Miksi joku on niin dille, että jättää äänestämättä vaaleissa?
Mielestäni äänestämisestä pitäisi tulla pakollista jokaiselle yli 15-vuotiaalle suomen kansalaiselle ja kaikki ne ketkä jättäisivät äänestämättä tai äänestäisivät vain jotain Aku Ankkaa joutaisivat joutua vankilaan!
Kommentit (43)
mutta en usko, että siitä oikeasti on mulle mitään hyötyä. En usko, että ehdokkaani pääsee juuri mitenkään vaikuttamaan etenkään niissä asioissa, joiden takia häntä äänestin. Mutta kävinpähän äänestämässä ihan vaan tavan vuoksi mutta ei kuitenkaan mikään muutu paremmaksi mulle sen takia.
No joo, mitä luulet että niitten junnu-urheilijoiden vanhempien takaraivossa on motiivina junnun kuskaamiseen jääkiekkomatseihin ;)? Olisko linna Floridassa ja viisi ökyautoa pihassa mitään?
Enkä muuten puhunut kuskaamisesta, vaan joukkueenjohtajista, huoltajista, ja muista, jotka osallistuvat toiminnan organisointiin ja päätöksentekoon. Olen tavannut kymmeniä tällaisia vanhempia, ja yhdellä kyllä kiilui taalankuvat silmissä, mutta hänkin teki hyvää työtä joukkueen hyväksi.
En liioin tarkoita sitä, että näistä vanhemmista nyt muodostetaan uudet kunnanvaltuustot, vaan sitä, että ihmisiltä löytyy halua tehdä töitä yhteiseksi hyväksi, vaikka sillä ei rikastukaan. Fiksuilta ihmisiltä.
takaraivossa on motiivina junnun kuskaamiseen jääkiekkomatseihin ;)? Olisko linna Floridassa ja viisi ökyautoa pihassa mitään?