Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten heivata vanha tuttava?

Vierailija
29.10.2012 |

Törmäsin entiseen työkaveriin ostoksilla käydessäni. 15 vuotta sitten kävimme bailaamassa ym hänen kanssaan, mutta muutin toiselle paikkakunnalle ja tuolloin yhteydenpito jäi. Muutin sittemmin takaisin, ja olen törmännyt häneen aiemminkin pari vuotta sitten, jolloin hän kovasti toivoi että voisimme tavata. Yritin hienovaraisesti tehdä jo tuolloin selväksi, että on lapsenhoitokiirettä ym eli kiitos ei ...

Sama virsi taas, että nähtäiskös ja voitaisiin juoruta vanhoista työkavereista ym..

En halua tavata tuota ihmistä kertaakaan, en vain jaksa kuunnella sitä muiden ihmisten panettelua, hänen sepostuksiaan on-off -avioliitostaan jne.

Sähköpostiakin napsahti. Nyt mietityttää, että mitä vastata, kun pelkään etten pääse hänestä eroon ... Miten voisi vastata hienotunteisesti, mutta riittävän selkeästi, että olit kivaa bailuseuraa 15 vuotta sitten, mutta en halua tavata?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on nyt niin kiireistä, että jätetään tapaamiset jonnekin tulevaisuuteen. Hyvää talven jatkoa sinulle!

Vierailija
2/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin "ystävälle" että viikolla en ehdi tavata ja viikonloput olemme pyhittäneet perheelle. Enkä mitään muuta.

Se oli siinä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vain "unohtaa" vastata. Ja jos viestejä alkaa tulla enemmän, voit sanoa, että perhe, lasten harrastukset, työ ja sairaan anopin auttelu vie tällä hetkellä kaiken ajan ja sinulla on valitettavasti niin vähän omaa aikaa, että tapaamista ei voi nyt ajatella.

Vierailija
4/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "mukava" kuulla, että muillakin on ollut samoja ongelmia..

Vierailija
5/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ihmettelen, että mistä tiedät ihmisen olevan samanlainen nyt??

15 vuotta on todella pitkä aika ja siinä ajassa ihminen voi muuttua ihan erilaiseksi. Itse olin nuorena juuri tuollainen kateellinen ja katkera valittaja, johtui vain siitä, kun silloin elämä meni suoraan sanottuna päin peetä joka tavalla.

Nykyisin olen aivan eri ihminen enkä tosiaan enää hauku muita ihmisiä tai mitään muutakaan mitä silloin teininä tein.

Eikö sinun kannattaisi edes tavata joskus tämä henkilö, ja jos sitten huomaat hänen edelleen olevan rasittavaa seuraa niin sitten katkaisisit välit jotenkin. Mutta aika typerää katkoa heti välit, jos oikeasti on ihmisen kanssa ollut viimeksi 15v sitten tekemisissä...

Vierailija
6/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ihmettelen, että mistä tiedät ihmisen olevan samanlainen nyt??

Sen viiden minuutin perusteella, mitä hänen kanssaan juttelin. Siinä ajassa oli haukuttu pari työkaveria niin ikävällä tavalla, että en todellakaan halua tavata tuota pahansuopaa ihmistä. Itse olen sitä mieltä, että jos harvoin tavataan (siis kerran 10-15 vuodessa), niin normiaikuinen voisi keskustella asiallisesti...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän