Minua inhottaa naiset joilla on ollut sukupuolitauti
Itse en kumppanikseni sellaista haluaisi. Yhden jätin siitä syystä, että hän kertoi sairastaneensa klamydian.
Mies 33
Kommentit (44)
Mietippä tilannetta, jossa nainen on saanut sukupuolitaudin pettävältä mieheltään. Onko siinäkin tapauksessa nainen ällöttävä kun on sairastanut sukupuolitaudin?
Kyllä on.
Miksi kukaan sulle kertoisi että hei, sain muuten raiskauksen yhteydessä kupan?
Mutta heippa vaan sinne fundamentalistipoteroon.
Toivottavasti yksikään nainen ei ole niin epätoivoinen että suhun haksahtaisi!
Mutta heippa vaan sinne fundamentalistipoteroon.
Toivottavasti yksikään nainen ei ole niin epätoivoinen että suhun haksahtaisi!
Sinulla taitaa olla montakin tautia.
Mä arvostan aina näitä ihmisiä, jotka yhden ominaisuuden (nykyisen tai menneen) perusteella luokittelevat ihmiset laatikkoon "En halua olla missään tekemisissä" :)
Varoitan vielä ettei yksikään näy päällepäin. Eli kannattaa ihan varmuuden vuoksi pitää etäisyyttä... kaikkiin naisiin.
Onneksi hänen ajatusmaailmansa sekä ikänsä on sellainen, että emme voisi vahingossakaan joutua minkäänlaisiin tekemisiin toistemme kanssa. Iälle ei tietenkään voi mitään, mutta ajatusmaailma on ihan kuin toiselta planeetalta tai joltain aivan toiselta vuosisadalta, mikä kalkkis :D :D
mutta joo, ihan sama mistä syystä on taudin saanut. Onneksi terveitä naisia kuitenkin on suurin osa.
Enhän minäkään olisi tiennyt, että jättämäni nainen on sairastanut klamydian, jos hän ei olisi kertonut. En sentään testejä vaadi, mutta kyllä kysyn noista asioista ennen lähempää kontaktia.
ap
Varoitan vielä ettei yksikään näy päällepäin. Eli kannattaa ihan varmuuden vuoksi pitää etäisyyttä... kaikkiin naisiin.
Hyi vittu.
Vai käytätkö kumia vakisuhteessakin?
Mutta on ne provotkin ihan eri planeetalta.
Onneksi hänen ajatusmaailmansa sekä ikänsä on sellainen, että emme voisi vahingossakaan joutua minkäänlaisiin tekemisiin toistemme kanssa. Iälle ei tietenkään voi mitään, mutta ajatusmaailma on ihan kuin toiselta planeetalta tai joltain aivan toiselta vuosisadalta, mikä kalkkis :D :D
Hyi vittu.
Käperry jo sinne luolaasi ja oo hiljaa.
ap, käytätkö sitten aina itse kumia, ettet vaan sinä pikkusieluinen reppana saa ihan itse sitä tautia?
Vai täytätät naisella lomakkeen, jossa kysytään kaikki mahdolliset asiat...?
Ap, luuletko jotenkin olevasi muita ihmisiä parempi?
Vai käytätkö kumia vakisuhteessakin?
Ensin käydään tietysti testeissä. Vai yritätkö sanoa, että naiset pettää suhteessa kuitenkin?
Käperry jo sinne luolaasi ja oo hiljaa.
Jos tuot lääkäriltä todistuksen tautien puutteestasi, niin voin harkita sinuakin.
Tosin eipäilen että niitä kyllä löytyy...
kannattaa katsoa tarkkaan ketä panee.
Mutta ap menee hautaan munat jalkovälissä.
Ällöä! Voiko kuvitella pahempaa kohtaloa kuin syntyä ja elää ääliöänä?
taisi osua ja upota! Ja muuten, aika moni mies ajattelee samalla tavalla, eivät vaan sano sitä ääneen. Sukupuolitaudin sairastanut nainen on vaan ällöttävä, sori.
ap.
Mietippä tilannetta, jossa nainen on saanut sukupuolitaudin pettävältä mieheltään. Onko siinäkin tapauksessa nainen ällöttävä kun on sairastanut sukupuolitaudin?