Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kunnallisvaaliehdokkaasi on mennyt läpi, oletko seurannut hänen toimiaan vaalien välillä?

Vierailija
27.10.2012 |

Itse olen mm. katsonut valtuuston istuntoja netistä, lukenut äänestämieni henkilöiden blogeja (jos sellaisia on) ja etenkin kommenttiosioiden keskustelua, ja välillä katsonut, miten edustajani on äänestänyt minulle tärkeissä asioissa.

Voin kertoa, että nyt tiedän paljon varmemmin, ketä voi äänestää jatkossakin ja ketä ei enää ikinä uudelleen! Ehdokkaissa on todella suuria eroja.

Itse asiassa nykyinen vaalikoneintoilu harmittaa, koska ne koneethan eivät kerro mitään siitä, miten ehdokas käytännössä toimii. Koneeseen voi jokainen syöttää juuri sellaista liirumlaarumia, jonka arvelee houkuttelevan eniten äänestäjiä. Vain harva pitäytyy noissa rehellisenä ja vastaa totuudenmukaisesti myös silloin, kun oma näkemys on yleisen mielipiteen vastainen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kylläkin sosiaalista käytöstä katson sen verran että poliitikko joka puhuu muille todella alentavasti, tiuskii ja on oikeasti ihan sietämätön, ei saa ääntäni siinä vaiheessa kun ennen vaaleja tulee jäähallin pihalla vastaan ja huudahtaa oikein iloisesti nimeni ja työntää vaalimainoksensa käteeni. Huikkaa suu korvissa että muistathan äänestää!

Vierailija
2/2 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on istumassa yllättävän paljon täydellisiä tuppisuita jotka ei ole sanonut sanaakaan missään kokouksessa, jos edes ovat paikalle vaivautuneet.

En tiedä mitä järkeä edes olla mukana jos ei oikeasti itse homma kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi