Minua inhottaa naiset joilla on ollut sukupuolitauti
Itse en kumppanikseni sellaista haluaisi. Yhden jätin siitä syystä, että hän kertoi sairastaneensa klamydian.
Mies 33
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2012 klo 14:15"]
taisi osua ja upota! Ja muuten, aika moni mies ajattelee samalla tavalla, eivät vaan sano sitä ääneen. Sukupuolitaudin sairastanut nainen on vaan ällöttävä, sori.
ap.
[/quote]
Voi olla, mutta oletko miettinyt, keneltä ne sen ällöttävän taudin ovat saaneet? Miehiltä. Kyllä minua sitten oksettaa miehet joilla on ollut sukupuolitauti...
[quote author="Vierailija" time="27.10.2012 klo 13:45"]
kannattaa katsoa tarkkaan ketä panee.
[/quote]
Onko sulla mikroskooppi mukana kun alat panemaan ja tietysti lääkärin koulutus ja tarvittavat testausvälineet ?
Voi lasta, paljon on vielä opittavaa
[quote author="Vierailija" time="27.10.2012 klo 13:33"]
Vai käytätkö kumia vakisuhteessakin?
Ei niissä testeissä näy, jos sulla on OLLUT tauti. Sehän se ap:ta ällöttää, jos naisella on ollut tauti :D
Ensin käydään tietysti testeissä. Vai yritätkö sanoa, että naiset pettää suhteessa kuitenkin?
No luuletko että sun tuleva kultasi kertoo sulle siitä. Itse en ainakaan ole kertonut
Mun kaveri, jolla on ollut vain 1 seksikumppani, sai klamydia petturipoikaystävältään (nyt ex). Antibioottikuuri ja tauti on hoidettu pois.
Itse olen harrastanut seksiä n. 30 miehen kanssa, en ole käyttänyt kaikissa yhdenyönjutuissakaan kondomia. Mulla on vaan käynyt hyvä määrä, kun en ole mitään tautia ikinä saanut. Kumppanien määrää en kyllä rehellisesti kerro kellekään miehelle, enkä holtittomuuttani ehkäisyasioissa.
Kumman valitsisit jos me 2 olisimme maailman ainoat naiset? :P
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 13:59"]
No luuletko että sun tuleva kultasi kertoo sulle siitä. Itse en ainakaan ole kertonut
[/quote]
Näinpä.
En ole yhdellekään kumppanilleni kertonut, että minulla on ollut klamydia (jonka muuten sain pettävältä exältä...). Ei moinen asia kellekään kuulu kun on kerran hoidettu pois päiväjärjestyksestä.
Joten ap ei voi olla koskaan varma, onko naisella ollut sukupuolitauti...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 14:00"]. Mulla on vaan käynyt hyvä määrä, kun en ole mitään tautia ikinä saanut. Kumppanien määrää en kyllä rehellisesti kerro kellekään miehelle, enkä holtittomuuttani ehkäisyasioissa.
[/quote]
Et voi varmasti tietää oletko saanut esim. herpeksen tai kondylooman.
taisi osua ja upota! Ja muuten, aika moni mies ajattelee samalla tavalla, eivät vaan sano sitä ääneen. Sukupuolitaudin sairastanut nainen on vaan ällöttävä, sori.
ap.
[/quote]
Jotkut asiat voi pitää ihan omana tietonaan. Toisaalta varmaan helpotti sanoa tuo asia näin vauva -sivuston keskustelupalstalla. En nyt kyllä tiedä... Ehkä sun vaan piti saada kertoa se meille kaikille. Ihmiset on aika tautista sakkia, monella tapaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 14:00"]. Mulla on vaan käynyt hyvä määrä, kun en ole mitään tautia ikinä saanut. Kumppanien määrää en kyllä rehellisesti kerro kellekään miehelle, enkä holtittomuuttani ehkäisyasioissa.
[/quote]
Et voi varmasti tietää oletko saanut esim. herpeksen tai kondylooman.
[/quote]
En ole tuo vastaaja mutta oletko koskaan kuullut sukupuolitautitesteistä?
