Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäinen esihenkilö

Vierailija
22.07.2023 |

Saimme keväällä uuden työkaverin yksikköömme, toimii porukkamme lähiesimiehenä. Hyvä tyyppi, tullaan hyvin toimeen. Mutta olen huomannut, että hän kommunikoi muiden työkavereidemme kanssa paljon rennommin, jutustelee ja kyselee. Minun kanssani etäisempi ja asiallisempi. Ystävällinen, mutta jotenkin ei rennompi jutustelu hänen kanssaan luonnistu. Ei siis muidenkaan kanssa hassuttelee ja hössöttele mutta on selvästi välittömämpi ja kyselee esim kuulumisia.

Pikkuasia, mutta välillä mietin onnistunko itse olemaan jotenkin ärsyttävä, takakireä jne. Ärsyttää tällä lailla kaivata pomon huomiota! Aikuisia kuitenkin ollaan ja pääasiahan on että työt luistaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten kanssa löytyy kemiaa helpommin, kuin toisten kanssa. Voi olla, että sinussa on jotain, jota esimiehesi jännittää. Oletko kaunis? Hiljainen? Räväkkä? Yleensä välit rentoutuvat ajan saatossa, jos/kun tutustutte paremmin.

Vierailija
2/10 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole räväkkä ja ihan tavallisen näköinen, ehkäpä vain nuo kemiat ei kohtaa. Harmittaa toisinaan, joskus epäilen teenkö työni vain niin paskasti ja hän ei kehtaa kertoa, tai muuten olen ärsyttävä.. Ja toki tuo voi olla totta että esimieskin jännittää, tämähän on sitten itseään ruokkiva kierre: jännitän välillä itsekin pomon seurassa ja ehkäpä hän huomaa sen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset saattaa helpommin hakea itse kontaktia esihenkilöön ja alkaa jutustelemaan niitä näitä, siitä saattaa olla sitten helpompi jatkaa myöhemmin. Jutustelu tai sen puute ei vaikuta kuitenkaan esihenkilön päätöksentekoon. Ehkä sä olet enemmän omissa oloissa, itse en ainakaan esihenkilönä kovin herkästi ala työntekijöiltään mitään utelemaan, saavat kertoa itse omista asioista tai olla kertomatta. Kaikilla on oikeus yksityisyyteen näin halutessaan. Osa kertoo välillä jopa liikaakin ja saa varoa, että joudu terapeutin asemaan.

Vierailija
4/10 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Tampereella olisi ketään johon keskittyä 24/7?

Vierailija
5/10 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Mukava saada asiallisia vastauksia. Ehkäpä tämä tosiaan ajan kanssa alkaa sujumaan. Eihän tässä ole ennen kesälomia ehditty kovin monta kuukautta yhdessä työskentelemään. Aikaisemmin en ole näin pomojeni huomiota kaivannut, ihmettelen itsekin että miksi tämä nyt näin vaivaa.

Ap.

Vierailija
6/10 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esi-ihminen siis, vai onko ihan ihmisapina?

Vierailija
7/10 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut mulkku edelliselle esimiehelle? Kyllä ne keskenään puhuu.

Vierailija
8/10 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut mulkku edelliselle esimiehelle? Kyllä ne keskenään puhuu.

En tietääkseni ole ollut 😅 Asialinjalla oltu ja hyvää palautettakin tullut. Vaikka mistä sitä tietää toisen perimmäiset mielipiteet.

Tosin tässä tapauksessa uskon, että eivät ole keskenään puhuneet, käytännössä aika mahdotonta.

Ap

Vierailija
9/10 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko molemmat naisia? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
10/10 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse toimit? Jutteletko, kyseletkö kuulumisia? Itse annan sellaisten alaisten olla rauhassa jotka eivät tunnu haluavan jutella ylimääräisiä. Työasiat hoidetaan, mutta kaikkien kanssa ei tarvi olla kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi