uhrata ry.n hommiin... :-( Pystyttekö te muut vl:t kieltäytymään?
Kommentit (8)
Mielestäni elävään uskoon ei pitäisi kuulu näiden tämmöisten instituutioiden pyörittäminen. Toivoisin, että meillä ei olisi ollenkaan näitä ylihienoja rauhanyhdistyksiä, että kaikki toimitalon ylläpitämiseen liittyvät toiminnot olisivat aivan vapaaehtoisia... Nyt liikaa sekotetaan uskominen ja toimitalon ylläpitämishommat keskenään.
Tässä yksi ISO hieno syy olla mormoni!
Ja se toinen syy on että teillä mies saa pitää useita vaimoja.
Mahatauti yllätti sinut?
Ihanaa kun ei ole (enää) pakko meikäläisellä.
Mahatauti yllätti sinut? Ihanaa kun ei ole (enää) pakko meikäläisellä.
Ei, mä oon kyllä terve mutta olin kyllä ajatellut pitää vapaan viikonlopun ilman aikatauluja, perheen kanssa!! On ainut vapaa pitkään aikaan kun tahtoo olal joka vk-loppu jotain "pakollista", lasten synttäreitä, kavereita jne.
Sanoin että tarkistan meidän ohjelmaa ja ilmoitan huomisaamuna... Olen kyllä jo päättänyt että nyt en mene :-(
Mielestäni elävään uskoon ei pitäisi kuulu näiden tämmöisten instituutioiden pyörittäminen. Toivoisin, että meillä ei olisi ollenkaan näitä ylihienoja rauhanyhdistyksiä, että kaikki toimitalon ylläpitämiseen liittyvät toiminnot olisivat aivan vapaaehtoisia... Nyt liikaa sekotetaan uskominen ja toimitalon ylläpitämishommat keskenään.
http://freepathways.wordpress.com/2011/09/09/toimitalon-pyoritysta-vai-…
Mutta eipä näitä kyseenalaisteta koskaan.
Tässä yksi ISO hieno syy olla mormoni!
Nyt pitäisi olla valmis menemään kahvitusvuoroon ry:lle ensi viikonloppuna, kun muut on sairaana tai lapset sairaana. Täytyy sanmoa että turhauttaa. Tämä uskovaisena olo on kyllä kallis asia mutta pakkoko on kaikki vapaa aika uhrata ry.n hommiin... :-( Pystyttekö te muut vl:t kieltäytymään?
Ihmisiä jotka eivät psyty sanomaan ei silloin kun joku asia ei itselel sovi. Tulee kaikenlaista sotkua kun ei puhuta suoraan asioista.
Miksei seuroja voi pitää aina kirkoissakin ja muissa seurkauntien tilossa. Kirkossa vaan harvoin on lastenhoitohuonetta, eikä imetyspaikkaakaan helposti löydy.