Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö sua joidenkin fb-kaveriesi päivitykset?

Vierailija
26.10.2012 |

Mua hävettää, jostain syystä ainakin sellaset hyväntuuliset päivitykset, jotka ei ole oikeesti yhtään hauskoja, siis humoristisia. Ne tuntuu jotenkin noloilta.. en tiiä ymmärtääkö kukaan. En kehtaa kertoa tätä heille ja miksi pitäiskään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin yhden kaverini jatkuvat päivitykset siitä, miten hänellä on maailman paras mies ja rakastan sua höppelipöö jne. Ovat olleet naimisissa 7v, eivät enää mitään teinejä. Mies tietenkin vastaa aina jotain ihanan imelää, kunten "niin minäkin sinua omenapiirakkaiseni" ym.

Mua raivostuttaa se, miksi eivät sano noita toisilleen päin naamaa, mitä me kaikki muut teemme tiedolla että "Sirpalla" on ihana mies..?

Vierailija
22/30 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää, jostain syystä ainakin sellaset hyväntuuliset päivitykset, jotka ei ole oikeesti yhtään hauskoja, siis humoristisia. Ne tuntuu jotenkin noloilta.. en tiiä ymmärtääkö kukaan. En kehtaa kertoa tätä heille ja miksi pitäiskään.

Sinä olet kohderyhmääni. Minulla on välillä suunnatonta omaakivaa heittelemällä HUONOJA puujalkavitsejä ja nautiskelemalla niiden aiheuttamasta vaivautuneesta hiljaisuudesta.

Joo, olen outo. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan arkisia tapauksia. Se "ihanaa", "kivaa" jne on vaan vähän noloa. En viitti tykkäillä ja kommentoida näitä.

Vierailija
24/30 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuntele vaikka vähän faktoja

Vierailija
25/30 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin : Ihana hanimussukkaiseni teki ihanaa avokadopastaa ( ohessa vielä kuva). Sunomista, kynttilöitä, poreammeilua ja taulutelkkailua. Uuh miten ältsin ihkuu. Todellisuudessa nää tälläiset tyypit ovat yleensä pääsäntöisesti parisuhteeseensa tyytymättömiä ja mustasukkaisuusdraamojen kingejä.

Vierailija
26/30 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ärsytä, mutta en itse kirjoittaisi

- kerskailupostauksia, kun uutta materiaa on ostettu (ketä kiinnostaa meidän talon sisustus)

- raksapostauksia, ei kertakaikkiaan kiinnosta (vaikka ollaan itse rakennutettu pari vuotta sitten)

- agility ym. hurttapostauksia (tai ainakin loisin niille oman ryhmän)

- noita jo mainittuja kultapuppelijuttuja

Vierailija
27/30 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset päivitykset joissa kirjoittaja paljastaa olevansa "väärässä" tai vähän hömelö. Eräs tuttu esimerkiksi möykkäsi siitä kun heidän naapuri oli valittanut tämän koirista (mielestäni ihan aiheesta...), V:t ja P:t vain lenteli siinä päivityksessä!

Ja kaikki rasistiset tai siihen vihjaavat päivitykset/julkaisut aiheuttavat myötähäpeää ja mielestäni ne vain osoittavat levittäjänsä "vähä-älyisyyttä".

Vierailija
28/30 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin : Ihana hanimussukkaiseni teki ihanaa avokadopastaa ( ohessa vielä kuva). Sunomista, kynttilöitä, poreammeilua ja taulutelkkailua. Uuh miten ältsin ihkuu. Todellisuudessa nää tälläiset tyypit ovat yleensä pääsäntöisesti parisuhteeseensa tyytymättömiä ja mustasukkaisuusdraamojen kingejä.

mikä funktio tuollaisilla päivityksillä on? Ensinnäkin, ketä kiinnostaa ja toiseksi, eikö tuollaiset asiat ole kahdenkeskisiä? NYT mä ymmärrän vanhan sanonnan "kel onni on, se onnen kätkeköön".

Vierailija
29/30 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajattelee, että hyväntuulisena kirjotetut jutut olis jotenkin mukavia. Mieluummin vaikka vähän pahantuulisina.. olis vähän jotain särmää ja huumoria.

Ja ne yksityiskohtaiset raksapäivitykset tänään tehtiin se ja se pohja tai katos ja näin ja näin, ihanaa. Aargh!

ap

Vierailija
30/30 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä vielä tulee lähes joka päivä. Karvaturri näin ja noin ja viltin alla, päällä, oihvoih, eikö ookin söpö ihana lutukkumutukka pusipusi sulkku-ulkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi