Minkälainen ihminen katsoo Maajusillle morsian-ohjelmaa? (ov)
Kommentit (6)
että suurin osa katsojista ainakin tuntee myötähäpeää...
En tiedä miksi, myötähäpeää tunnen juu välillä. Mutta välillä on tosi herttainen sarja. Minusta olisi aivan ihanaa, jos ne ihmiset rakastuisivat ja saisivat toisistaan kumppanin.
Mun veljeni 26v metallimies katsoo sitä :D Heidän työpaikallaan kaikki nuoret miehet katsoo sitä, se on kai puolittain vitsi. Tai sitten täysin - en tiedä.
Mutta epäilemättä monenlaiset ihmiset siis sitä katsovat.
En tiedä miksi, myötähäpeää tunnen juu välillä. Mutta välillä on tosi herttainen sarja. Minusta olisi aivan ihanaa, jos ne ihmiset rakastuisivat ja saisivat toisistaan kumppanin.
Mun veljeni 26v metallimies katsoo sitä :D Heidän työpaikallaan kaikki nuoret miehet katsoo sitä, se on kai puolittain vitsi. Tai sitten täysin - en tiedä.
Mutta epäilemättä monenlaiset ihmiset siis sitä katsovat.
Asuuko veljesi pikkupaikkakunnalla vai kaupungissa?
Kaikkia jaksoja tosin en ole nähnyt.
N39, KTM, kaksi pientä lasta.
Motiivina että haluaisin uskoa hyvää ihmisistä. Tässä ei voi voittaa rahaa tai uramahdollisuuksia, ainoa voitettava on jos joku saa tästä aidon ihmissuhteen.
Minä 26v nainen. On se nyt niin paljon aidomman tuntuinen kun unelmien poikamiehet ym. tositv -ohjelmat.
jos 200 000 katsoo, niin varmaan siihen joukkoon mahtuu vaikka minkälaisia ihmisiä
By the way, älä käytä otsikossa lyhennettä ov, jos avauksesi sisältää pelkän otsikon. Ov = on viestisisältöä.