Ullan "Unelmakakku", mitä myötähäpeää!
Millä perusteella ko. henkilö on päässyt telkkariin tekemään kakkuja??? Uskomatonta räveltämistä, niin kuin tekisi kakkuja ja leivoksia ekaa kertaa. En ikinä kehtaisi antaa tuollaisia eteenpäin edes ilmaiseksi.
Tosi hyviä ideoita kyllä, mutta pilaa ne surkealla räveltämisellä.
Miksi, oi MIKSI sitä kakkua ei voi ensin tasoittaa, ennen kuin länttää sokerimassan, ja jos ei millään viitsi ennen, niin tasoittaisi edes jälkeen.
Jos Suomen leivonta-genren taso on tuota, niin hitto soikoon, alan pitämään omaa blogia!
Olen täysin harrastelija, mutta kun teen, teen täydellistä jälkeä prkele.
Kommentit (72)
http://blogit.iltasanomat.fi/liv/category/ullan-unelmakakku/
Tuota kammottavasti päällystettyä pintaa voi tuskin kiireellä tai jännittämisellä selittää :/ Koristeet on kauniita, mutta kakun pinta ruma kuin mikä. Kerman päällä vettynyt paperi :(
ETTÄ SIELÄ TEILLE LEIVOTTAISIIN JOTAIN RUOTSIN PRINSESSAN HÄÄKAKKUJA VAI? TEHKÄÄ ITSE KAKKUNNE JOS ROUVAT TAITAVAT KERTA NIIN PALJON PAREMMIN! MINUSTA OHJELMA ON IHANA! JOS JOKU VÄITTÄÄ MUUTA ON KATEELLINEN JA VALEHTELIJA.
ETTÄ SIELÄ TEILLE LEIVOTTAISIIN JOTAIN RUOTSIN PRINSESSAN HÄÄKAKKUJA VAI? TEHKÄÄ ITSE KAKKUNNE JOS ROUVAT TAITAVAT KERTA NIIN PALJON PAREMMIN! MINUSTA OHJELMA ON IHANA! JOS JOKU VÄITTÄÄ MUUTA ON KATEELLINEN JA VALEHTELIJA.
Kiva, että joku tykkää ohjelmasta, mutta palautteiden perusteella tykkääjiä tuntuu olevan aika harvassa :)
KUOROSSA. Ihana ohjelma ja tekijä, tehkää itse paremmin jos osaatte.
Jos et tykkää ohjelmasta olet lehmä, kateellinen ja valehtelija? Ohjelmista ei saa muuta kuin tykätä? Ei saa kritisoida jos jostain ei pidä? Kaipa sitten olen noita kaikkia, koska minusta ohjelma oli pettymys :)
etta tuossa on haettu samaa tyylia kuin Nigella Lawson-kokkiohjelmissa. Eikohan se kameramies ja kotijutut taustalla nay ihan tarkoituksella. Ja Ulla aina vilkuilee kameraan pain ihan samaan tyyliin kuin Nigella.
Katsoin sen neula-veri-kakkujakson ja aika karmea lopputulos oli, mutta sehan on makuasia.
Jos et tykkää ohjelmasta olet lehmä, kateellinen ja valehtelija? Ohjelmista ei saa muuta kuin tykätä? Ei saa kritisoida jos jostain ei pidä? Kaipa sitten olen noita kaikkia, koska minusta ohjelma oli pettymys :)
NO ÄLÄ SITTEN KATSO JOS EI HIENOHELMALLE OIKEIN KELPAA. EN TIEDÄ MINKÄLAISIA KAKKUJA TEILLÄ MUKA LEIVOTAAN MUTTA AINA VOI VAIHTAA KANAVAA NIIN EI TARVITSE KATEELLISEN ÄMMÄN TÄÄLLÄ MUIDEN MIELTÄ PAHOITTAA.
jos esiintyy ammattilaisena. Jos vaan amatöörinä niin ok.
jos esiintyy ammattilaisena. Jos vaan amatöörinä niin ok.
Ja taas yksi kateellinen LEHMÄ lisää. Mene sinne telkkariin itse leipomaan hyvä päänaukoja jos kerta noin kovat kriteerit on.
NO ÄLÄ SITTEN KATSO JOS EI HIENOHELMALLE OIKEIN KELPAA. EN TIEDÄ MINKÄLAISIA KAKKUJA TEILLÄ MUKA LEIVOTAAN MUTTA AINA VOI VAIHTAA KANAVAA NIIN EI TARVITSE KATEELLISEN ÄMMÄN TÄÄLLÄ MUIDEN MIELTÄ PAHOITTAA.
JÄTÄN TEIDÄT LEHMÄT SINNE HUUTAMAAN KESKENÄNNE KUINKA EI ROUVILLE NYT TULEKAAN SITÄ RUOTSIN PRINSESSAN HÄÄKAKKUA KUN ON AIVAN EPÄREALISTISET KUVITELMAT LEIPOMISESTA KUN EI OLE ITSE IKINÄ TARVINNUT EDES PULLAA LEIPOA VAAN PAKASTEPALLUA LAITETAAN UUNIIN JA ESITETÄÄN SITTEN OIKEIN "ASIANTUNTIJAA" TÄÄLLÄ NETISSÄ. HÄVETKÄÄ!
Siinä voisi osua AV-mammaa kipeään paikkaan oikein ja alkaisi hävettää tosissaan.
TOTUUS SATTUU!
Siinä voisi osua AV-mammaa kipeään paikkaan oikein ja alkaisi hävettää tosissaan.
TOTUUS SATTUU!
No, tulipahan selväksi millaisille ihmisille kyseinen ohjelma taitaa olla suunnattu, kun en itse henkilökohtaisesti tunne ketään joka olisi pitänyt siitä.
Kauheeta kielenkäyttöä täällä. Sais koko ketjun poistaa. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta hei... jotain rajaa.
minä kyllä odotan koulutetun ammattikondiittorin tekevän jälkeä, jonka voisi koska tahansa tarjoilla myös Ruotsin hovissa.
Keksi joku myönteinen aloitus.
Minusta on ihanaa, kun ihmiset ovat erilaisia taidoiltaan ja uskaltavat näyttää sen.
En tunne tyyppiä, en blogiaan, enkä ole itse kummoinen leipoja.
Ne kameramiehet olen tulkinnut niin, että niiden on tarkoituskin näkyä. Eivät ole mokia, vaan kuvauskikka.
t. tv-työläinen
Pisti silmään esim. sitä perheen "elokuvakela"-kakussa tietty koristelun "rentous". Kuvat hieman vinossa jne. Tuosta ohjelmasta huokuu tietty harrastelijamaisuus juuri sen huolettomuuden takia.
Kun nykyisin leivonta käy harrastuksesta, on blogeja ja välineitä itse kullekin äidille saada ideoita ja tykötarpeita kakkuihin, niin nimenomaan ammattilaisen niksejä ja tarkkuutta monet, myös minäkin, kaipaavat alan ihmiseltä.
Ihan kivoja kakkuja, mutta tarkkuutta ja alan niksejä ja koristelutekniikoita enemmän, kiitos!
Innolla odotin ohjelmaa, koska olen itsekin kakkublogisti ja Ulla on yksi idoleistani. Kaksi jaksoa olen vain katsonut. Jotenkin hutiloiden tekee keskinkertaista harrastelijan jälkeä! Se ruskea kakku mihin teki koristeeksi sokerimassasta pikkukakkuja. Senkin pinnan koristelu oli jotain niin tökeröä! Olisin halunnut nähdä täydellistä kädenjälkeä ja rauhallista tekemistä. Ehkä ohjelma näyttää amatöörin silmään ihan kivalta ohjelmalta ja Ulla näppärältä kakun tekaisijalta.