Ullan "Unelmakakku", mitä myötähäpeää!
Millä perusteella ko. henkilö on päässyt telkkariin tekemään kakkuja??? Uskomatonta räveltämistä, niin kuin tekisi kakkuja ja leivoksia ekaa kertaa. En ikinä kehtaisi antaa tuollaisia eteenpäin edes ilmaiseksi.
Tosi hyviä ideoita kyllä, mutta pilaa ne surkealla räveltämisellä.
Miksi, oi MIKSI sitä kakkua ei voi ensin tasoittaa, ennen kuin länttää sokerimassan, ja jos ei millään viitsi ennen, niin tasoittaisi edes jälkeen.
Jos Suomen leivonta-genren taso on tuota, niin hitto soikoon, alan pitämään omaa blogia!
Olen täysin harrastelija, mutta kun teen, teen täydellistä jälkeä prkele.
Kommentit (72)
tuo ohjelma on juuri siksi niin hyvä kun ei ole tyypillinen kokkiohjelma sliipattuineen yksityiskohtineen, Ulla on hauska ja rento, kakku tosin voisi näkyä lopussa hieman kauemmin mutta summasummarum: hyvä ohjelma jota meidän perhe seuraa :=)
Joka kanava suoltaa kokkaus / leivontaohjelmaa. Mieleistäni ohjelma on raikas ja rento, omanlainen ja jää ainakin mieleen. Miksi kaiken pitää olla "täydellistä" ja sliipattua. Leipoa voi monella lailla mutta varmasti lopputulos on hyvää. Leivontaa sydämmellä.
minusta myös ohjelma on raikas ja varsinkin UUTTA ohjelmien saralla!
Haluan nähdä joka jakson ja minusta Ulla on luonteva esiintyjä, ap vaikuttaa NIIN kateelliselta :D
ja lupaan pistää blogin pystyyn heti kun olen päässyt tästä tenttisumasta ohitse. Ja kerron sen kyllä täällä takuuvarmasti.
Ap.
Laita vaikka aluks pari kuvaa tänne, jos uskallat.
Toki kakut eivät näytä siltä kuin jostain kalliilla tilatut, mutta minusta on pääasia että se kannustaa yrittämään itse! Varsinkin opastausta erilaisisa tekniikoissa yms. tarvitsen kovasti, ja ulkonäköhän sitten on makuasia, onko se hieno vai ei. Hyvä Ulla!
Ne pohjat jotka ovat kuin kiviä ja se ,että leikkaa aina sen pohjan vain kolmeen osaan. Noin paksu pohja pitäisi leikata vähintään neljään.
Lisäksi tuo sokerikuorutteen määrä. Tuossakin kakussa oli niin tolkuton määrä tuota sokerikuorutetta ettei kukaan pysty pitämään tuota kakkua hyvän makuisena!
Maistanut en koskaan hänen kakkujaan ole,mutta ensimmäisenä pistää epäilyttämään tuollaiset valmiit jauheet joissa yleensä on aika esanssinen maku.
alkaa vaikuttaa jo vainoharhaiselta :D
No mutta minun rehellinen mielipide: ohjelma muuten hyvä, mutta kakkua tosiaan saisi näyttää enemmän ja ne kuvaajat häiritsevät, tosin nyt jo "vähän" totuin siihen.
sen ohjelman nimi että pääsee kattoo. miltä kanavalta kiitos?
Ne pohjat jotka ovat kuin kiviä ja se ,että leikkaa aina sen pohjan vain kolmeen osaan. Noin paksu pohja pitäisi leikata vähintään neljään.
Lisäksi tuo sokerikuorutteen määrä. Tuossakin kakussa oli niin tolkuton määrä tuota sokerikuorutetta ettei kukaan pysty pitämään tuota kakkua hyvän makuisena!Maistanut en koskaan hänen kakkujaan ole,mutta ensimmäisenä pistää epäilyttämään tuollaiset valmiit jauheet joissa yleensä on aika esanssinen maku.
jos yhtään seuraat blogeja niin eiköhän joka toinen kakku ole kuorrutettu sokerimassalla.
Ja kakkupohjat: minusta ne näyttivät hyviltä, sellaisilta mitä on hyvä leikata, ei tullut mieleenkään että olisivat olleet kiviä.
Outoa negatiivisuutta täällä taas :(
ja haluaisin tykätä ohjelmasta, mutta nämä jaksot ovat vaikuttaneet sellaisilta harjoitteluotoksilta, joitten pitäisi jäädä ihan jonnekin arkistoihin pölyttymään.
Toivon mukaan ohjelman teon myötä esiintyminen rentoutuu ja löytyy sellainen oma kieli, jolla juontaa ohjelmaa. Nyt sekin ehkä häiritsee, että käsikirjoitusta ei ole tehty etukäteen, joten sanat takeltelevat ja tulee paljon toistoa, kun ei ole päässä valmiina sitä, että mitä mistäkin työvaiheesta aikoo sanoa.
Kakkujen laatuunkin olin pettynyt, nimenomaan siksi, että henkilöllä pitäisi olla osaamista parempaan, ja blogissaan sitä on nähty jo aiemmin.
Ja tämä nyt kuulostaa negatiiviselta, mutta ihan vilpittömästi haluaisin, että ohjelma olisi parempi. Kuten sanottua, Ulla vaikuttaa sympaattiselta, olen pitänyt hänen blogistaan ja hänellä olisi potentiaalia parempaan, tuotantotiimin pitäisi vain kyetä tuomaan se hänestä esiin.
sanokaa nyt sen ohjelman nimi että pääsee kattoo. miltä kanavalta kiitos?
Tänään tuli 19.30.
" Mieleistäni ohjelma on raikas ja rento, omanlainen ja jää ainakin mieleen. Miksi kaiken pitää olla "täydellistä" ja sliipattua. Leipoa voi monella lailla mutta varmasti lopputulos on hyvää. Leivontaa sydämmellä.
[/quote]
minusta myös ohjelma on raikas ja varsinkin UUTTA ohjelmien saralla!
Haluan nähdä joka jakson ja minusta Ulla on luonteva esiintyjä, ap vaikuttaa NIIN kateelliselta :D
[/quote]