Hävettääkö sua joidenkin fb-kaveriesi päivitykset?
Mua hävettää, jostain syystä ainakin sellaset hyväntuuliset päivitykset, jotka ei ole oikeesti yhtään hauskoja, siis humoristisia. Ne tuntuu jotenkin noloilta.. en tiiä ymmärtääkö kukaan. En kehtaa kertoa tätä heille ja miksi pitäiskään.
Kommentit (30)
Mua hävettää, jostain syystä ainakin sellaset hyväntuuliset päivitykset, jotka ei ole oikeesti yhtään hauskoja, siis humoristisia. Ne tuntuu jotenkin noloilta.. en tiiä ymmärtääkö kukaan. En kehtaa kertoa tätä heille ja miksi pitäiskään.
Sinä olet kohderyhmääni. Minulla on välillä suunnatonta omaakivaa heittelemällä HUONOJA puujalkavitsejä ja nautiskelemalla niiden aiheuttamasta vaivautuneesta hiljaisuudesta.
Joo, olen outo. ;)
vaan ihan arkisia tapauksia. Se "ihanaa", "kivaa" jne on vaan vähän noloa. En viitti tykkäillä ja kommentoida näitä.
Tyyliin : Ihana hanimussukkaiseni teki ihanaa avokadopastaa ( ohessa vielä kuva). Sunomista, kynttilöitä, poreammeilua ja taulutelkkailua. Uuh miten ältsin ihkuu. Todellisuudessa nää tälläiset tyypit ovat yleensä pääsäntöisesti parisuhteeseensa tyytymättömiä ja mustasukkaisuusdraamojen kingejä.
No ei ärsytä, mutta en itse kirjoittaisi
- kerskailupostauksia, kun uutta materiaa on ostettu (ketä kiinnostaa meidän talon sisustus)
- raksapostauksia, ei kertakaikkiaan kiinnosta (vaikka ollaan itse rakennutettu pari vuotta sitten)
- agility ym. hurttapostauksia (tai ainakin loisin niille oman ryhmän)
- noita jo mainittuja kultapuppelijuttuja
Sellaiset päivitykset joissa kirjoittaja paljastaa olevansa "väärässä" tai vähän hömelö. Eräs tuttu esimerkiksi möykkäsi siitä kun heidän naapuri oli valittanut tämän koirista (mielestäni ihan aiheesta...), V:t ja P:t vain lenteli siinä päivityksessä!
Ja kaikki rasistiset tai siihen vihjaavat päivitykset/julkaisut aiheuttavat myötähäpeää ja mielestäni ne vain osoittavat levittäjänsä "vähä-älyisyyttä".
Tyyliin : Ihana hanimussukkaiseni teki ihanaa avokadopastaa ( ohessa vielä kuva). Sunomista, kynttilöitä, poreammeilua ja taulutelkkailua. Uuh miten ältsin ihkuu. Todellisuudessa nää tälläiset tyypit ovat yleensä pääsäntöisesti parisuhteeseensa tyytymättömiä ja mustasukkaisuusdraamojen kingejä.
mikä funktio tuollaisilla päivityksillä on? Ensinnäkin, ketä kiinnostaa ja toiseksi, eikö tuollaiset asiat ole kahdenkeskisiä? NYT mä ymmärrän vanhan sanonnan "kel onni on, se onnen kätkeköön".
että ajattelee, että hyväntuulisena kirjotetut jutut olis jotenkin mukavia. Mieluummin vaikka vähän pahantuulisina.. olis vähän jotain särmää ja huumoria.
Ja ne yksityiskohtaiset raksapäivitykset tänään tehtiin se ja se pohja tai katos ja näin ja näin, ihanaa. Aargh!
ap
ja niitä vielä tulee lähes joka päivä. Karvaturri näin ja noin ja viltin alla, päällä, oihvoih, eikö ookin söpö ihana lutukkumutukka pusipusi sulkku-ulkku.
ainakin yhden kaverini jatkuvat päivitykset siitä, miten hänellä on maailman paras mies ja rakastan sua höppelipöö jne. Ovat olleet naimisissa 7v, eivät enää mitään teinejä. Mies tietenkin vastaa aina jotain ihanan imelää, kunten "niin minäkin sinua omenapiirakkaiseni" ym.
Mua raivostuttaa se, miksi eivät sano noita toisilleen päin naamaa, mitä me kaikki muut teemme tiedolla että "Sirpalla" on ihana mies..?