Oon katellut muutaman työkaverin eväitä työpaikalla..
mä en TAJUA kuinka aikuiset naiset voi pärjätä koko päivän jollain pienellä leipäpalalla, omenalla ja lasillisella vettä? Tai yhdellä kaurapuuropussillisella? Tai lämpimällä kupilla?
Mä oon ainakin ihan raivon partaalla koko päivän, jos en saa kunnon ateriaa salaatteineen, leipineen ja kunnon juomineen. Kaiken huippu on yksi työkaveri, joka painaa n.45 kiloa (ikää 50) ja elää pienellä omenalla jota nykertää koko 30 minuutin ruokatunnin. Vituttaa kattella!
Kommentit (27)
Mä herään joka aamu neljän-viiden maissa tekemään paperitöitä ja aamupäivän hoidan sitten vauvaani ja kotiani. Ekan kerran syön yleensä joskus kolmen maissa iltapäivälllä kun teen ruokaa perheelle (sitä ennen useimmiten vaan juon, joskus leipää tms). Illalla vedän yleensä karkkia napaan.
Olen laiha ja hoikistun aina vaan lisää, kun vielä imetänkin. En varmana syö terveellisesti mutta so what? Jos joskus alkaa heikottaa, otan purkista vitamiinikuurin.
jaksan ihan hyvin mutta kotona tulee sitten syötyä paljon.
Tänään söin kotona tekemääni kinkkukiusausta, kaksi porkkanaa, näkkileipää ja mandariinin. Ihan yhtä terveellinen ruoka kun ruokalassa, jossa se maksaisi 4,7e. Illalla kotona toinen ruoka.
Meillä ruokalan pöperöt on joskus niin ala-arvoisia että ei tod. viitsi maksaa niistä noin paljon. Jotain epämääräistä lihakastiketta, makkaraa jne. Kun tekee itse niin tietää mitä saa. Säästyneillä rahoilla voin ostaa jotain ekstra herkkuja kaupasta.
Palkkaa tulee 2800 e/kk brutto.
Sillä rahalla tekee jo aika paljon itse tai vaikka ostaa valmiina kaupasta... Toisaalta mä olen melko nirso ruokien suhteen ja allerginen monille ruoka-aineille eli siinäkin mielessä eväät on paljon helmpompi ratkaisu.
Vierailija:
varsinaisella ruokatunnilla mitään erityisen suuria määriä - mutta mä oon yllättänyt sen monta kertaa jääkaapilta muina aikoina näykkimässä jotain, esim.keksejä tai jogurttia tms. EI ihme että akka on läski!
kun syötäis kunnon lounas ei tarvittais mitään kahvipullia, keksejä yms., siinä se syy kun esitetään vähäruokaista porukassa ja sitten nappaillaan omina aikoina!
Niin tällä tytöllä oli eväänä pieni omena ja karjalanpiirakka ilman mitään päällisiä.Kysyin sitten,et miksi et syö kunnolla,niin kas kas vastaus oli,että tulee kiloja liikaa.
Mutta jos oot jossain pienipalkkasessa duunis, jossa palkkaa jää käteen vaik reilu tuhat euroo niin kyllä kait miettisit että mitä kaikkea sillä reilulla sadalla eurolla saa.
Jollakin voi olla totakin huonompi palkka viel.