Tiedätkö ap, että minä en voi sietää tyhmiä miehiä?
t. klamydian joskus nuorena sairastanut, jolla on viisas mies
Ja milläs sen takaat että tautiasiaa partnerilta etukäteen tiedustellessasi sinulle ei valehdella vastaukseksi?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 15:03"]
Ja milläs sen takaat että tautiasiaa partnerilta etukäteen tiedustellessasi sinulle ei valehdella vastaukseksi?
[/quote]
no sieltä testeistä? Vaikee tajuta?
17-vuotiaana harrastin seksiä ilman kondomia mukavan, nörtin oloisen yliopisto-opiskelijan kanssa, johon olin kovasti ihastunut. Viikkoa myöhemmin hän tekstasi minulle, että hänellä on klamydia, ja kehotti käymään terveyskeskuksessa. Varasin ajan puhelimitse, sain kerta-annoksen antibiootteja, ja tilanne oli ohi. Kyseessä oli ensimmäinen lyhyempiaikainen seksisuhteeni, sitä aikaisemmin minulla oli ollut vain yksi poikaystävä.
Mikä tässä sinua inhottaa? Minua inhotti vain se, että luulin tämän nörtinoloisen (mutta pelimieheksi paljastuneen) miehen pitäneen minusta oikeasti. Ihmistuntemukseni parisuhteissa ei kokemattomuuteni vuoksi ollut vielä kovin kehittynyt. En tartuttanut tautia eteenpäin. Sairastin sitä peräti viikon, jonka jälkeen sitä ei enää ollut. Siitä ei seurannut muuta, kuin pieni kolaus itsetuntooni ja muutaman viikon pettymys tyypin oikean luonteen paljastuessa.
voin myöntää ihan saman; tautiset miehet etoo. Tieto siitä, että mies olis sairastanut jotain, tekisi kiihottumisen mahdottomaksi. Pitäisi olla muuten melkoinen kultakimpale, että voisin tautista miestä sietää. Mun mielessä sukupuolitaudit yhdistyy siihen, että henkilöllä on ollut paljon vaihtuvia kumppaneita ja välinpitämätön asenne itseään ja terveyttään kohtaan. Monia poikkeuksia tässä ketjussa onkin jo esitetty ja ensimmäiseltä kumppanilta vakisuhteessa voi taudin saada, mutta tilastollisesti taudin saa tietynlaisella sukupuolikäyttäytymisellä...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 15:03"]
[/quote]
no sieltä testeistä? Vaikee tajuta?
[/quote]
EEi sairastettu klamydia näy enää missään testeissä sen antibioottikuurin jälkeen.
Ymmärtääkseni esim. kondyloomaan ja joihinkin muihin sukupuolitauteihin taas ei ole mitään testejä, vaan ne todetaan oireiden mukaan.
Eli puhdas testitulos ei tarkoita, etteikö henkilö olisi joskus aiemmin sairastanut sukupuolitautien.
ap.
[/quote]
Komppaan kyllä, koska naisena voin sanoa, että ei se sukupuolin taudin saanut mieskään mitään haluttavinta riistaa ole. :D
Vaikka toisaalta, jokainen voi mokata joskus ja jos tauti on hoidettu pois päiväjärjestyksestä ja virheistä opittu, niin mikäs siinä.
Mutta entäs sitten sellainen tilanne, että toisella on joskus ollut joku tauti, mutta se on jo hoidettu ehkä vuosikausia aikaisemmin ja hän ei siitä kumppanilleen missään yhteydessä mainitse. Joutuuko kuitenkin vainoharhailemaan koko elämänsä, että mitäs jos tuolla onkin ollut tauti, vaikka muuta väittääkin.
Äidilläsikin on hyvin voinut olla joskus vaikka klamydia. Sinullakin voi olla piilevänä vaikka kondylooma. Sinähän voit kantaa herpes virusta ja suuseksissä tartuttaa kumppanille alapäähän herpeksen.
Sinun tulevalla ihanalla vaimolla voi häiden jälkeen paljastua kondylooma joka on ollut piilevänä ties kuinka kauan.
Tuo on tollaista yök tyttöbakteereja! meininkiä nyt.
Selvä.