Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua inhottaa naiset joilla on ollut sukupuolitauti

Vierailija
27.10.2012 |

Itse en kumppanikseni sellaista haluaisi. Yhden jätin siitä syystä, että hän kertoi sairastaneensa klamydian.

Mies 33

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harrastanut seksiä n. 30 miehen kanssa, en ole käyttänyt kaikissa yhdenyönjutuissakaan kondomia. Mulla on vaan käynyt hyvä määrä, kun en ole mitään tautia ikinä saanut. Kumppanien määrää en kyllä rehellisesti kerro kellekään miehelle, enkä holtittomuuttani ehkäisyasioissa. 

Kumman valitsisit jos me 2 olisimme maailman ainoat naiset? :P

[/quote]

Sitten kun pääset johonkin vakkarisuhteeseen, miltä sinusta tuntuu  olla av-palstan termistöä käyttäen "leftovers, jämä, loppuunpoljettu" jne ? Tietenkään et kerro totuutta itsestäsi, mutta miltä se tuntuu olla muiden jätettä ?

Vierailija
42/44 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2012 klo 13:45"]

kannattaa katsoa tarkkaan ketä panee.

[/quote]

Nykyään kannattaa jättää ainakin HPV visvasyyläpillut nuolemati ellei halua ihan hirmuisesti nostaa kurkkusyöpäriskiä turhan takia. Suomessa on kylläkin tilanne, että varmaan puolella naisista on ollut joku sukupuolitauti, joten saa olla tarkkana, ettei osu tautipesä kohdalle. Varmaan aika harva mies ryhtyy pillua nuolemaan kun kertoo, että tautia on riittänyt ja nyt jos pillua haluat nuolla niin omalla vastuulla ja syöpäriski kasvaa. Toki kaikki av-naiset ainakin aina tuon kertoo, koska eihän kukaan halua toisella syöpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2012 klo 13:11"]

Mietippä tilannetta, jossa nainen on saanut sukupuolitaudin pettävältä mieheltään. Onko siinäkin tapauksessa nainen ällöttävä kun on sairastanut sukupuolitaudin?

[/quote]

On.

Vierailija
44/44 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 14:00"]

Mun kaveri, jolla on ollut vain 1 seksikumppani, sai klamydia petturipoikaystävältään (nyt ex). Antibioottikuuri ja tauti on hoidettu pois. 

Itse olen harrastanut seksiä n. 30 miehen kanssa, en ole käyttänyt kaikissa yhdenyönjutuissakaan kondomia. Mulla on vaan käynyt hyvä määrä, kun en ole mitään tautia ikinä saanut. Kumppanien määrää en kyllä rehellisesti kerro kellekään miehelle, enkä holtittomuuttani ehkäisyasioissa. 

Kumman valitsisit jos me 2 olisimme maailman ainoat naiset? :P

[/quote]

Eikö edes visvaa/HPV?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi