Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku on niin dille, että jättää äänestämättä vaaleissa?

Vierailija
28.10.2012 |

Mielestäni äänestämisestä pitäisi tulla pakollista jokaiselle yli 15-vuotiaalle suomen kansalaiselle ja kaikki ne ketkä jättäisivät äänestämättä tai äänestäisivät vain jotain Aku Ankkaa joutaisivat joutua vankilaan!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä ole niin yksinkertaisia juttuja Jos politikkona ansaitsee saman verran kuin tavis ja sen lisäksi tulee lasteittain kuraa niskaan ja kaikki aika menee, niin miksi ihmeessä kukaan lähtisi mukaan politiikaan? Silloinhan sinne käytännössä valikoituisi muutama idealisti ja hirveä lauma julkisuudenkipeitä narsisteja. Kyllä politiikan on jollain lailla palkittava että sinne saadaan niitä fiksuja ihmisiä mukaan. Kaikki asiat elämässä on lopulta kompromisseja.

etteikö fiksu ihminen, joka on kiinnostunut yhteisten asioiden hoidosta, lähtisi tekemään sitä työtä, jos elintaso pysyy samana, kuin normityössä. Mietipä vaikka kaikkia niitä junnu-urheilulajien vapaaehtoisia isejä ja äitejä, joille on tärkeätä, että homma toimii hyvin, eivätkä he laske työtuntejaan, ja he eivät saa siitä usein mitään korvausta.

Samaa mieltä olen siinä, että kaikki asiat ovat lopulta kompromisseja, tietenkin.

takaraivossa on motiivina junnun kuskaamiseen jääkiekkomatseihin ;)? Olisko linna Floridassa ja viisi ökyautoa pihassa mitään?

Vierailija
42/43 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko, että siitä oikeasti on mulle mitään hyötyä. En usko, että ehdokkaani pääsee juuri mitenkään vaikuttamaan etenkään niissä asioissa, joiden takia häntä äänestin. Mutta kävinpähän äänestämässä ihan vaan tavan vuoksi mutta ei kuitenkaan mikään muutu paremmaksi mulle sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mitä luulet että niitten junnu-urheilijoiden vanhempien takaraivossa on motiivina junnun kuskaamiseen jääkiekkomatseihin ;)? Olisko linna Floridassa ja viisi ökyautoa pihassa mitään?

Enkä muuten puhunut kuskaamisesta, vaan joukkueenjohtajista, huoltajista, ja muista, jotka osallistuvat toiminnan organisointiin ja päätöksentekoon. Olen tavannut kymmeniä tällaisia vanhempia, ja yhdellä kyllä kiilui taalankuvat silmissä, mutta hänkin teki hyvää työtä joukkueen hyväksi.

En liioin tarkoita sitä, että näistä vanhemmista nyt muodostetaan uudet kunnanvaltuustot, vaan sitä, että ihmisiltä löytyy halua tehdä töitä yhteiseksi hyväksi, vaikka sillä ei rikastukaan. Fiksuilta ihmisiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan