muovitettu frotee
moi;
mää oon oikeesti vähän tyhmä selkeestikkin, mutta miten päin se muovitettu frotee laitetaan sänkyyn?
laitetaanko se petarin alle vai petarin ja lakanan väliin?
t. lapsen petarin jo pinnasänkykokoon saanut vahinkoja pestessä
Kommentit (7)
pelkään vaan että se hiostaa, mutta kyllä tuo huolestuttavan pieneks käy tuo petari...
Ikeakin myy ja moni kestovaippakauppa esim. https://www.meandmama.fi/ katso kätevää ja tarpeellista ja siellä Disana sängynsuoja. Hengittävä materiaali.
Yhden yön olen itse (maidontulon takia) nukkunut muovifrotee lakanan alla. Tai en kyllä kauheasti nukkunut, hikosin lähinnä.
Villa pitää myös hyvin, huopa tai 100 % huopuvasta villasta tehty peitto (merinovillaa, hahtuvavillaa, Novitan Huopasta...). Ja hengittää takuulla - lämmin talvella ja viileä kesällä.
Loppui siis vasta hormonihoidon avulla 6-vuotiaana. Itse käytin muovitettua froteeta petarin alla, jolloin ei siis hiostanut juuri lainkaan. Petarinhan sitten joutuu vahingon sattuessa myös pesemään, mutta säilyy ainakin varsinainen patja...
patjansuojia, jotka eivät päästä nestettä läpi, eivätkä hiosta. Meillä on sellainen vauvan pinnasängyssä ja parivuoteessammekin. Ei enää haittaa vaikka lapsi oksentaa tai pissii meidän sänkyyn. Suosittelen!
Vierailija:
patjansuojia, jotka eivät päästä nestettä läpi, eivätkä hiosta. Meillä on sellainen vauvan pinnasängyssä ja parivuoteessammekin. Ei enää haittaa vaikka lapsi oksentaa tai pissii meidän sänkyyn. Suosittelen!
Vierailija: