Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyrpii tuolla lapsettomuuspuolella toi eemeli3 joka kerjää muilta kalliita lääkkeitä

Vierailija
07.12.2005 |

Aina liittää joka tekstiinsä yleisen mainospätkän jossa luettelee mitä tarvitsee ja vielä erikseen niitä siellä kerjää. Meinaa vissiin, että muut maksavat hänen lääkkeensä! En sano sitä, että joissain tapauksissa ei oliskin ihan ok antaa kallista lääkettä jos se on tuttua ja käytetään ohjeen mukaan mutta en jaksa ymmärtää tollasta jatkuvaa kerjäämistä. Ärsyttääköhän muitakin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän esim asuu ulkomailla, jolloin kela ei korvaa lääkkeitä, tiedä häntä..

Vierailija
2/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on käynyt niin, että alkiot " loppuivat" eli tuhoutuivat pakastuksen jälkeen ja meillä ei ole varaa yrittää uudelleen, ei kyllä voimiakaan pettyä uudelleen. Lääkkeet siis käyttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekki ei ota lääkkeitä takaisin, koska " ne ovat käyneet apteekin ulkopuolella" eli vastuukysymys.

Vierailija
5/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillä on kalliit hoidot menossa mutta on näköjään valmis munaamaan kaiken sillä ettei raaski ostaa levyllistä e-pillereitä... tuossahan oli jo menkat painamassa päälle eikä uusista e-pilsuista tietoakaan!

itse en kyllä uskaltaisi riskeerata pätkääkään jos olisi noin kalliit hoidot menossa. joku yksi pillerilätkä siinä menoerässä tunnu missään...

Vierailija
6/6 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaissumma lääkkeissä on kuitenkin melkoinen.

Kiitos linkistä.

Lääkkeiden säilytyksen kanssa pitää kuitenkin olla varovainen, itse en uskaltaisi postittaa, sillä eivät saa esim. jäätyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme