Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen katsoo Maajusillle morsian-ohjelmaa? (ov)

Vierailija
29.10.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 200 000 katsoo, niin varmaan siihen joukkoon mahtuu vaikka minkälaisia ihmisiä

By the way, älä käytä otsikossa lyhennettä ov, jos avauksesi sisältää pelkän otsikon. Ov = on viestisisältöä.

Vierailija
2/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suurin osa katsojista ainakin tuntee myötähäpeää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, myötähäpeää tunnen juu välillä. Mutta välillä on tosi herttainen sarja. Minusta olisi aivan ihanaa, jos ne ihmiset rakastuisivat ja saisivat toisistaan kumppanin.

Mun veljeni 26v metallimies katsoo sitä :D Heidän työpaikallaan kaikki nuoret miehet katsoo sitä, se on kai puolittain vitsi. Tai sitten täysin - en tiedä.

Mutta epäilemättä monenlaiset ihmiset siis sitä katsovat.

Vierailija
4/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, myötähäpeää tunnen juu välillä. Mutta välillä on tosi herttainen sarja. Minusta olisi aivan ihanaa, jos ne ihmiset rakastuisivat ja saisivat toisistaan kumppanin.

Mun veljeni 26v metallimies katsoo sitä :D Heidän työpaikallaan kaikki nuoret miehet katsoo sitä, se on kai puolittain vitsi. Tai sitten täysin - en tiedä.

Mutta epäilemättä monenlaiset ihmiset siis sitä katsovat.

Asuuko veljesi pikkupaikkakunnalla vai kaupungissa?

Vierailija
5/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia jaksoja tosin en ole nähnyt.

N39, KTM, kaksi pientä lasta.

Motiivina että haluaisin uskoa hyvää ihmisistä. Tässä ei voi voittaa rahaa tai uramahdollisuuksia, ainoa voitettava on jos joku saa tästä aidon ihmissuhteen.

Vierailija
6/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 26v nainen. On se nyt niin paljon aidomman tuntuinen kun unelmien poikamiehet ym. tositv -ohjelmat.