Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ullan "Unelmakakku", mitä myötähäpeää!

Vierailija
26.10.2012 |

Millä perusteella ko. henkilö on päässyt telkkariin tekemään kakkuja??? Uskomatonta räveltämistä, niin kuin tekisi kakkuja ja leivoksia ekaa kertaa. En ikinä kehtaisi antaa tuollaisia eteenpäin edes ilmaiseksi.

Tosi hyviä ideoita kyllä, mutta pilaa ne surkealla räveltämisellä.

Miksi, oi MIKSI sitä kakkua ei voi ensin tasoittaa, ennen kuin länttää sokerimassan, ja jos ei millään viitsi ennen, niin tasoittaisi edes jälkeen.

Jos Suomen leivonta-genren taso on tuota, niin hitto soikoon, alan pitämään omaa blogia!

Olen täysin harrastelija, mutta kun teen, teen täydellistä jälkeä prkele.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla loppuun asti. Ja ihan samaa mieltä olen kuin useimmat tässä ketjussa; tosi kankea esiintyjä on Ulla ja kakut on kyllä vähän vasurilla tehtyjä...

Mutta joku tässä ketjussa sanoi, että Susamuru on tuotantoyhtiö? Mä luulin, että se Susamuru ja hymyilevä pötkylä lopussa oli joku seksikaupan mainos, kuten kaalimato. Siis se hymyilevä pötkylä on ihan kyrvän näköinen.

Vierailija
42/72 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ovat [taidoiltaan ja muutenkin] erilaisia. Se on rikkaus. Mutta kun tämä nimenomainen ihminen on ammattilainen. Koulutettu leipuri-kondiittori. Ja silloin puolivillainen toteutus ei enää olekaan herttaista, vaan silkkaa ammattitaidottomuutta. Olisin oikeasti NIIN halunnut tykätä tästä ohjelmasta! Ulla itse on toki hyvin sympaattisen oloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mieleistäni ohjelma on raikas ja rento, omanlainen ja jää ainakin mieleen. Miksi kaiken pitää olla "täydellistä" ja sliipattua. Leipoa voi monella lailla mutta varmasti lopputulos on hyvää. Leivontaa sydämmellä.

minusta myös ohjelma on raikas ja varsinkin UUTTA ohjelmien saralla!

Haluan nähdä joka jakson ja minusta Ulla on luonteva esiintyjä, ap vaikuttaa NIIN kateelliselta :D

Mielestäni tässä on yritetty tehdä samanlaista kuin ruotsalainen leivontaohjelma "Leila leipoo", mutta kauaksi on siitä jääty. Toki ei ole sama ohjelma, mutta yhtäläisyyksiä on kyllä nähtävissä.

Mielenkiinnolla odotin Ullan unelmakakut-ohjelmaa,mutta leipojan jäykkyys ja vakavuus pistä silmään. Työn jälki ei ole sitä tasoa jota odotin, onhan hän kuitenkin kondiittori ammatiltaan.

Rohkea silti kun kameroiden edessä leipoo.

Vierailija
44/72 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tajua miksi se on telkkarissa tekemässä niitä, monet kakkublogit on täynnä niin paljon huolellisemmin tehtyjä kakkuja, joissa ei ole sentin paksuista kuorrutettu huolimattomasti kräpelletty kakun päälle. Ihan törkeää!

Vierailija
45/72 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella ko. henkilö on päässyt telkkariin tekemään kakkuja??? Uskomatonta räveltämistä, niin kuin tekisi kakkuja ja leivoksia ekaa kertaa. En ikinä kehtaisi antaa tuollaisia eteenpäin edes ilmaiseksi.

Tosi hyviä ideoita kyllä, mutta pilaa ne surkealla räveltämisellä.

Miksi, oi MIKSI sitä kakkua ei voi ensin tasoittaa, ennen kuin länttää sokerimassan, ja jos ei millään viitsi ennen, niin tasoittaisi edes jälkeen.

Jos Suomen leivonta-genren taso on tuota, niin hitto soikoon, alan pitämään omaa blogia!

Olen täysin harrastelija, mutta kun teen, teen täydellistä jälkeä prkele.

