Ullan "Unelmakakku", mitä myötähäpeää!
Millä perusteella ko. henkilö on päässyt telkkariin tekemään kakkuja??? Uskomatonta räveltämistä, niin kuin tekisi kakkuja ja leivoksia ekaa kertaa. En ikinä kehtaisi antaa tuollaisia eteenpäin edes ilmaiseksi.
Tosi hyviä ideoita kyllä, mutta pilaa ne surkealla räveltämisellä.
Miksi, oi MIKSI sitä kakkua ei voi ensin tasoittaa, ennen kuin länttää sokerimassan, ja jos ei millään viitsi ennen, niin tasoittaisi edes jälkeen.
Jos Suomen leivonta-genren taso on tuota, niin hitto soikoon, alan pitämään omaa blogia!
Olen täysin harrastelija, mutta kun teen, teen täydellistä jälkeä prkele.
Kommentit (72)
ihmiset ovat [taidoiltaan ja muutenkin] erilaisia. Se on rikkaus. Mutta kun tämä nimenomainen ihminen on ammattilainen. Koulutettu leipuri-kondiittori. Ja silloin puolivillainen toteutus ei enää olekaan herttaista, vaan silkkaa ammattitaidottomuutta. Olisin oikeasti NIIN halunnut tykätä tästä ohjelmasta! Ulla itse on toki hyvin sympaattisen oloinen.
" Mieleistäni ohjelma on raikas ja rento, omanlainen ja jää ainakin mieleen. Miksi kaiken pitää olla "täydellistä" ja sliipattua. Leipoa voi monella lailla mutta varmasti lopputulos on hyvää. Leivontaa sydämmellä.
minusta myös ohjelma on raikas ja varsinkin UUTTA ohjelmien saralla!
Haluan nähdä joka jakson ja minusta Ulla on luonteva esiintyjä, ap vaikuttaa NIIN kateelliselta :D
Mielestäni tässä on yritetty tehdä samanlaista kuin ruotsalainen leivontaohjelma "Leila leipoo", mutta kauaksi on siitä jääty. Toki ei ole sama ohjelma, mutta yhtäläisyyksiä on kyllä nähtävissä.
Mielenkiinnolla odotin Ullan unelmakakut-ohjelmaa,mutta leipojan jäykkyys ja vakavuus pistä silmään. Työn jälki ei ole sitä tasoa jota odotin, onhan hän kuitenkin kondiittori ammatiltaan.
Rohkea silti kun kameroiden edessä leipoo.
En tosiaan tajua miksi se on telkkarissa tekemässä niitä, monet kakkublogit on täynnä niin paljon huolellisemmin tehtyjä kakkuja, joissa ei ole sentin paksuista kuorrutettu huolimattomasti kräpelletty kakun päälle. Ihan törkeää!
Millä perusteella ko. henkilö on päässyt telkkariin tekemään kakkuja??? Uskomatonta räveltämistä, niin kuin tekisi kakkuja ja leivoksia ekaa kertaa. En ikinä kehtaisi antaa tuollaisia eteenpäin edes ilmaiseksi.
Tosi hyviä ideoita kyllä, mutta pilaa ne surkealla räveltämisellä.
Miksi, oi MIKSI sitä kakkua ei voi ensin tasoittaa, ennen kuin länttää sokerimassan, ja jos ei millään viitsi ennen, niin tasoittaisi edes jälkeen.
Jos Suomen leivonta-genren taso on tuota, niin hitto soikoon, alan pitämään omaa blogia!
Olen täysin harrastelija, mutta kun teen, teen täydellistä jälkeä prkele.
Etpä ole ainoa, joka on Ullan kadonnutta ammattitaitoa peräänkuuluttanut. Ehkä huonoin ruokaohjelma kautta aikain ja suurin syy juurikin se, että antaa nimikko"tähdestä" niiiiiin ammattitaidottoman kuvan, kun perusasioita ei edes hoideta, kuten tuo mainitsemasi kakun tasoittaminen ennen sokerimassakuorrutusta.
Leivonta kuitenkin kiinnostaa todella laaja-alaisesti, ja on huippua kuulla, että kaltaisiasi harrastelijoita, jotka eivät laadusta tingi, on olemassa. Ei muuta kuin blogia pystyyn :-)
En itse kehdannut enää katsoa sitä :(
En tiedä mitä tapahtuu, kun telkkarissa leipoo- onko jännitystä vai mitä, mutta kusee omat reseptinsä tosi pahasti!
Minusta jakso oli tosi hyvä enkä nähnyt mitään sotkemista.
Entä jos aloitat oman blogin ja laitat kakkusi esille?
ja sit siellä olkkarin puolella kököttää joku ihminen ja lukee jotain lehteä. Mikä sen rooli on? Onko se Ullan aviomies?
aivan käsittämätöntä. Alussa vain tuijotin äimänä, nyt pistää jo nauruksi.
ohjelma on niin ihana!
En ymmärrä näitä negatiivisia kommentteja, kertoo vain ehkä kateellisuudesta :(
Olen saanut paljon vinkkejä ja ideoita, tämän päivän jaksossa oli ihana se pikku tyttö :)
on pari kirjaa ja olen tykännyt kovasti myös ohjelmasta, ihan turhaa p..kan vääntämistä täällä taas, laita ap se blogi, pliis...
Joka kanava suoltaa kokkaus / leivontaohjelmaa. Mieleistäni ohjelma on raikas ja rento, omanlainen ja jää ainakin mieleen. Miksi kaiken pitää olla "täydellistä" ja sliipattua. Leipoa voi monella lailla mutta varmasti lopputulos on hyvää. Leivontaa sydämmellä.
Laita ap blogi pystyyn ja pistä linkki tänne. Haluan nähdä täydelliset kakkusi!
Joka kanava suoltaa kokkaus / leivontaohjelmaa. Mieleistäni ohjelma on raikas ja rento, omanlainen ja jää ainakin mieleen. Miksi kaiken pitää olla "täydellistä" ja sliipattua. Leipoa voi monella lailla mutta varmasti lopputulos on hyvää. Leivontaa sydämmellä.
Haluan nähdä joka jakson ja minusta Ulla on luonteva esiintyjä, ap vaikuttaa NIIN kateelliselta :D
ja lupaan pistää blogin pystyyn heti kun olen päässyt tästä tenttisumasta ohitse. Ja kerron sen kyllä täällä takuuvarmasti.
Ap.
Ihan uskomaton seipään niellyt tyyppi. On kuitenkin saanut oman ohjelman niin luulisi, että siihen esiintymistaitoon on panostettu kanavan puolesta, mutta tyyppi on kuin suoraan metsästä kameran eteen raahattu...
Ihan uskomaton seipään niellyt tyyppi. On kuitenkin saanut oman ohjelman niin luulisi, että siihen esiintymistaitoon on panostettu kanavan puolesta, mutta tyyppi on kuin suoraan metsästä kameran eteen raahattu...
viime viikon annassahan oli että on ennen pelännyt esitelmien pitoa tms.
Joten itse ujona ihmisenä en voi kuin ihailla tyyppiä joka lähtee televisioon leipomaan, hatun nosto sille!
Voin samaistua täysin ja en voi kuin ihailla ihmistä josta löytyy rohkeutta!
[/quote]
ja lupaan pistää blogin pystyyn heti kun olen päässyt tästä tenttisumasta ohitse. Ja kerron sen kyllä täällä takuuvarmasti.
Ap.
[/quote]
seli seli ap, niin varmaan ja myös varmaan osaat leipoa upeita kakkuja, joojoo ;D
kerralla loppuun asti. Ja ihan samaa mieltä olen kuin useimmat tässä ketjussa; tosi kankea esiintyjä on Ulla ja kakut on kyllä vähän vasurilla tehtyjä...
Mutta joku tässä ketjussa sanoi, että Susamuru on tuotantoyhtiö? Mä luulin, että se Susamuru ja hymyilevä pötkylä lopussa oli joku seksikaupan mainos, kuten kaalimato. Siis se hymyilevä pötkylä on ihan kyrvän näköinen.