Etpä ole ainoa, joka on Ullan kadonnutta ammattitaitoa peräänkuuluttanut. Ehkä huonoin ruokaohjelma kautta aikain ja suurin syy juurikin se, että antaa nimikko"tähdestä" niiiiiin ammattitaidottoman kuvan, kun perusasioita ei edes hoideta, kuten tuo mainitsemasi kakun tasoittaminen ennen sokerimassakuorrutusta.

Leivonta kuitenkin kiinnostaa todella laaja-alaisesti, ja on huippua kuulla, että kaltaisiasi harrastelijoita, jotka eivät laadusta tingi, on olemassa. Ei muuta kuin blogia pystyyn :-)

Vierailija
46/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kehdannut enää katsoa sitä :(

Vierailija
47/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tapahtuu, kun telkkarissa leipoo- onko jännitystä vai mitä, mutta kusee omat reseptinsä tosi pahasti!

Vierailija
48/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jakso oli tosi hyvä enkä nähnyt mitään sotkemista.

Entä jos aloitat oman blogin ja laitat kakkusi esille?

Vierailija
49/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit siellä olkkarin puolella kököttää joku ihminen ja lukee jotain lehteä. Mikä sen rooli on? Onko se Ullan aviomies?

Vierailija
50/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan käsittämätöntä. Alussa vain tuijotin äimänä, nyt pistää jo nauruksi.

Vierailija
51/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelma on niin ihana!

En ymmärrä näitä negatiivisia kommentteja, kertoo vain ehkä kateellisuudesta :(

Olen saanut paljon vinkkejä ja ideoita, tämän päivän jaksossa oli ihana se pikku tyttö :)

Vierailija
52/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pari kirjaa ja olen tykännyt kovasti myös ohjelmasta, ihan turhaa p..kan vääntämistä täällä taas, laita ap se blogi, pliis...

Vierailija
53/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyviä kameramiehiä?

Vierailija
54/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kanava suoltaa kokkaus / leivontaohjelmaa. Mieleistäni ohjelma on raikas ja rento, omanlainen ja jää ainakin mieleen. Miksi kaiken pitää olla "täydellistä" ja sliipattua. Leipoa voi monella lailla mutta varmasti lopputulos on hyvää. Leivontaa sydämmellä.

Vierailija
55/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap blogi pystyyn ja pistä linkki tänne. Haluan nähdä täydelliset kakkusi!

Vierailija
56/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kanava suoltaa kokkaus / leivontaohjelmaa. Mieleistäni ohjelma on raikas ja rento, omanlainen ja jää ainakin mieleen. Miksi kaiken pitää olla "täydellistä" ja sliipattua. Leipoa voi monella lailla mutta varmasti lopputulos on hyvää. Leivontaa sydämmellä.

Haluan nähdä joka jakson ja minusta Ulla on luonteva esiintyjä, ap vaikuttaa NIIN kateelliselta :D

Vierailija
57/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lupaan pistää blogin pystyyn heti kun olen päässyt tästä tenttisumasta ohitse. Ja kerron sen kyllä täällä takuuvarmasti.

Ap.

Vierailija
58/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomaton seipään niellyt tyyppi. On kuitenkin saanut oman ohjelman niin luulisi, että siihen esiintymistaitoon on panostettu kanavan puolesta, mutta tyyppi on kuin suoraan metsästä kameran eteen raahattu...

Vierailija
59/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomaton seipään niellyt tyyppi. On kuitenkin saanut oman ohjelman niin luulisi, että siihen esiintymistaitoon on panostettu kanavan puolesta, mutta tyyppi on kuin suoraan metsästä kameran eteen raahattu...

viime viikon annassahan oli että on ennen pelännyt esitelmien pitoa tms.

Joten itse ujona ihmisenä en voi kuin ihailla tyyppiä joka lähtee televisioon leipomaan, hatun nosto sille!

Voin samaistua täysin ja en voi kuin ihailla ihmistä josta löytyy rohkeutta!

Vierailija
60/72 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ja lupaan pistää blogin pystyyn heti kun olen päässyt tästä tenttisumasta ohitse. Ja kerron sen kyllä täällä takuuvarmasti.

Ap.

[/quote]

seli seli ap, niin varmaan ja myös varmaan osaat leipoa upeita kakkuja, joojoo ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän